Pistäkää omia linkkejä kehonkieli tai omia huomioitannne tänne. Kertokaa siis mistä voisi päätellä onko nainen ihastunut?
Mistä tietää onko ihastunut???
55
8517
Vastaukset
- mimmi*
Kai sentään siitä, että tuijottaa sua ja hymyilee ja hakeutuu seuraasi. En mä ainakaan käyttäytyis noin jos en olis ihastunut!
- wyterq
joskus aikasemminkin...siitä, että karttaa toista kuin ruttoa.
- naisen ihastuneen
Mä tuijotan ja katselen kohdettani taukoamatta. Jos hän huomaa ja katson takasin, katseeni on jo kääntynyt pois. Ei puhettakaan, että hymyilisin :) Yritän hankkiutua samoihin paikkoihin kuin ihastukseni kohde, mutta jos satumme hyvin lähekkäin mulle tulee paniikin omainen kiire pois. Päässäni saattaa välähtää, että apua, apua jos se vaikka puhuu mulle. Oon yhtä aikaa onneni kukkuloilla ja paniikissa. Sydän alassa kramppaa ja kylmiä väreitä menee kupeissa. En tiedä mitä tästä ihastukseni näkee.
- nainen vaan
Omasta mielestäni katse on ensimmäisiä merkkejä. Etenkin jos useimmin sattuu tapaamaan niin huomaat että katseenne kohtaavat usein.
Kaikkia aisteja ei tule edes tiedostettua. Varmaan vaan asiantuntijat ja asiaan todella perehtyneet voivat sanoa mitä mikin liike tarkoittaa. Joskus on luotettava siihen tuntumaan mitä toinen herättää.
Linkkejäkin yritin etsiä mutta löysin vain miehiä koskevan artikkelin.- merkitsee
Viime syksynä huomasin, kun eräs mies aina moikkais minulle, kun huristelin autolla ohi. Arvelin hänen sekoittavan minut johonkin toiseen, mutta moikkasin takasin.
Sittemin kohtasimme yllättävässä tilanteessa, ja kuinka ollakkaan, hän katsoi suoraan minuun, usein. Itse en uskaltanut tuijotella takaisin, mutta nyt oikeestaan kadun sitä, koska en ole nähnyt miestä tämän jälkeen kuin kerran, silloin hän myös katsoi suoraan silmiin, ja tervehti. Hän asuu aivan lähistöllä, mutta tiemme ei vain kohtaa.Hän ei enää moikkaakaan, joten en varmaankaan ole ollut hänestä kiinostava. Mutta se katse säilyy mielessäni.
Eilen taas näin hänet, mutta en voinut sen enempää tehdä, kuin vain kulkea ohi.
- pääteltävä
Huomasin itse kun menin erään miehen viereen istumaan, että hän todennäköisesti luuli jo vaikka mitä. Vilkuili mua koko ajan yms. Pidän kyllä hänestä ihmisenä, vaikken paremmin tunnekaan, mutta missään tapauksessa ei mitään muuta!
- käytös!
Hymyilee naama korvissa ja virnuilee koko ajan
Vaipuu kaukaisuuteen
kädet tärisee
keksii _mitä_ vain jutun juurta saadakseen kuulla toisen äänen
vaikuttaa hajamielistä koska ei kuule mitä puhut, tuijottaa toivoen milloin tajuat suudella
ruoka ei maistu
kireä kaikkialla muualla koska miettii milloin taas näkee sut ja ei tod. saa aikaan mitään järkevää
mustat silmäpussit koska ei voi nukkua ikävissään
Näin mulla nyt.. ;)- joku vakoillut
mua????
- (n)
Sä oot ihana :D...
- paitsi
kysymällä suoraan.
Hlökohtaisesti olen puhelias muiden ihmisten seurassa, ihastuksen seurassa juttelu lopahtaa, mut alkaa hymyilyttään.
