Tuollainen monitoimilaite tuli hankittua,mutta yksi ongelma on.Mistä löytäisi käyttöohjeet ihan suomenkielellä.Tai riittäisi jos joku kertoisi selkokielellä miten kuvan skannaaminen onnistuu.
Myönnän taidan olla aika tumpelo.
Brother DCP-117C monitoimilaite
tumpelo
2
933
Vastaukset
- levykkeellä
itselläni on DCP-115C ja suomenkieliset ohjeet tulivat koneen mukana ja ovat melko hyvät. Mutta miksi menit onneton ostamaan Gigantista, vaadi sieltä!
- toinen tumpelo
Tuli ostetta samasta paikasta samanlainen 117C ja ohjeet tuli levykkeellä.
Olen juuri vaiheessa, jossa olisi tarkoituksena skannata valokuvia ja uskoakseni levykkeellä on suomenkieliset ohjeet.
En ole vielä tumpeloinut koneelle ohjelmaa, jolla skannaisin kuvia, joten minuakin kiinnostaa lopputulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890