mikä merkki sopisi raputytölle?

rapu_neito^^

Olen tunteellinen ja herkkä rapu neito. Olen toisinaan oikukas ja hankala, draama kuningattereksikin haukuttu. Osaan kuitenkin olla erittäin ihana halutessani.

Mikä merkki sopisi parhaiten? Olisiko parempi löytää joku luonnettani "tasoittava" rauhallinen mies vai onko niin että vain toinen rapu pystyy parhaiten ymmärtämään, vaikka suhde olisikin tunteiden vuoristorataa?

15

4158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tieto oikea

      Kalat

      • Kaloista ja Skorpionista

        Mutta itselleni Skorpioni on just se oikea....:)


    • kova rapula

      ravulle rapu ilmanmuuta.

      • välttämättä

        Sänkykamarielämä ei ole kahden ravun välillä mitenkään järisyttävää. Miesrapu ottaa minkä saa ja haluaa, rapunainen ei taida päästä tämän tyypin kanssa koskaan vauhtiin. Lisäjuttuna on myös rapumiehen sairaalloinen mustasukkaisuus, elät hellan ja nyrkin välissä. Rapumies kyllä menee, sinä et jonkin ajan perästä edes uskalla. Sinun pitäisi olla rapumiehelle äiti, neitsyt ja huora. Kokemusta on. Onneksi ohi jo.


    • kokemuksistani

      parhaiten vesimies, kalat, skorpioni, rapu, härkä, kauris ja neitsyt. :) Yleensä ravlle käy maa ja vesimerkit ;) itse olen vesimiehen kanssa ollut yhdessä ja tullee kolmas vuosi täytee :)

      • heib

        olinhan mieki neljä vuotta ja nyt en ymmärrä miksi olin ja vannon etten oo ikinä.. nyt niistä osaa tunnistaa ne piirteet heti ku vastaan tulee


    • Tiinatietävä

      Kalat sopisi parhaiten ravulle.

      • rapumimmi

        Tuskinpa se kumppanin horoskooppimerkki niinkään vaikuttaa vaan pikemminkin ihmisen itse persoona. Oon tavannu skorpioneja, härkiä ja vesimiehiä, jotka ei oo ollenkaan ollu mun makuun. Liian rauhallisia, yllätyksettömiä ym. Nykyinen on merkiltään neitsyt eli sopivan menevä ja vilkas ja vieläpä osoittaa avoimesti tunteensa mua kohtaan ja jaksaa aina kehua=) Oon tavannu pari muutakin neitsytmiestä ja ne taas oli vähän toisenlaisia, suorastaan nössöjä.. Varmasti myös nouseva merkki vaikuttaa aika paljon persoonaan.


      • rapsukka
        rapumimmi kirjoitti:

        Tuskinpa se kumppanin horoskooppimerkki niinkään vaikuttaa vaan pikemminkin ihmisen itse persoona. Oon tavannu skorpioneja, härkiä ja vesimiehiä, jotka ei oo ollenkaan ollu mun makuun. Liian rauhallisia, yllätyksettömiä ym. Nykyinen on merkiltään neitsyt eli sopivan menevä ja vilkas ja vieläpä osoittaa avoimesti tunteensa mua kohtaan ja jaksaa aina kehua=) Oon tavannu pari muutakin neitsytmiestä ja ne taas oli vähän toisenlaisia, suorastaan nössöjä.. Varmasti myös nouseva merkki vaikuttaa aika paljon persoonaan.

        todellakin ihmisen persoona ratkaisee mutta on silti merkkejä joiden kanssa yhteys vaan tulee paremmin.
        Itselleni on Neitsyt kaikista paras! ja yhdyn edellä mainitun kuvailuihin miksi :) Hän ottaa huomioon minut ja on menevä mutta silti viihtyy kotona kahden kesken. Yhteisiä harrastuksia on paljon ja molemmat pitävät matkustamisesta yms...
        Oma Neitsyeni on puhdas neitsyt sillä hänen nouseva merkkikin on sama.


    • merkki

      usko pois

    • sopiiiii

      Raitis,reilu,ei horju eikä heilu.

    • Ihan sopiva.. =)

      Rapunaisena minulle ainakin kävi mukavasti oinasmies, mutta olin itse liian hallitseva, homma kaatui siihen. Nyt ollut neitsyen kanssa
      jo 15 vuotta, hyvin sujuu!
      Neitsyt on niin omistautunut, ettei ole ollut tarvetta hallita.. =)

    • rapu

      sopii

      • rapuäiti

        itse olen ollut vaikka minkä horoskooppimerkkisen äijän kanssa, mut ei missään nimessä neitsyttä eikä vaakaa enää mulle! eikä vesimiehenkään kanssa homma toiminut.


    • yksinkertaisesti

      vesimerkit; rapu, kalat ja skorpioni ja maamerkit; neitsyt,härkä ja kauris. huomannut, että itse rapuna tulen toimeen ilmamerkkien kanssa. Kantsii kokeilla ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe