vaakamiehestä kysyttävää..

kaurisnainen

Pari asiaa kiinnostaisi:

- Onko totta ettei vaakamies pysty sitoutumaan?

- Tykkääkö vaakamies näyttää avoimesti tunteita yleisellä paikalla?

20

3462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetellä.

      Miksi kysyt tyhmiä.Onko naiset tosiaan näin yksinkertaisia.

      • vesim.

        miten vaa´at muistuttavat venkoilevia savolaisia.
        Suoraan kysymykseen on miltei mahdotonta saada suoraa vastausta.


      • kaurisnainen

        jos sulla ei ole vastausta on parempi olla vastaamatta!! Kysyn koska mulla ei ole kokemusta vaakamiehistä, niin ne joilla on voisi vähän jakaa omia kokemuksia!


      • murinaa
        vesim. kirjoitti:

        miten vaa´at muistuttavat venkoilevia savolaisia.
        Suoraan kysymykseen on miltei mahdotonta saada suoraa vastausta.

        No, mutta olet aika ripeä päättelemään. Minä nyt kuitenkin satun olemaan leijona. Vaikka eipä sillä ole merkitystä ollut yhdessäkään suhteessa.Sen verran ikää kertynyt,että voin haistattaa pitkät,tällaisille kysymyksille. Tosin pirusti rassaa kun täällä selaa.Kysymykset aina samat.Vain tähtimerkki vaihtelee. Koska oletan aloittajan naiseksi,kehottaisin häntä ajattelemaan hiukan laajemmin; mitä mies sisältää pakettina.


      • ovelan
        vesim. kirjoitti:

        miten vaa´at muistuttavat venkoilevia savolaisia.
        Suoraan kysymykseen on miltei mahdotonta saada suoraa vastausta.

        ytimekäs kommentti :)

        Vaaka tosiaan miettii suoraankin kysymykseen vastausta 5 tuntia (- koska epäilee, että kysymyseen on koira haudattuna, ja ei osaa lopulta päättää onko koira siihen haudattuna vai ei - ja jättää lopulta kokonaan vastaamatta, ja vaihtaa vaakamaiseen tapaansa puheenaiheen johonkin kevyempään)

        t. Neitsyt


      • vaagamies
        kaurisnainen kirjoitti:

        jos sulla ei ole vastausta on parempi olla vastaamatta!! Kysyn koska mulla ei ole kokemusta vaakamiehistä, niin ne joilla on voisi vähän jakaa omia kokemuksia!

        Jos löydän itselleni oikean naisen sitoudun varmasti.
        Jos olen rakastunut toki näytän tunteeni.
        En muille, vaan naiselleni kun siltä tuntuu.
        Ei tarkoita sitä,että alkaisin suuteloimaan keskellä katua huomion herättämiseksi.
        Mielellään ostaisin naiselleni kimpun kukkia esim.hänen nimipäivänään tai muuten vaan.
        En vokottele muita ja saatan olla hieman mustasukkainen jos olen rakatunut.
        Kuitenkaan minua ei voi sitoa kotisohvalle tai estää tapaamasta muutaman kerran viikossa kavereitani.That is the point.


    • .....

      noh, oman vaakani kohdalta voin sanoa, ettei hän ole minuun juurikaan sitoutunut, minulle ja minun mielipiteillä on ihan sama, hän menee ja tekee niinkuin itse haluaa..
      eikä meillä mitään tunteita näytellä, joskus saan pikkupusun poskelle, kosketuksen käsivarteen tms tosi pientä.

    • vastata

      Olen itse vaakanainen ja kaikki tuntemani vaakamiehet on erittäin vahvasti parisuhteessa ja kaiken lisäksi pitkässä sellaisessa. Eli vastaus kuuluu kyllä pystyy!!

    • kummastelee

      tälläistä kysymystä. saat vastauksen viiden tunnin päästä. ehkä. voiko joku tosiaan uskoa horoskooppeihin. sillä ei ole pirunkaan väliä koska on syntynyt. ihmiset on yksilöitä. vai väitättekö että vaaalla ja skorppareilla jotka ovat syntyneet
      peräkkäisinä päivinä on erilainen luonne. ikä eroa
      voi olla vaikka minuutti mutta merkki eri. joo joo
      humpuukia.

      • vain ihmisiä

        Kyllä näköjään voi. Miehenä minua puistattaa tällainen usko.Tietysti joskus joutuu hämilleen noiden syntymä-aikojen kanssa. Kerronpa esimerkin.
        Paras kaverini on syntynyt samana päivänä kuin minäkin.Samat mielipiteet ja arvot kummallakin.
        Sama "naismaku". Yhtä heikko viinapää molemmilla.
        Sanovat (että se ei puheista kiinni jää).Rento,kevyt ote elämään. Vaimon taluttaminen kuluu molempien tapoihin.Joskus olen kaverin käräyttänyt jopa suutelemasta vaimoaan julkisesti.Tosin en voi paheksua,koska itsekin tuota teen.Terveisin vanha vaakamies(54 )


    • Kahvikerma

      ja ikäsi oli mikä! Kyllä kaikki ihmiset pystyvät sitoutumaan mutta vaakamiehet myös sitovat!
      Kokemuksesta tiedän että näyttävät tunteensa ihan julkisesti ja ilmeisesti tykkäävätkin siitä, ainakin vihan- ja raivontunteensa!