Parhaimmassa tapauksessa alan puhesolinan uudelleen, pahimmassa punastun ja vaieten siirryn somasti takavasemmalle. - Googlettaja
hei, laita googleen hakusanaksi ihastuminen, saat paljon luettavia sivuja esille. Tässä yksi linkki http://www.kauneusjaterveys.fi/luejutut/suhteet/article129344-1.html
- ei hyvä
Ensin sitä haaveilee yöt päivät toisesta ja sitten kun näkee ihastuksensa, niin menee aivan lukkoon, ei tule sanaa suusta, hengitys ei kulje, kädet ja koko kroppa tärisee, kainot hikoaa, tekee mieli paeta. Tosiaan pahinta on se, että jalat viipottaa välittömästi toiseen suuntaan - pois päin - vaikka on päiväkausia odottanut toisen tapaamista!
Melko raivostuttavaa! Ja sitten taas kun illalla tulee kotiin, maalailee sydämiä katseellaan kattoon eikä ole energiaa mihinkään muuhun. Herää kysymys, mikä tällä kaikella on tarkoituksensa? Ei ainakaan kovin hyvin suunniteltu Luojalta tälläinen kehon ja mielen reagointi. - rakastunuttt<3333
Kun vilkuilee sua...
- miks sä nostit
IKIVANHAN KETJUN TÄNNE?!!!
- Koska siinä
miks sä nostit kirjoitti:
IKIVANHAN KETJUN TÄNNE?!!!
on sopiva aihe?
Onko siitä jotakin haittaa, että osa viesteistä on kirjoitettu kauan sitten? - Huora, +ylpeä sellai
Tietysti. Miksi kysyt noin tyhmiä?
Sitähän varten se on. Oletko alkanut menettää älyäsi?
- niiin söpöö...
"karttaa kuin ruttoa"... voi teitä naisia!! Milläs luulette että mies pystyisi päättelemään että olette ihastuneita?? :D
Ja miksi ihastuneena pitää murjottaa ja käyttäytyä muutenkin täysin vastakkaisesti kun pitäisi? Karkotatte vaan sen ihqn miehen läheltänne käytöksellänne pois.
Mutta onnee vaan kaikille ihastuneille naisille! :D- No voi kiitos :)
Ei teistä miehistäkään kyllä ota sen enempää selkoa. Ehkä just siks murjottaa kun sä et huomaa sitä ja vaikutat välinpitämättömältä. Luulee ettet tykkää ja siks on surullinen.
- niiin söpöö...
No voi kiitos :) kirjoitti:
Ei teistä miehistäkään kyllä ota sen enempää selkoa. Ehkä just siks murjottaa kun sä et huomaa sitä ja vaikutat välinpitämättömältä. Luulee ettet tykkää ja siks on surullinen.
Mutta jos tilanne on se että nainen epäilee tai jopa tietää miehen olevan kiinnostunut, mutta silti välttelee?! Mitäs silloin pitää tehdä? Ottaa ronskisti tyttöö olkapäistä kiinni kuin Tauno Palo Ansa Ikosta konsanaan ja suudella tulisesti!? Heh!
- Ruskeasilmäselle
niiin söpöö... kirjoitti:
Mutta jos tilanne on se että nainen epäilee tai jopa tietää miehen olevan kiinnostunut, mutta silti välttelee?! Mitäs silloin pitää tehdä? Ottaa ronskisti tyttöö olkapäistä kiinni kuin Tauno Palo Ansa Ikosta konsanaan ja suudella tulisesti!? Heh!
Tee justiinsa noin, ei jää mikään epäselväksi silloin. Se epävarmuushan sen tekee, ettei uskalla. Pelkää munaavansa ja olevansa tyrkky. Miehen pitää tehdä ALOITE, sitä odotellessa.
- tämä nainen näin
Minä ainakin menen hämilleni, hiljaiseksi...sanoja vaan ei meinaa tulla ja katson pitkään, ehkä hipaisen hiuksia hermostuksissani
- Miekkonen 26
Mä olen joskus huomannut naisten "jäätyvän". Että hän menee pieneen paniikkiin, katse harhailee ja jotenkin se rentous häviää. Itselleni miehenä on käynyt vastaavasti, jos olen ollut ihastunut oikein pahasti. Tuntuu tosi idioottimaiselta :)
- näillä mennään
Välttelyä, paniikkia, jäätymistä, karkuun juoksemista, murjottamista, suuttumista, vapinaa/tärinää ja lisää välttelyä...
Siis millä ihmeellä te naiset yleensäkin saatte sen miehen ketä haluatte?! Aika monelle miehelle tuontyyppinen käytösmalli ei mene jakeluun ollenkaan ja luovutetaan heti.
Nimimerkillä "näin on käynyt". - tunteikas
Itse yritän yleensä pysytellä "tolkuissani" vaikka kuinka ihastuisin, en siis suoranaisesti jäädy/juokse miestä karkuun, mutta en kyllä ole oma rento itsenikään miehen seurassa.
Mieli tekisi kauheasti jutella ja tulla oikein lähelle, mutta pelkkä häneen katsominen saa kaikki järkevät lauseet katoamaan jonnekin taivaan tuuliin. :D
Lisäksi katseeni harhailee, sillä en "pysty" katsomaan ihastustani kovin pitkään silmiin, vaikka toki haluaisin... kyllä pitää olla vaikeeta! - Pinkkiä ?
Katsoo salaa kun katseenne kohtaavat niin kääntää päänsä pois tai lähtee just toiseen suuntaan.
Hakeutuu katseluetäisyydelle mutta ei uskalla katsoa mikäli ajattelee sinun katsovan häntä. Salaa ihailee.
Jälleen kerran lähden pois kun pelkäsin että tulis juttelemaan :/.
Ehkä taas törmäämme ja karkaan. - paniikkihäiriö?
Hyvä aihe tämä. Kun nyt on kirjoiteltu naisten paniikinomaisesta käytöksestä niin onko kellekään tullut mieleen että kyse saattaisi olla oikeastaan paniikkihäiriöstä tai ahdistuneisuushäiriöstä? Nainen kokee jonkin tietyn miehen ahdistavaksi, kokee sen vaikkakin vain omassa päässään, ja alkaa hallitsematon vapina ja ahdistus.
Ne kun ovat suht yleisiä nykyään ja tilannehan vain pahenee jos mies olettaa naisen olevan ihastunut mutta kyseessä onkin oikea paniikkihäiriö.- .....
Saan useat naiset melko ahdistuneeksi ja tiedän että he eivät siitä pidä . Itse saan siitä suurta nautintoa.
- unta mä sinusta näin
Itse olen miettinyt miksi joku käytäytyy niinkuin käytäytyy....
Ihan kuka vaan sanoo toiselle, TERVE..... Mutta entä ku aivan tuntematon ihminen alkaa yllättäen sanomaan aina moi.... yksi jopa sanoi sen kome kertaa että sen kuuleee.... ja ääntään nostaen.
Entä sitten tämä kehon kieli. Tuodaan omia kehonpiirteitä toiselle selväksi tavalla joka ei jää epäselväksi. Ei sitä sattumalta katso vastakkaisen sukupuolen kriittisiä paikkoja niin, että ne on omitusesti nähtävissä.... ei siis paljaana...
Sitten tetenkin silmiin katsominen....
Sit on yks sellainen pienii ele... nostetaan moikkaamisen tapaa käyttä ylos ja heilutetaan sormia.....
Itse olen aika ujo tuollaisesta huomiosta... mutta toisaalta aika otettu... eikä se jos toinen osoittaa edes pientä myöytötuntia, niin tarkoita mitään... kaikki mitä nyt sanon on vain arvaus tai ehdotus kysymykseen, onko se ihastusta......
Mut kaikkein selvin tetty on se, jos joku sanoo asian suoraan.... se voi olla jopa aivan suora mielipide aivan tuntemattomalta, että mites olis.....- flirttaa takas
Aika hyvää flirttiä. Taitaapi olla kiinnostusta ilmassa.
- sinusta mä unta näin
flirttaa takas kirjoitti:
Aika hyvää flirttiä. Taitaapi olla kiinnostusta ilmassa.
"pientä filirttiä"... ja kaikki on totta ja nopeesti laskin, niin viiden eri naisen tekemää... ikäero suhteessa omaan eroon on samasta iästä noin kahteenkymmeneen vuotta nuorempaan....
Kaiken koetun taka-ajatusta ei voi tietenkään sanoa, mutta tietty selvintä on tuo kun joku sanoo asian suoraa....
En tiedä sit noista silmiinkatsomisen ja kriittisten paikkojen osoittamista tapahtumista kuin paljo elis pitäny tehdä, niin että se olis johtanu vaikka haliin ja suudelmaan ja..... *vihellys*
Mut summa summarium. Ei kukaa ole yksin sen takia ettei olis kukaan kiinnostunut... ja kait joskus olis se omakin lähestyminen aika fiksua.
- so cute, so...
Mikään ei ole ihmeellisempää kuin ihastuneen naisen käytös, varsinkin ujon sellaisen ja kun ihastuksen tunne on vahva. Voi, kun vain me miehet ymmärtäisimme teitä ihastuneita naisia, olisi helpompaa!
- apuasenäkyypäällepäi
En ala tähän listaamaan niitä merkkejä, mutta toteanpahan vain omana itseäni koskevana huomiona, että kyllä se kehonkieli tulee selkäytimestä - vaikka sitä yrittäisi estelläkin. Peilaaminen on yksi tavallisimmista jutuista, saan itseni siitä kiinni lähes aina hänen seurassaan, vaikka en haluaisi näyttää kiinnostustani.
- 1 kysymys
mikset haluaisi näyttää? ;)
- apuasenäkyypäällepäi
1 kysymys kirjoitti:
mikset haluaisi näyttää? ;)
No just siksi. Ei olisi soveliasta.
- merkkejä lisää
apuasenäkyypäällepäi kirjoitti:
No just siksi. Ei olisi soveliasta.
On se soveliasta! Näytät nyt pikku merkkejä miehelle, ei se sua purematta niele!
- Alone Soul
Ihastunut nainen:
-ei enää paljoa juttele sulle (ennemmin juttu luistanut kyllä)
-on tietoinen liikkeistäsi jos samassa tilassa olette, välttelee ja varoo sinua
-vilkuilee sua nopeasti, samalla kuitenkin tahtomattaan itsensä paljastaen
-saattaa murjottaa, hymyä ei enää tuu ja on vakava
-yhtäkkiä alkaa koheltaan jotain ihmeellistä, ei kontrolloi itseään
-saattaa kokea tilanteen ahdistavaksi, kävelee "pitkin seiniä"
-ei vahingossakaan luo katsettaan mieheen, vaikuttaa jopa koomiselta kun katseellaan välttelee
-kun mies tulee lähelle, kehittää kaikenlaisia sijaistoimintoja, räplää kännykkää tms
-lopulta kun mies tulee liian lähelle niin saattaa tylyttää häntä
-käytös on kaikkee muuta kun rentoa, nainen on kuin varpaillaan kokoajan
-antaa miehelle kuvan että jopa inhoaisi tätä
Näin käyttäytyy ainakin vaikeammat naiset.- confused.jpg
Mutta miten ihmeessä tämän voi erottaa siitä, että naista ei vain kiinnosta?
Jos nainen välttelee minua vaikka koulun käytävillä niin itse tulkitsen sen niin, että nainen ei halua olla missään tekemisissä kanssani ja ei halua, että esim sen kaverit näkee meitä edes juttelemassa. Kerran oikeasti nainen lähti mua pakoon käytävällä kun oltiin hetki ensin vastakkain...
Tuolla toisaalla oli ketju ahdistavasta ihastuneesta miehestä:
"roikkuu perässäni. Inhottaa kun hän soittelee, viestittelee ja käy ovellani, vaikka en ole kiinnostunut. Olen hänelle ystävällinen VAIN koska hän on niin yksinäinen mies. Miten lopettaa tämä ystävyyssuhde kun toinen on vielä ihastunut? Miten sanoa nätisti että lopettaisi soittelun ja yhteydenpidon? Vastaan hänen puheluihin säälistä ja mumisen jotain, mutta en koskaan soita hänelle. "
Miten mies voi eroittaa onko oikeasti ahdistava toisen mielestä ja nainen vain säälistä juttelee hänelle ja yleensä välttelee vai onko oikeasti ihastunut? - selvät merkit
confused.jpg kirjoitti:
Mutta miten ihmeessä tämän voi erottaa siitä, että naista ei vain kiinnosta?
