CD-npintaan tulostaminen

Kiero-Kake

Millä laitteella pystyn tulostamaan cdn pintaan ja mitä nämä laitteet maksaa? Suosituksia?

6

5034

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frage

ole keksitty konetta joka tulostaisi cd-pinnalle jaa no kyllähän siihen etiketin saa tulostettua,mutta jos tarkoitat cd-polttamista niin laitteita löytyy vähän joka lähtöön hinta haarukka on suuri halvimmillaan taitaa olla jotain 50€ paikkeilla

• rahi

itse tulostan CD:n pintaan kuva/tekstiä epsonin R200 tulostimella.Huom levyn pitää olla valkea pintainen tarkoitettu tulostimille.tulostimessa on mukana kaikki tarvittavat ohjelmat ja pitimet.

• Ja polttimia
        rahi kirjoitti:

itse tulostan CD:n pintaan kuva/tekstiä epsonin R200 tulostimella.Huom levyn pitää olla valkea pintainen tarkoitettu tulostimille.tulostimessa on mukana kaikki tarvittavat ohjelmat ja pitimet.

Joilla voi tulostaa suoraan levyyn.

Esim. LabelFlash ja Lightscriber, joita tukevat polttimet polttaa suoraan levyn etikettipuoleen erikoislevyille.

Sitten on myös joitakin mustesuihkuja, jotka nielee myös CD-levyjä, kuten mainitsit.

• hermes39
        Ja polttimia kirjoitti:

Joilla voi tulostaa suoraan levyyn.

Esim. LabelFlash ja Lightscriber, joita tukevat polttimet polttaa suoraan levyn etikettipuoleen erikoislevyille.

Sitten on myös joitakin mustesuihkuja, jotka nielee myös CD-levyjä, kuten mainitsit.

Mulla on valokuvatulostin HP Photosmart D 7160, mustesuihku. Tälläkin saa suoraan levylle jos on valkoinen levyn etupuoli. Mieluummin kuitenkin ostan
        Valmiita CD:lle tarkotettuja valokuvauspaperia / tarroja. On huomattavasti helpompia käsitellä ja työstää. Tää tulostin maksaa jotain 155e.

• et tiedä asioista mitään

kuvittelet vain titäväsi mutta olet täysi 0.

Canon mp500 itsellä ja tulostannut toista 1000,
        varettuja levyjä joten kokemusta on riittävästi.

• väärässä
        hermes39 kirjoitti:

Mulla on valokuvatulostin HP Photosmart D 7160, mustesuihku. Tälläkin saa suoraan levylle jos on valkoinen levyn etupuoli. Mieluummin kuitenkin ostan
        Valmiita CD:lle tarkotettuja valokuvauspaperia / tarroja. On huomattavasti helpompia käsitellä ja työstää. Tää tulostin maksaa jotain 155e.

Halvin helpoin tapa on tulostaa suoraan
        printabel levyn pintaan. 1000 levyn kokemusta on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      83
      1678
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      41
      1299
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      89
      1021
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      202
      956
    5. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      71
      928
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      882
    7. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      863
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      850
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      804
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37