      Eli ykköskysumuyksen vastaus: EI
      Kakkoskysymyksen vastaus: KYLLÄ

      • höpsöttele,

        vaakamiehethän osaavat sitoutua jopa monta kertaa elämässään! :)


      • kaurisnainen

        no anteeks etten ole mikään 52, jos sitä odotit! mitä ihme hermostuneita ihmisiä täällä liikkuu? Tiedän että ihmiset on yksilöitä. En muuten ymmärrä mitä nuo jotka ei usko horoskooppeihin ylipäätänsä tekee tällä palstalla?!?! "Miten joku voi uskoa horoskooppeihin". Voi että. Mut kiitos yhdelle ihmiselle joka vastasi asiallisesti.


      • 000
        kaurisnainen kirjoitti:

        no anteeks etten ole mikään 52, jos sitä odotit! mitä ihme hermostuneita ihmisiä täällä liikkuu? Tiedän että ihmiset on yksilöitä. En muuten ymmärrä mitä nuo jotka ei usko horoskooppeihin ylipäätänsä tekee tällä palstalla?!?! "Miten joku voi uskoa horoskooppeihin". Voi että. Mut kiitos yhdelle ihmiselle joka vastasi asiallisesti.

        ???.?


    • jotakin...

      Elän vaakamiehen kanssa. Vaakamies mielletään sitoutumiskyvyttömäksi syystä, että hän tarvitsee paljon omaa aikaa ja tilaa. Vaakamiehet ovat melko ailahtelavisia; mielialat vaihtelevat, ja tästä seuraa, että vaakamies haluaa viettää aikaa myös yksin. Tästä myös helposti saa sellaisen kuvan, että vaakamies ei ole tosissaan suhteessaan eikä osaa päättää, mitä haluaa. Näin ei useinkaan ole. Vaakamiehen mielialat ne vain ailahtelevat.

      Joten, jos vaakamiehen kanssa kimppaan olet menossa, koeta ymmärtää hänen näitä puoliaan. Ne ovat osa hänen luonnettaan ja niillä ei ole sitoutumishalun kanssa mitään tekemistä.

      Uskoisin, että päinvastoin, vaakamies on sitoutumiskykyinen ja -haluinen. Näin olen ainakin itse kokenut. Olen itse neitsyt.

      • kaurisnainen

        kiitos vastauksesta! Itsekin olen sellainen että välillä haluan olla vaan yksin, niin ei pitäis tulla mitään ongelmaa.. Mun äiti (kala) on ollut yhdessä vaakamiehen kanssa 5v ja niillä on mennyt tosi hyvin, ne ei varmaan edes riidellyt ikinä, oon ollut jopa vähän kateellinen, mut hyvällä tavalla :) Nyt itsekin tapasin yhden ihanan kiltin oloisen vaakamiehen, niin saa nyt nähdä mitä tästä tulee...


      • kaurisnainen
        kaurisnainen kirjoitti:

        kiitos vastauksesta! Itsekin olen sellainen että välillä haluan olla vaan yksin, niin ei pitäis tulla mitään ongelmaa.. Mun äiti (kala) on ollut yhdessä vaakamiehen kanssa 5v ja niillä on mennyt tosi hyvin, ne ei varmaan edes riidellyt ikinä, oon ollut jopa vähän kateellinen, mut hyvällä tavalla :) Nyt itsekin tapasin yhden ihanan kiltin oloisen vaakamiehen, niin saa nyt nähdä mitä tästä tulee...

        Siksi myös epäilin tuota sitoutumisjuttua, koska vaikka mun äidillä ja sen vaakamiehellä menee hyvin ja ne on asunut yhdessä jo pitkään, niin ei ole edes kihloissa. Sitä oon välillä ihmetellyt, kuitenkin ikää molemmillä 40v molemmin puolin..


    • yäk yäk

      1. Tavallaan. Yli kaksi vuotta oltiin yhdessä ja sillä ei koskaan ollut tarkoitus mennä naimisiin ja hankkia lapsia.

      2. Tykkää ainakin osoittaa mieltä. Pyörittelee silmiä ja huokailee, kun joku viekin kaupassa vähän kauemman aikaa. Jos esimerkiksi muistat jonkin asian mikä oli toisella puolen kauppaa, niin se vaakamies jää närkästyneenä odotteleen siihen paikkaan. Käsikynkässä minä kuljin luultavasti sen takia, kun se halus kaikkien tietävän että se saa naista.

      Kylläkin nämä kommentit voi olla liian pahoja, koska äsken on tullut ero, mutta tuossa on kuitenkin mun kokemuksia.

    • vaakajamies

      1. No en tiedä itse yhtään vaakaa joka ei osais.
      itse tällä hetkel 3v yhdes ollut oinaan kanssa.

      2. Ei sitä ehkä kaupungin keskustassa halua hypätä ruusukimppu hampaissa pusikosta mut normaaleisa määrin tietenkin.

      JA JOKAINEN ON YKSILÖ..

    • ketale61

      vaakamies pystyy kyllä sitoutumaan eikä tee edes kipeetä. Mutta mistä löytyy ne naiset ketkä pystyvät sitoutumaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1512
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1162
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      932
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      710
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe