Hei,
Onko tietoa/kokemuksia kyseisestä hotellista Alanyassa? kaikki kommentit tervetulleita :-)
huoneistohotelli novella alanya
8
1962
Vastaukset
- saimi5
MOi, Ihan ekaks: Erittäin hyvä valinta. Novella on todella hyvällä paikalla. Olin siellä viime toukokuussa. Se on tyylikäs uusi huoneistohotelli. UIma-allas-alue tosin on pieni, mutta itse huoneistot korvaavat tuon "puutteen". Pienten lasten kanssa matkustaville ei paras vaihtoehto.
Ruokaa on tarjolla ja se on vieläpä erityisen hyvää. Huoneissa oli amme, uusi ja puhdas. Vedenkeitin löytyy.
Henkilökunta aivan mahtavaa. Ruotsalaisia ja tanskalaisia oli enemmistö. Hotelli sijaitsee Blue Heaven hotellin naapurissa. Makkareissa on muuten 90 cm ja 120 cm sängyt. Ihana hotelli.- että valinta ei mennyt pieleen
Hei vielä,
Kiitos paljon vastauksestasi..mukava kuulla, että ei tosiaan mennyt ihan pieleen tuo valinta. Sen verran haluaisin vielä kysellä, että oliko hotellissa tallelokero huoneessa vaiko vastaanotossa? Kaikki muukin tieto on tevetullutta. :-)
Sanna - saimi5
että valinta ei mennyt pieleen kirjoitti:
Hei vielä,
Kiitos paljon vastauksestasi..mukava kuulla, että ei tosiaan mennyt ihan pieleen tuo valinta. Sen verran haluaisin vielä kysellä, että oliko hotellissa tallelokero huoneessa vaiko vastaanotossa? Kaikki muukin tieto on tevetullutta. :-)
Sannamuistaakseni -) Olen ollut Alanyassa jo 7 kertaa ja Novella on kyllä hienoin ja tyylikkäin hotelli missä olen ollut. Yleensähän siellä melkein kaikki on suht hyviä, mutta tämä on mielestäni paras. Novella valmistui 7/05.
Siivous on joka päivä. Se kylppäri on muuten tosi hieno. Vastapäätä oleva kauppa on kallis, mutta lähellä on Afra-market, josta kannattaa ostaa ruokatarvikkeensa. Muutenkin siitä on kiva kävelymatka niin Itäiselle rannalle kuin myös Kleopatralle. Ihan lähistöllä on myös herkullinen konditoria ja paljon hyviä ruokapaikkoja. Esim Mary's Restaurant.
Novellassa järjestävät muutamana iltana ohjelmaa ja buffee-illalliset. Oli edullista ja herkullista.
Kun olin siellä, kaikki hotellin asukkaat ylistivät sitä ja erittäin ystävällistä ja korrektisti käyttäytyvää henkilökuntaa (huonojakin kokemuksia muualta on).
Niinkuin sanoin, olet tehnyt loistavan valinnan.
Itse "joudun" Villa Sunfloweriin toukokuussa.
Oikein hyvää matkaa sinulle ja minullekin.
Jos tulee mieleen jotain, niin kysäise pois.. - vielä kerran
saimi5 kirjoitti:
muistaakseni -) Olen ollut Alanyassa jo 7 kertaa ja Novella on kyllä hienoin ja tyylikkäin hotelli missä olen ollut. Yleensähän siellä melkein kaikki on suht hyviä, mutta tämä on mielestäni paras. Novella valmistui 7/05.
Siivous on joka päivä. Se kylppäri on muuten tosi hieno. Vastapäätä oleva kauppa on kallis, mutta lähellä on Afra-market, josta kannattaa ostaa ruokatarvikkeensa. Muutenkin siitä on kiva kävelymatka niin Itäiselle rannalle kuin myös Kleopatralle. Ihan lähistöllä on myös herkullinen konditoria ja paljon hyviä ruokapaikkoja. Esim Mary's Restaurant.
Novellassa järjestävät muutamana iltana ohjelmaa ja buffee-illalliset. Oli edullista ja herkullista.
Kun olin siellä, kaikki hotellin asukkaat ylistivät sitä ja erittäin ystävällistä ja korrektisti käyttäytyvää henkilökuntaa (huonojakin kokemuksia muualta on).
Niinkuin sanoin, olet tehnyt loistavan valinnan.
Itse "joudun" Villa Sunfloweriin toukokuussa.
Oikein hyvää matkaa sinulle ja minullekin.
Jos tulee mieleen jotain, niin kysäise pois..Tosi kiva kyllä että saa tietoa paikasta jo tälleen etukäteen. Jos tulee jotakin mieleen vielä, niin kyselen sitten. Mukavaa lomaa tosiaan sinullekin!:-)
Sanna - mieleen
vielä kerran kirjoitti:
Tosi kiva kyllä että saa tietoa paikasta jo tälleen etukäteen. Jos tulee jotakin mieleen vielä, niin kyselen sitten. Mukavaa lomaa tosiaan sinullekin!:-)
SannaOnko huoneissa semmonen itsesäädeltävä ilmastointi? :-D
- saimi5
mieleen kirjoitti:
Onko huoneissa semmonen itsesäädeltävä ilmastointi? :-D
kaukosäätimellä. Itse emme käyttäneet koko masiinaa, koska silloin oli pirun kylmät yöt. Takki päällä ja hanskat kädessä oltiin iltaisin. Päivällä oli kyllä tosi lämmintä ja mukavaa. Siellä oli kevät myöhässä viime vuonna. Saa nähdä miten nyt, kun taas menemme sinne.
- TRH / 21. krt. Alanyassa
saimi5 kirjoitti:
kaukosäätimellä. Itse emme käyttäneet koko masiinaa, koska silloin oli pirun kylmät yöt. Takki päällä ja hanskat kädessä oltiin iltaisin. Päivällä oli kyllä tosi lämmintä ja mukavaa. Siellä oli kevät myöhässä viime vuonna. Saa nähdä miten nyt, kun taas menemme sinne.
Heissan viluinen. Kaikissa hotelleissa, missä olemme käyneet ja missä on ilmastointi, lämpö/viilennys tapahtuu kaukosäätimellä. Kun tutustuu kaukosäätimeen, niin niissä on vaihtoehto joko lämmittämiseen tai viilennykseen. "Alkuasukas" neuvoi meitä käyttämään lämpötilaa 26 astetta jolloin ei tule kurkkukipuja. Kylmemmät aiheuttavat aamuisin karseaa köhää.
- saimi5
TRH / 21. krt. Alanyassa kirjoitti:
Heissan viluinen. Kaikissa hotelleissa, missä olemme käyneet ja missä on ilmastointi, lämpö/viilennys tapahtuu kaukosäätimellä. Kun tutustuu kaukosäätimeen, niin niissä on vaihtoehto joko lämmittämiseen tai viilennykseen. "Alkuasukas" neuvoi meitä käyttämään lämpötilaa 26 astetta jolloin ei tule kurkkukipuja. Kylmemmät aiheuttavat aamuisin karseaa köhää.
tiedän kyllä. Ei ollut vaan tarvetta koko masiinaan. Oli kiva nukkua sopivan viileässä. Palelimme vain iltaisin ulkona ollessamme. Onneksi oli tarpeeksi kuteita mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata421472Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3051313- 1091125
- 191081
- 661068
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161039- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177892Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841