Haamu rfsu:lla?

Bumble-B

Tulin nyt ahdistelemaan teitä odottajiakin tänne, kun teillä varmasti on enemmän kokemuksia noista haamuista, ja halusin jakaa tämän epätietoisuuden kun ei oo muita kenelle voisin asiasta kertoa.. Ja kyselen että millaisia haamuja ootte RFSU:lla saaneet? Selkeitä, epäselviä (olivatko myöhemmin plussaa?), punaisia viivoja, harmaita, millaisia?

Tänään kp34 ja menkkoja ei näy ei kuulu, kivutkin lieventyneet, joten päätimme isännän kanssa tehdä nyt yhden halpistestin ihan vaan mielenkiinnosta ja varmuuden vuoksi. Heti testiajan alussa ilmestyi "aiemmasta poikkeava" viiva joka sitten muuttui tummemmaksi. Silti en voi olla varma oliko se vain tumma viivanpaikka vai oliko se jotain muuta? Normaalisti viivanpaikat on olleet valkoisia, nyt kyllä näin ihan selvästi tummemman viivan mutta ei se silti ollut niin selkeä että vois olla varma mikä se on. Viiva ei ollut punainen, lähinnä tumma. Isännälle en edes näyttänyt kun se olis taas sanonut että ei tossa mitään oo, kuten edellisen raskauden alussa kun sain rfsu:lla haamun. :D

Olo kieltämättä on vähän omituinen fyysisesti, alavatsassa muljahtelee ja kutittelee ja väsyttää ja palelee, mutta muuten tunnen olevani elämäni kunnossa. Menkkakivut on lievemmät kuin eilen eikä verta näy. Päätimme nyt odottaa pääsiäiseen ja testata clearbluella sitten, kuten alunperinkin oli tarkoitus. Kunpa se nyt vaan muuttuisi selkeäksi plussaksi tuo outo tumma mutta silti haalea viiva.

Onko muilla ollut tuollaisia epäselviä tapauksia ja sitten ovat muuttuneet plussaksi?

15

9045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdyskunnan tiedottaja

olet selkeästi raskaana!!! Nyt varaamaan neuvolaa! Suur-onnittelut, mahtava juttu!

• Miiiii

Itsellä rv 13 eikä kuulemma vielä mitään kiirettä mennä neuvolaan...Yksityisellä saa käydä jos haluaa esim ultran.

• Bumble-B
        Miiiii kirjoitti:

Itsellä rv 13 eikä kuulemma vielä mitään kiirettä mennä neuvolaan...Yksityisellä saa käydä jos haluaa esim ultran.

Juuei tässä vielä olla neuvolaa varaamassa. Ehkä äskeinen vaan tarkoitti kuvaannollisesti, että niin varma voisin tuosta haamusta olla että voisin jo varata neuvolan. Mutta rehellisesti sanottuna mitä enemmän sitä testiä ajattelen, sitä enemmän tuntuu siltä että se oli vaan viivanpaikka, että kuvittelen taas. Odottelen nyt ihan rauhassa pääsiäiseen, siihen asti oletan, että en ole raskaana, ja vasta kun testi näyttää selkeää plussaa, niin uskon. :)

• Mahtavaa....

Joo ilmiselvästi olet raskaana. Mun kaverin kaverikin saa aina testatessa vaan noita harmaita viivan paikkoja ja sekin on joka kerta testatessaan raskaana. Soitto nyt vaan neuvolan tätille ja vaunujen ostoon.

• 31+3

Olen niin onnellinen sinun puolestasi... Uskon, että olet todellakin raskaana. :)
      Itse tämän raskauden alussa, sain useilla rfsu-testeillä todella epäselviä haamuja. Vielä rvkolla 6 rfsu ei ollut selkeä. Kuitenkin apteekin paremmilla testeillä sain selkeän plussan jo 10päivää ovulaation jlk. En kuitenkaan usko, että rfsu:llakaan haamua tulee ilman raskaushormonia.
      Sinuna ostaisin kyllä vielä yhden testin apteekista tai menisin neuvolaan verikokeisiin, ihan vain oman mielenrauhan saamiseksi.
      Mutta todella isot onnitteluhalit sinulle ja toivotaan, että tämä raskaus ei olisi niin epäonninen kuin edellinen. Pidän peukkuja! :)

