voitteko kertoa isomünsterinseisojan luonteesta enemmän, kun tuolta netistä ei oikeen löydy... mitä te harrastatte münsterinne kanssa? sopiiko münsteri seurakoiraksi, jos sen kanssa kuitenkin harrastaa jotain liikunnallista puuhaa(en ole metsästäjä tyyppiä)? ja sopiiko se ihmiselle jolla ei ole ennen ollut koiraa, mutta on hoitokoiria ollut (mm. kultainennoutaja)?
Isomünsterinseisoja
2
413
Vastaukset
- vain itse tiedät
Jos minä olisin chihuaa hoitokoirana pitänyt, niin en toki tanskandogia omakseni sillä perusteella ottaisi. ovat aivan yhtä erilaisia kun nuo sinun mainitsemasi rodut.
kukaan täällä ei tiedä elintapojasi, asuinolojasi eikä muutenkaan sinusta ja elintavoistasi mitään. kannattais varmaan mennä rotuyhdistyksen palstalle kyselemään ja sitten harkita omaa rotua uudelleen..- hopop
ei ole kyse siitä että sopiiko koira minulle vaan että voiko isomünsterinseisoja olla seura- ja harrastuskoirana vai täytyykö sen päästä metsästelemään... jos ainakin siihen osaisitte vastata:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199