Jos nainen välttelee minua vaikka koulun käytävillä niin itse tulkitsen sen niin, että nainen ei halua olla missään tekemisissä kanssani ja ei halua, että esim sen kaverit näkee meitä edes juttelemassa. Kerran oikeasti nainen lähti mua pakoon käytävällä kun oltiin hetki ensin vastakkain...
Tuolla toisaalla oli ketju ahdistavasta ihastuneesta miehestä:
"roikkuu perässäni. Inhottaa kun hän soittelee, viestittelee ja käy ovellani, vaikka en ole kiinnostunut. Olen hänelle ystävällinen VAIN koska hän on niin yksinäinen mies. Miten lopettaa tämä ystävyyssuhde kun toinen on vielä ihastunut? Miten sanoa nätisti että lopettaisi soittelun ja yhteydenpidon? Vastaan hänen puheluihin säälistä ja mumisen jotain, mutta en koskaan soita hänelle. "
Miten mies voi eroittaa onko oikeasti ahdistava toisen mielestä ja nainen vain säälistä juttelee hänelle ja yleensä välttelee vai onko oikeasti ihastunut?voi helposti.
Kun kiinnostaa tai ei tippaakaan kiinnosta:
ei enää paljoa juttele sulle (ennemmin juttu luistanut kyllä)
-Voi kyllä puhua välttämättömimmän, sanoo asiansa selkeästi ja ymmärrettävästi, viestimisen taidoissa ei ole minkäänlaista ongelmaa eikä epäselvyyden riskiä. Ihastuneen viestintätaidot ovat alta lipan.
-Tai aivan reilusti kiertää kaukaa. Välttely on vähän eri asia, se on tietoisen kiusallista, kaukaa kiertäminen ja välttäminen, ei ollenkaan kiusallista vaan selvä juttu, ei kiinnosta ja tyyppi kierretään tai nimenomaan paremminkin ei noteerata millään tavalla.
-Kun ei kiinnosta saattaa avoimesti katsoa kerran, huomata että ei kiinnosta, ei tarvi vilkuilla yhtään ja voi kyllä keskittyä tilanteeseen jossa on.
-Ja kun ei kiinnosta on suoraan ärsyyntynyt. Ihastunut on kauhean traagisen vakava, ei kiinnostunut on vain reilusti tympääntynyt.
-Ei kiinnostunut ei kohella ja tietää aivan tarkkaan mitä tekee ja miksi.
-Ei kiinnostunut hallitsee itsensä täysin, myös liikkumisensa ja kaiken tekemisensä
-ei vahingossakaan luo katsettaan mieheen, vaikuttaa jopa koomiselta kun katseellaan välttelee
-Tässä taas se välttely. Ei kiinnostavaa ei tarvitse vältellä, eikä se koko ajan häiritse takaraivossa, että minä en nyt saa katsoa vasemmalle tai etuoikealle.
-kun mies tulee lähelle, kehittää kaikenlaisia sijaistoimintoja, räplää kännykkää tms
-Ei kiinnostunut ei kehitä sijaistoimintoja.
-Ei kiinnostunut tympääntyy ja ärsyyntyy, mutta ei tylytä pelokkaana kuten ihastunut. tympääntyminen ei ole niin "vakavanaamaista" kuin ihastuneet tylytys.
-Ei kiinnostuneen käytös on rentoa, hänen ei tarvitse suorittaa yhtään mitään eikä kontrolloida itseään yhtään.
-Inhoaa, vaikkei välttämättä anna kuvaa. Eli teeskentely erottaa tässä.
Näin käyttäytyy ainakin vaikeammat naiset.
-Kuten minä. En minä ole vaikea, olen vain niin ihana omalla tavallani :) - confused.jpg
selvät merkit kirjoitti:
voi helposti.
-Voi kyllä puhua välttämättömimmän, sanoo asiansa selkeästi ja ymmärrettävästi, viestimisen taidoissa ei ole minkäänlaista ongelmaa eikä epäselvyyden riskiä. Ihastuneen viestintätaidot ovat alta lipan.