• kitsi24

Tiedän, että haluat ottaa nyt varovaisesti, etkä juhlia liian aikaisin, mutta kyllä ne haamutkin yleensä plussaa tarkoittavat. Itsellä ei ole kyseisestä testistä kokemuksia, mutta toisella merkillä plussasin aikoinani todella haalean plussan, joka sitten kyllä oli jo vajaan viikon päästä ihan kunnon plussa! Joten ei muuta kuin pääsiäisenä uuden testin tekoon :)

Toivottavasti tälläkertaa kaikki sujuu enemmän kuin hyvin ja saatte vielä oman pienokaisen syliinne tämän vuoden puolella! :)

• on plussaa

Minäkään en osaa sanoa tuosta testistä mitään kun en ole sitä käyttänyt mutta toivon niin kovasti, että se olisi plussaa, olen myös seurannut sinun kirjoituksiasi ja toivon todella kovasti, että tällä kertaa onnistuisi paremmin.

Olet ajatuksissani!

• Äitskä00

Voi, mä toivon niin kovasti, että tulos on toivomasi... Toivoa valoit mullekin.. Ja nyt mulla rv 6 1. Olen onneni kukkuloilla. Samaa toivon sulle koko sydämestäni=)

• nyt saman tien bumble

apteekkiin ja osta sieltä se apteekin oma raskaustesti!!! minäkin tein ensin kaks jotain halppis testiä, eikä näkyny mitään, sit tein vielä apteekin testillä ja heti tuli kaks viivaa. ja sen voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa. mulla tulossa kolmas vauva ja aina oon tehny sillä apteekin testillä ja luotettavia on ollu! onnea sinulle!!!

• 32+5

tärppäs vaikka mun kokemukset 2 rfsu:n testeistä 2 selvää valehaamua.Kannattaa viedä vaikka labraan pissanäyte niin tulee varma tulos eikä maksa mitään:)

• Vääriä plussia..

Toivottavasti en lannista sua nyt, mutta ite oon saanu kyseisellä testillä vääriä haamuja.. Tosin ne ei oo tullu aivan heti testiin, mut kuitenki sen aikarajan sisällä ku pitää lukea.. Mun haamut oli haalean punasia. Muutki on kuulemma saanu samanlaisia tällä testillä. Muilla testeillä mulla ei oo vastaavaa käyny ja oon tehny niitä aika paljon ..

Onni testi oli muuten huono, viivat oli haaleet, mut sillä tein ekan plussan ja haaleita haamuja sain aconilla myös. Acon10 on ainakin herkkä ja halpa, tais olla siinä 4e apteekista.. Ilmottele sit kuinka kävi! Tsemppiä! Kyllähän tuo kuulostaa et raskaana voisit olla, jos menkkojakaan ei näy.. ja jos jollain muullakin testillä viivan, niin eiköhän se varma juttu oo jo sit :)

• Bumble-B

..sen verran että heräsin jo aamuyöstä miettimään, kannattaisiko testata jo tänään vai ei ja mietin että edellisessäkin raskaudessa rfsu-haamun jälkeen sain clearbluella plussan heti seuraavana päivänä. Vaan puhdasta negaa näytti tänään, joten ei olla raskaana, nyt hyväksyn sen taas, kaikki testit on käytetty enkä uusia osta. Nyt odottelen menkkoja ja jos eivät pääsiäisen aikana ala niin varaan lääkärin että saisin tämän kierron tasaantumaan.

• HannaKaisa

olen tosi pahoillani! halauksia ja voimia! kyllä sinuakin vielä onnistaa!

• äläölölä

..vielä testailisin ainakin muutaman kerran, että olisin aivan varma tuloksesta. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka jos kaikki testit olisivat väärässä. Siis todellakin kannattaa vielä testata!!

• Bumble-B
        äläölölä kirjoitti:

..vielä testailisin ainakin muutaman kerran, että olisin aivan varma tuloksesta. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka jos kaikki testit olisivat väärässä. Siis todellakin kannattaa vielä testata!!

No jossei ny kuiteskaa. :D Mut se eilinen haamu kyllä oli väärässä, tämänpäiväinen testi ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3415
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      104
      1720
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      212
      1333
    4. 73
      1323
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      62
      1174
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1097
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1039
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      991
    9. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      18
      863
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      847
    Aihe