Sain närästykseen Zolt-nimistä lääkettä 30 mg nappeja. Lääke väsyttää aivan suunnattomasti. Viikonloppuna en meinannut jaksaa tehdä yhtään mitään. Onko kokemuksia vastaavasta ilmiöstä ja miten kauan tätä vaihetta kestää? Närästys sinänsä tuntuu helpottavan, mutta rankkaa on.
Zolt väsyttää
4
2996
Vastaukset
- Marli
Ei ole ainakaan minulle aiheuttanut väsymistä, olen syönyt noin puolivuotta, yrittäen välillä olla ilman, mutta turhaan,ilman Zoltia elämä käy kurjaksi.Näitä samatyyppisiä lääkkeitähän on paljon, joten kannattaisi varmaan kokeilla jotain muuta merkkiä.
- ari
Olen käyttänyt zolt valmisteta reilun kuukauden,närästys oli jonkin aikaa vähempänä,mutta ei ole hävinnyt kokonaan pois.Lääkäri suositteli zoltn käyttöä pidempi aikaisesti(vaikka vuosi).Ennen zoltia olin käyttänyt mm. nexium ja muita ilman reseptiä saatavia valmisteita tulos oli sama.(huimaus,pahaolo väsyneisyys jne..),mutta ei itse paranemista.Tutkin kiinalaista lääketiede kirjaa ja sieltä löytyi tietoa ,myös närästykseen ja moneen muuhunkin maksan toimintahäiriöstä.Kun rupesin tutkimaan itseäni sekä oireita joita minulla on niin tulin siihen tulokseen,että syy taitaa olla maksassa eikä suoranaisesti ruoan sulatuksessa(tämä on minun oma johtopäätös).Olen sitä mieltä,että Lääkärit valitettavan usein määrää närästysoireeseen lääkettä(zolti, nexsium),tai jotain muuta tutkimatta paremmin missä todellinen syy voisi olla,Ymmärrän kyllä että heillä on kiire,mutta kuitenkin.
ps.jos kiinnostaa tutkia itseäsi niin kiinalaisen lääketieteen kirjasta löytyy hyviä vinkkejä.
En ainakaan itse haluaisi käyttää loppuikääni närästyslääkettä.Jos et usko muihin hoitomuotoihin niin tutkituta itsesi kunnolla lääkärillä jolla on aikaa kuunnella ja kerro myös muut tuntemukset joita kehosi viestii sinulle.
- jospa auttaisi
Itse käytän Zoltia joka kolmas päivä, eikä väsytä eikä ole muitakaan oireita. Närästystä ei silti ole, vaikka syön lääkettä vähemmän.
Kokeile sinäkin. - kyyrä
kyllä väsyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223008Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112077Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651939Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001793Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761543Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361255- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151026