B-ryhmän autoja metallisina?

keijokemppainen

Löytyykö mistään metallisina (ei siis itse koottavia malleja) Peugeot 205 t16, Audi s1 tai Lancia Delta?

8

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keräilijä

      Pösö ja Lancia löytyy saletisti, onko Audi ns. Quattro tai Ur-quattro? Jos on, niin helposti löytyy sekin, mutta miten Suomesta löytyy en tiedä. Itse tilaan liki kaiken suoraan Euroopasta, jossa valikoimaa riittää. Maistele vaikka tuolta ensin ja jos rohkeus ei riitä ulkomailta tilaamiseen, niin menepäs vaikka kysymään Helsingin Modelmaniasta.

      http://www.modelcarworld.de/

      • Keijokemppainen

        Eipä löytyny tuolta modelcarworldista Landia Delta S4 mallia joka kilpaili b-ryhmässä. Uudempia kyllä on. Harmi ettei nuita vissiin suomesta saa..


      • Keräilijä
        Keijokemppainen kirjoitti:

        Eipä löytyny tuolta modelcarworldista Landia Delta S4 mallia joka kilpaili b-ryhmässä. Uudempia kyllä on. Harmi ettei nuita vissiin suomesta saa..

        Unohdin mainita, että Huuto.netissä on rallimallejakin myynnissä läjäpäin. Ainakin S4 näytti löytyvän haulla helposti. Ehkä muutkin, kun kokeilet?


    • Keijokemppainen
      • JOKU

        Etsi näitä super autoja. Ebay´n huutokaupassa on parhaillaan otsikon auto; Walter Röhlr San Remo ´85. Lähtöhinta £14.99, postitus Suomeen £3.50. Itse huutelen malleja jonkin verran Ebay´sta. Maksan Paypal´n kautta. Ainut hankaluus, että sinne pitää kijautua "jäseneksi".


    • motorsport keräilijä

      Terve! Itsekkin ole anakrasti etsinyt tiettyjä malleja, harvemmin B-ryhmäläisiä, mutta seuraavat ulkomaiset nettikaupat ovat luotettavia, voi maksaa esim. tilisiirrolla jos ei halua antaa creditcardin numeroa.

      www.alpimodel.com
      italaialainen, laaja valikoima, tosi nopea toimitus.

      www.grandprixmodels.com
      Brittiläinen, laaja valikoima, miinuksena tosi hidas tomitus.

      www.grandprixlegends.com
      tosi laadukasta tavaraa, nopea toimitus. gb myös.

      www.speed-model.com
      paljon kamaa ja suht nopea, ranskalainen.

      www.kitcar43.com
      espanjalainen, en ole vielä tilannut täältä

      toivottavasti oli apua.

      • Keijokuustoista

        Kiitoksia, tuolta löytyi muutama malli. Koko olisi mielellään 1:18. Suomesta tilaan jos jostain tilaan joten vielä vinkkejä suomalaisista liikkeistä!


      • motorsport keräilijä
        Keijokuustoista kirjoitti:

        Kiitoksia, tuolta löytyi muutama malli. Koko olisi mielellään 1:18. Suomesta tilaan jos jostain tilaan joten vielä vinkkejä suomalaisista liikkeistä!

        Suomesta olen löytänyt malleja seuraavista paikoista:
        http://www.multi.fi/~model/
        ja
        www.tietonikkari.fi
        Myyvät pääosin muovimalleja, mutta viimevuonna kun kävin oli muutama metallinen B-ryhmäläinen. Carlos Sainzin Rellu tais ainakin olla. Kantsii kysyy...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe