???
Minkalainen on Oinas mies?
7
2992
Vastaukset
- aivanvarmasti
sontaa tuo koko horoskooppi höpinä, oon ite oinasmies ja tunnen niin erityyppisiä oinasmiehiä kun olla ja voi.
- fhjk
itsekäs ja vaativa..
- täysin...
fhjk kirjoitti:
itsekäs ja vaativa..
kesytettävissä. Syö kädestä, kun otteet on oikeat ja ennenkaikkea oikeudenmukaiset.
- pitävän
paikkansa. "it´s my way or no way"
- kapo..1
ja vaatimatonkin vielä :)
- Vesitytsi
tuo oli hyvin sanottu, että oikeilla konsteilla syö kyllä kädesta :D, mutta ei tosiaankaan ole vaatimaton, meinas mennä kahvit väärään kurkkuun ku tuon luin. Oinas on vaatimattomuuden vastakohta "naureskelee". Minun mieheni, joka on oinas on kyllä vaativuuden mestari, mutta antaa kyllä aina vaan enemmän takaisin...
- Tuittu,73
Yltiö ekstrovertteja, flirttailevia, suu käy ennenkuin ajatus ehtii mukaan, huumorintajuisia,
energisiä, vaihtelunhaluisia, tylsistyvät nopeasti myös ihmissuhteissaan ja äkkipikaisia. Tässä muutamia piirteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358