Olen tunteellinen ja herkkä rapu neito. Olen toisinaan oikukas ja hankala, draama kuningattereksikin haukuttu. Osaan kuitenkin olla erittäin ihana halutessani.
Mikä merkki sopisi parhaiten? Olisiko parempi löytää joku luonnettani "tasoittava" rauhallinen mies vai onko niin että vain toinen rapu pystyy parhaiten ymmärtämään, vaikka suhde olisikin tunteiden vuoristorataa?
mikä merkki sopisi raputytölle?
15
4180
Vastaukset
- Tieto oikea
Kalat
- Kaloista ja Skorpionista
Mutta itselleni Skorpioni on just se oikea....:)
- kova rapula
ravulle rapu ilmanmuuta.
- välttämättä
Sänkykamarielämä ei ole kahden ravun välillä mitenkään järisyttävää. Miesrapu ottaa minkä saa ja haluaa, rapunainen ei taida päästä tämän tyypin kanssa koskaan vauhtiin. Lisäjuttuna on myös rapumiehen sairaalloinen mustasukkaisuus, elät hellan ja nyrkin välissä. Rapumies kyllä menee, sinä et jonkin ajan perästä edes uskalla. Sinun pitäisi olla rapumiehelle äiti, neitsyt ja huora. Kokemusta on. Onneksi ohi jo.
- kokemuksistani
parhaiten vesimies, kalat, skorpioni, rapu, härkä, kauris ja neitsyt. :) Yleensä ravlle käy maa ja vesimerkit ;) itse olen vesimiehen kanssa ollut yhdessä ja tullee kolmas vuosi täytee :)
- heib
olinhan mieki neljä vuotta ja nyt en ymmärrä miksi olin ja vannon etten oo ikinä.. nyt niistä osaa tunnistaa ne piirteet heti ku vastaan tulee
- Tiinatietävä
Kalat sopisi parhaiten ravulle.
- rapumimmi
Tuskinpa se kumppanin horoskooppimerkki niinkään vaikuttaa vaan pikemminkin ihmisen itse persoona. Oon tavannu skorpioneja, härkiä ja vesimiehiä, jotka ei oo ollenkaan ollu mun makuun. Liian rauhallisia, yllätyksettömiä ym. Nykyinen on merkiltään neitsyt eli sopivan menevä ja vilkas ja vieläpä osoittaa avoimesti tunteensa mua kohtaan ja jaksaa aina kehua=) Oon tavannu pari muutakin neitsytmiestä ja ne taas oli vähän toisenlaisia, suorastaan nössöjä.. Varmasti myös nouseva merkki vaikuttaa aika paljon persoonaan.
- rapsukka
rapumimmi kirjoitti:
Tuskinpa se kumppanin horoskooppimerkki niinkään vaikuttaa vaan pikemminkin ihmisen itse persoona. Oon tavannu skorpioneja, härkiä ja vesimiehiä, jotka ei oo ollenkaan ollu mun makuun. Liian rauhallisia, yllätyksettömiä ym. Nykyinen on merkiltään neitsyt eli sopivan menevä ja vilkas ja vieläpä osoittaa avoimesti tunteensa mua kohtaan ja jaksaa aina kehua=) Oon tavannu pari muutakin neitsytmiestä ja ne taas oli vähän toisenlaisia, suorastaan nössöjä.. Varmasti myös nouseva merkki vaikuttaa aika paljon persoonaan.
todellakin ihmisen persoona ratkaisee mutta on silti merkkejä joiden kanssa yhteys vaan tulee paremmin.
Itselleni on Neitsyt kaikista paras! ja yhdyn edellä mainitun kuvailuihin miksi :) Hän ottaa huomioon minut ja on menevä mutta silti viihtyy kotona kahden kesken. Yhteisiä harrastuksia on paljon ja molemmat pitävät matkustamisesta yms...
Oma Neitsyeni on puhdas neitsyt sillä hänen nouseva merkkikin on sama.
- merkki
usko pois
- sopiiiii
Raitis,reilu,ei horju eikä heilu.
- Ihan sopiva.. =)
Rapunaisena minulle ainakin kävi mukavasti oinasmies, mutta olin itse liian hallitseva, homma kaatui siihen. Nyt ollut neitsyen kanssa
jo 15 vuotta, hyvin sujuu!
Neitsyt on niin omistautunut, ettei ole ollut tarvetta hallita.. =) - rapu
sopii
- rapuäiti
itse olen ollut vaikka minkä horoskooppimerkkisen äijän kanssa, mut ei missään nimessä neitsyttä eikä vaakaa enää mulle! eikä vesimiehenkään kanssa homma toiminut.
- yksinkertaisesti
vesimerkit; rapu, kalat ja skorpioni ja maamerkit; neitsyt,härkä ja kauris. huomannut, että itse rapuna tulen toimeen ilmamerkkien kanssa. Kantsii kokeilla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559