Millä laitteella pystyn tulostamaan cdn pintaan ja mitä nämä laitteet maksaa? Suosituksia?
CD-npintaan tulostaminen
6
5034
Vastaukset
- frage
ole keksitty konetta joka tulostaisi cd-pinnalle jaa no kyllähän siihen etiketin saa tulostettua,mutta jos tarkoitat cd-polttamista niin laitteita löytyy vähän joka lähtöön hinta haarukka on suuri halvimmillaan taitaa olla jotain 50€ paikkeilla
- rahi
itse tulostan CD:n pintaan kuva/tekstiä epsonin R200 tulostimella.Huom levyn pitää olla valkea pintainen tarkoitettu tulostimille.tulostimessa on mukana kaikki tarvittavat ohjelmat ja pitimet.
- Ja polttimia
rahi kirjoitti:
itse tulostan CD:n pintaan kuva/tekstiä epsonin R200 tulostimella.Huom levyn pitää olla valkea pintainen tarkoitettu tulostimille.tulostimessa on mukana kaikki tarvittavat ohjelmat ja pitimet.
Joilla voi tulostaa suoraan levyyn.
Esim. LabelFlash ja Lightscriber, joita tukevat polttimet polttaa suoraan levyn etikettipuoleen erikoislevyille.
Sitten on myös joitakin mustesuihkuja, jotka nielee myös CD-levyjä, kuten mainitsit. - hermes39
Ja polttimia kirjoitti:
Joilla voi tulostaa suoraan levyyn.
Esim. LabelFlash ja Lightscriber, joita tukevat polttimet polttaa suoraan levyn etikettipuoleen erikoislevyille.
Sitten on myös joitakin mustesuihkuja, jotka nielee myös CD-levyjä, kuten mainitsit.Mulla on valokuvatulostin HP Photosmart D 7160, mustesuihku. Tälläkin saa suoraan levylle jos on valkoinen levyn etupuoli. Mieluummin kuitenkin ostan
Valmiita CD:lle tarkotettuja valokuvauspaperia / tarroja. On huomattavasti helpompia käsitellä ja työstää. Tää tulostin maksaa jotain 155e. - et tiedä asioista mitään
kuvittelet vain titäväsi mutta olet täysi 0.
Canon mp500 itsellä ja tulostannut toista 1000,
varettuja levyjä joten kokemusta on riittävästi. - väärässä
hermes39 kirjoitti:
Mulla on valokuvatulostin HP Photosmart D 7160, mustesuihku. Tälläkin saa suoraan levylle jos on valkoinen levyn etupuoli. Mieluummin kuitenkin ostan
Valmiita CD:lle tarkotettuja valokuvauspaperia / tarroja. On huomattavasti helpompia käsitellä ja työstää. Tää tulostin maksaa jotain 155e.Halvin helpoin tapa on tulostaa suoraan
printabel levyn pintaan. 1000 levyn kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831678- 411299
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891021Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202956Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.71928- 53882
- 61863
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20850- 34804
- 37789