Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kaksosnainen ja rapumies..

kaksonen83

olisiko jollain tietoa kuinka sopii yhteen rapumies ja kaksosnainen? kiitos jo etukäteen =)

9

5206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ravun prinsessa

      Meillä sopii todella hyvin (Yhdessä 3,5 vuotta) Rauhallinen, lempeä, hellä, kotia hyvin hoitava ja kaikesta muustakin hyvin huolta pitävä rapumieheni sopii minun eloisalle, boheemille luonteelleni.

      Minä väritän hänen elämäänsä ja hän tasapainottaa minun.

      Ikinä en vaihda toiseen =)

    • kaksonenvaillahuoltamistään

      Meillä tää on ainakin toiminu jo
      kahden vuoden ajan.
      Ainoat ongelmat tulee siinä et mä puhua pälätän kaksneljä/seittemän ja ukkeli taas on hiljaisempi
      ja kätkee salaisuuteensa, mutta kyllä ne asiat
      ulos tulee sitten kun on tarvetta
      ja toiseksi rapumiehet on paljon poissa.
      Siinä on niiden luonnevika :D
      Mutta rapu ja kaksonen sopii yhteen jos kaksonen vaan hillitsee itseään, eikä anna ravulle
      aihetta satuttaa saksilla.

    • Ikuinen lapsi

      Hei!
      Toimiihan tämä.Meillä tykätään yhdessä leipoa ja laittaa ruokaa.Rapumies siivoaa keittiön kaksosmaisen kaaoksen jäljiltä.Toisinaan napinaa aiheuttaa minun taipumukseni epäsiisteyteen ja suurpiirteisyyteen mutta...imuri toimii myös rapumiehellä(kunhan vaihdan siihen pussin).
      Yhdessä ollaan oltu vasta reilu 5 vuotta ja eiköhän noita vuosia vielä kerry lisää...

    • horoskooppimerkistä kiinni ole

      Olette te kyllä lapsellista porukkaa. Miettikää nyt hiukan!

    • aluut

      kohta naimisissa 37 vuotta rapumiehen kanssa

    • kaksosnainen

      Mulla kaksosnaisella on ollu rapumies kohta 7v ja nyt alkaa tympimään kumpaakin. Näin kauan minä jaksoin istua kotona hänen mielikseen, mutta nyt en voi luonteelleni enää mitään. Kaksosen on päästävä ulkoilemaan ja tuulettumaan ja rapu on liian koti-ihminen näinkin räiskyvälle ja energiselle kaksosnaiselle. Ravut on tästä eteenpäin mun osalta kokeiltu. Ei ei ei ei, en suosittele paria kaksonen rapu.

    • kukkokaksonen

      moi olin rapumiehen kanssa naimisissa 19v,yhdessä olimme 23v.joten kyllä kaksonen ja rapu sopivat yhteen.olimme nuoria kun aloitimme 15 ja 16v .erosimme n 13v sitten ja yhä olemme hyvissä väleissä.tsemppiä, olen varma että onnistutte.

      • kaksoset75

        Yhdessä olemme olleet 8v,meillä on kolme lasta.
        Kaksonen jaksaa katsella rapua jos rapu osaa antaa omaa tilaa kaksoselle,muuten suhde ei tule onnistumaan.Mies on kotona viihtyvää tyyppiä,tunteellinen.Minä taas olen energinen,aina menossa,sosiaalinen ja kaipaan ohjelmaa.Meillä suhde toimii,koska mies tuntee mut niin hyvin ;)


    • OLLA VAI EIKÖ OLLA

      Olen samaa mieltä "ei,ei,ei,ei:n kanssa.Välillä on hyviäkin aikoja,aika harvoin kuitenkin.Olen vankina kotona,koskaan ei saa käydä ulkona kavereitten kanssa jos pääsee niin kauhean tappelun kanssa.En ole jatkuvasti menossa,4-5 kertaa vuodessa ja sekin on liikaa rapu miehelle.Ollaan oltu yhdessä kohta 14 vuotta mutta viimeiset vuodet vain lapsen takia kittuutettu,jos lasta ei olis niin olisin eronnut jo aikoja sitten.Niin että en suosittele,eroa ennen kuin on myöhäistä.Kaksonen on liian vilkas rapu miehelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe