Niin, mikä kanava näyttää WWE;n jaksoja Amerikassa? Meinaan että mulla on ohjelma jossa on kaikki Foxit ja tällaset. Niin miltä se tulee. Ja mihin Suomenaikaan? Badass, sä voisit ehkä tietää? KIitos Vastauksista!!
WWE;n televisioajoista.
5
389
Vastaukset
- PekkaPositiivinen
Voisitko kertoa mistä ohjelmasta on kyse? http://www.usanetwork.com/sports/wwe/ tossa on jotakin.
- Badass
Se ohjelma minkä omistat, ei taida olla laillinen (Paitsi jos olet maksanut siitä).
Ja yleensä amerikan aikaa tulee ohjelmat noin 7/8 p.m joten suomen aikaa joskus 2/3 yöllä....
SmackDown tulee CW Networkilta
RAW tulee (en muista)
ECW tulee Sci-Fi:ltä.- vielä se
että TNA Impact tulee Eurosportilta tosin se tulee suomessa.
- Striper
Jaa, en oo kyllä maksanu tosta. Se on joku TVUPlayer. Olis kiva tietää se Rawi. Muistelen ainakin että olisi SpikeTV;ltä ainakin joskus tullut?
- dark-j
mun muistaakseni USA Network kanavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086