JOS HALUAT VÄLTTYÄ SPOILAUKSELTA, SULJE HETI SIVU.
Mr. Kennedy won the MITB-match
ECW Originalz def. New Breed
Melina def. Ashley
The Great Khali def. Kane
Chris Benoit def. MVP
Itselleni tuo WrestleMania oli aika positiivinen yllätys, sillä jotkut veikkaukseni menivät päin mettää.
WrestleMania Results *SPOILER*
12
507
Vastaukset
- Striper
Olihan tuo ihan hyvä Wrestlemania. Ostan todennäköisesti sitten kun tulee DVD;lle.
- Striper
Mistä voisin katsoa tuon ottelun kokonaisuudessaan ilman minkään Torrentin lataamista? Esimerkiksi Dailysta, YouTubesta eikä Video.Googlesta en löytänyt. Haluaisin nähdä tuon matsin kokonaisuudessaan. Kiitos!
- Badass
Itse katsoin Dailymotionista, pistät vain hakuun WrestleMania 23. Katsomisen arvoinen matsi muuten :D
- Striper
Badass kirjoitti:
Itse katsoin Dailymotionista, pistät vain hakuun WrestleMania 23. Katsomisen arvoinen matsi muuten :D
Mulle tulee vain jotain itsetehtyjä ja Previeviä.
- Raid*
Striper kirjoitti:
Mulle tulee vain jotain itsetehtyjä ja Previeviä.
Valitse sieltä, että se näyttää uusimmat videot ensin.
- Striper
Badass kirjoitti:
Olet sinäkin joskus aikamoinen noobbi ollut :DD
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000001080&posting=22000000018981280
Tuo siihen aikoihin kun alotin täällä. Nykyään sinä vastaat tollaisiin :) - Badass
Striper kirjoitti:
Olet sinäkin joskus aikamoinen noobbi ollut :DD
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000001080&posting=22000000018981280
Tuo siihen aikoihin kun alotin täällä. Nykyään sinä vastaat tollaisiin :)Ja sitäpaitsi tuossa oli tekstit päin hevonvittua.
- Striper
Badass kirjoitti:
Ja sitäpaitsi tuossa oli tekstit päin hevonvittua.
Palauttelin vain aikaa jolloin olit noobbi. :D
- Badass
Striper kirjoitti:
Palauttelin vain aikaa jolloin olit noobbi. :D
No on sinun hyvä puhua noobeudesta (Ottaen huomioon alkuaikasi spämmikierteen) :D
- Striper
Badass kirjoitti:
No on sinun hyvä puhua noobeudesta (Ottaen huomioon alkuaikasi spämmikierteen) :D
Saattoi se niinkin olla. :)
- eugene6
Omasta mielestäni huonoin WM pitkään aikaan....todella laimeita matseja....
Esim.miksi hitossa joku kane VS khali piti tunkea tuonne? Ennemmin olisin nähnyt esim. Cruiserweight-tai WWE tag team mestaruusmatsin(erikoismatsin,ei singleä)
Ja Cenan voitto pilasi lähes koko Manian....- kaltainen-pörssi
muuttaisin tohon vielä että toki cena pitää olla maniassa vain jos se häviäisi joskus PRKL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987