minä opetan sinulle kaikki tantran ilot ja kamasutran kanssa. Ei maksa mitään. Tule vain luokseni tänne Himalayalle ja ota kaverisikin mukaan, minä annan teille yrttipapanoita ja sen jälkeen pureskelen lehmänmuotoisia jälkiä nilkkoihinne.
Minä olen lemmenjumala
6
750
Vastaukset
rituaalitorttu:D
Mitä on yrttipapana hindiksi?- mystinen.tantrikko
kun maistat yhden kielesi alla, näet tulisin kirjaimin taivaalla niiden pyhän nimen. Ja sitten pureskelemme toistemme nilkkoja...
- Pöljänäkö pidät?
mystinen.tantrikko kirjoitti:
kun maistat yhden kielesi alla, näet tulisin kirjaimin taivaalla niiden pyhän nimen. Ja sitten pureskelemme toistemme nilkkoja...
Kuulostat ennemminkin kannibaalilta kuin lemmenjumalalta.
mystinen.tantrikko kirjoitti:
kovin karulta, tie valaistumiseen verenmaku suussa...mistä tietää ettei haukkaa paskaa?
- Kuiva munkki
Onko luolassasi kylmä ja onko siä pleikkaria?
- Hirsutistinen homo
Eihän ilmoituksesi koskenut vain naisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059