I'm so god damn tired to all this shit. I've and we all have been waiting that fucking "new album" for seven fucking years. Don't you think it's a quite long time? About two years ago I still tought that maybe something will come up, but now I just wait for the last news where they'll that they have quit and atleast let us out from this hell!
I'm so disappointed to AC/DC. It's hard to say I'm still some kind of fan.
Fuck the whole band
6
1008
Vastaukset
- Sucha
Even the word "new album" sounds redicilous.
- aissidaissi
tää on suomenkielinen foorumi
- haka393
...olen täysin samaa mieltä, fiksut ja filmaattiset kielen osaajat voi painua samointein hevonvittuun ja
miettiä missähän maassa asuvat pilleri ja muiden höyryjensä lomassa...maahan on SUOMI ja kielikin sama...
- ghostos
hellou!!!
I think, when the time is rihgt, then the new album comes out....
I've been listened ac/dc some 15 years....
35 years are so long long time... Those guys are so old.... But... I think they are in high voltage yet... or then they're not.. RESPECT to AC/DC- Sour Mash ´n Cheap Wine
... toivottavasti! Ei Ac/dc:n kaltaisen legendan ura voi loppua totaaliseen hiljaisuuteen. Kyllä sieltä vielä uusi levy tulee, olen siitä varma. Kuka tosiaan tietää, mitä bändille on käynyt? Pelkkää spekulaatiota viimeiset 3,5 vuotta, yhtään jätkien itsensä kommenttia en ole kuullut. Tosin uusimmassa "Gulfshore Life"-lehdessä (kts. netistä) Cliff hieman raottaa salaisuuksien verhoa ja sanoo bändin olevan pidennetyllä lomalla ja toteea heidän myös jo olevan vanhoja ukkoja.
Kyllä AC/DC:tä pitää kunnioittaa, mitä he ikinä tekevätkään. Eivät he ainakaan rollarityyliin käy rahastamassa ympäri maailman joka vuosi.
Uskoa pitää löytyä, kyllä se levy sieltä vielä tulee! Jokainen tosifani tietysti tietää sen sanomattakin. - john11
Sour Mash ´n Cheap Wine kirjoitti:
... toivottavasti! Ei Ac/dc:n kaltaisen legendan ura voi loppua totaaliseen hiljaisuuteen. Kyllä sieltä vielä uusi levy tulee, olen siitä varma. Kuka tosiaan tietää, mitä bändille on käynyt? Pelkkää spekulaatiota viimeiset 3,5 vuotta, yhtään jätkien itsensä kommenttia en ole kuullut. Tosin uusimmassa "Gulfshore Life"-lehdessä (kts. netistä) Cliff hieman raottaa salaisuuksien verhoa ja sanoo bändin olevan pidennetyllä lomalla ja toteea heidän myös jo olevan vanhoja ukkoja.
Kyllä AC/DC:tä pitää kunnioittaa, mitä he ikinä tekevätkään. Eivät he ainakaan rollarityyliin käy rahastamassa ympäri maailman joka vuosi.
Uskoa pitää löytyä, kyllä se levy sieltä vielä tulee! Jokainen tosifani tietysti tietää sen sanomattakin.moi!!
todella mukaansatempaava tämä maximum rock'n roll-kirja!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882