-Tai aivan reilusti kiertää kaukaa. Välttely on vähän eri asia, se on tietoisen kiusallista, kaukaa kiertäminen ja välttäminen, ei ollenkaan kiusallista vaan selvä juttu, ei kiinnosta ja tyyppi kierretään tai nimenomaan paremminkin ei noteerata millään tavalla.
-Kun ei kiinnosta saattaa avoimesti katsoa kerran, huomata että ei kiinnosta, ei tarvi vilkuilla yhtään ja voi kyllä keskittyä tilanteeseen jossa on.
-Ja kun ei kiinnosta on suoraan ärsyyntynyt. Ihastunut on kauhean traagisen vakava, ei kiinnostunut on vain reilusti tympääntynyt.
-Ei kiinnostunut hallitsee itsensä täysin, myös liikkumisensa ja kaiken tekemisensä
-Tässä taas se välttely. Ei kiinnostavaa ei tarvitse vältellä, eikä se koko ajan häiritse takaraivossa, että minä en nyt saa katsoa vasemmalle tai etuoikealle.
-Ei kiinnostunut tympääntyy ja ärsyyntyy, mutta ei tylytä pelokkaana kuten ihastunut. tympääntyminen ei ole niin "vakavanaamaista" kuin ihastuneet tylytys.
-Ei kiinnostuneen käytös on rentoa, hänen ei tarvitse suorittaa yhtään mitään eikä kontrolloida itseään yhtään.
-Kuten minä. En minä ole vaikea, olen vain niin ihana omalla tavallani :)Kiitos vastauksesta, hyvin perusteltu, mutta ootte te jotkut naiset kyllä aika omituisia..
Mä tosin olen päässyt kerran kokemaan "ei-vaikean" naisen ihastuksen ja se olikin jo sitten niin selkeä tapaus ettei mitään rajaa, esim tiedusteli onko mulla tyttöystävää ja vähän ajan päästä kertoi täysin oma-aloitteisesti ettei hänellä ole poikaystävää ;D - varattu ihastuu
selvät merkit kirjoitti:
voi helposti.
-Kuten minä. En minä ole vaikea, olen vain niin ihana omalla tavallani :)Myös siinä löytyy eroja jos nainen varattuna ihastuu toiseen. Eihän silloin voi oikein vältellä ja murjottaa, oma mies saattaa huomata tai ihmettelee "mikä sulla nyt on"?
Varattu ihastunut nainen saattaakin käyttäytyä ihan erilailla. Menee ehkä hiljaisemmaksi ihastuksensa seurassa, tai saattaakin tulla puhaliaammaksi ja kysellä kaikenlaista. Kehonkieli saattaa olla avoimempaa.
- onko näin?
"Ja kun ei kiinnosta on suoraan ärsyyntynyt. Ihastunut on kauhean traagisen vakava, ei kiinnostunut on vain reilusti tympääntynyt."
Siis ihanko totta, että kiinnostunut on "kauhean traagisen vakava"? Miksi? En ole itsestäni sellaista huomannut. Ja jos toinen on kauhean vakava, ensimmäisenä itselleni tulee mieleen, että hänelle on sattunut jotain kurjaa tai että minussa on jotain vikana.- kiitoskiitoskiitos!!
Himputti, nyt tajusin jotain!
Jotain hyötyä tästäkin palstasta. Oh boy... :D!! - mitä tajusit!?
kiitoskiitoskiitos!! kirjoitti:
Himputti, nyt tajusin jotain!
Jotain hyötyä tästäkin palstasta. Oh boy... :D!!Mitä tajusit? Omasta vai ihastuksesi käytöksestä? Kerro ihmeessä! :D
- kiitoskiitoskiitos!!
mitä tajusit!? kirjoitti:
Mitä tajusit? Omasta vai ihastuksesi käytöksestä? Kerro ihmeessä! :D
No ihastuksen. Nyt leijailen... :)
- leijalijalle
kiitoskiitoskiitos!! kirjoitti:
No ihastuksen. Nyt leijailen... :)
Älä nyt liikaa leijaile, ettei tule liian kovaa pudotusta maanpinnalle, niinkin voi näissä asioissa käydä.
No, mites se sun ihastukses käyttäytyy sit? Onko tota välttelyä ja pientä panikointia ilmassa? - no juuri näin
no onhan hänelle sattunutkin, hirveä ihastuminen. :D Mikäs sen kamalampi kohtalo, varsinkin panikoijilla.
- Kolmas pysäkki
On se jännää kun toiset naiset käyttäytyy täysin avoimen rennosti ihastuksensa lähellä. Juttu luistaa ja kasvoilla kaunis hymy kokoajan. Ei tartte peitellä mitään, ottaa ja antaa ihan rennosti vaan.
Kun sitten taas nää ujommat ja herkemmät naiset. Voi tuska, ne kun hyppii miltei seinille, elävät puolipaniikissa kokoajan ja tekevät ties mitä ihmeellistä. Ihania tapauksiahan nekin on mutta miehen kannalta hieman hankala lähestyä. Kun tiedä mitä sieltä kulloinkin tulee.- hitsi.....
Tunnistan itseni kyl siitä porukasta, joka tyyliin hyppii seinille ihastuksensa seurassa, ei osaa sanoo mitään järkevää ja meen ihan lukkoon. Luulin jo löytäneeni miehen, joka olisi antanut minulle aikaa opetella olemaan toisen lähellä, mutta ilmeisesti ei sitten kiinnotus minua kohtaan ollutkaan riittävä. Kai sit olin hänen mielestään liian hankala tapaus. Muuten kyllä osaan olla rento, puhelias ja hymyilevä jne. mutta ilmeisesti rakkausasioissa oon ihan kaikkee muuta välillä.
- smaragdiapina
hitsi..... kirjoitti:
Tunnistan itseni kyl siitä porukasta, joka tyyliin hyppii seinille ihastuksensa seurassa, ei osaa sanoo mitään järkevää ja meen ihan lukkoon. Luulin jo löytäneeni miehen, joka olisi antanut minulle aikaa opetella olemaan toisen lähellä, mutta ilmeisesti ei sitten kiinnotus minua kohtaan ollutkaan riittävä. Kai sit olin hänen mielestään liian hankala tapaus. Muuten kyllä osaan olla rento, puhelias ja hymyilevä jne. mutta ilmeisesti rakkausasioissa oon ihan kaikkee muuta välillä.
Okei, tuttu kuvio. Ei se mies välttämättä silti luovuttanut mutta saattaa oottaa sulta sitä "vihreetä valoo". Käyttäytyä ystävällisesti ja edes vähän sitä katsekontaktia kans, kyl se siitä!
- 457856343564
Ei sitä tiiäkkään,muuta kun kysymällä ja siihenkin voi saada epämääräsen vastauksen.
Eli ei mistään.- +140 dB
Paniikkijännittäjältä kun meet kysyyn niin sen tietää mitä sieltä tulee!
ps. kannattaa varata kuulonsuojaimet.
- hankalaa...
Kyl se vaan on vaikeaa kunnolla ihastuneena käyttäytyä kovin johdonmukaisesti ja järkevästi, kun toisaalta haluaisi juosta toisen syliin, toisaalta paeta jonnekin piiloon... haluaa näyttää tunteensa ja toisaalta parhaansa mukaan salata ne...Mitään fiksua sanottavaa ei keksi, vaikea katsoa toista kunnolla silmiin, kun tuntuu että jalat pettää... tee siinä sitten hyvää vaikutusta toiseen... huoh.
- Anonyymi
Pyllistää
- Anonyymi
Ujot naiset on kyllä vaikeita, kun menevät ihan lukkoon. Ennen koronaa yhdessä paikassa oli nainen joka vain tuijotteli ja eräs toinen oli kokoajan kimpussa höpöttämässä mitä sattuu.
Ujon kanssa koitin jutella mutta sehän meni aivan paniikkiin. Osasi vastata vain parilla sanalla ja uskaltanut edes kohti katsoa poloinen :(
Sitten paikka suljettiinkin koronan takia ja en ole sen jälkeen ujoa nähnyt missään :/
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156