Suomen rikollisjärjestöt

järki hoi.

Mitä ideaa rikollisjärjestöissä on Suomen kaltaisessa maassa?

Ymmärrän rikollisjärjestöt sellaisissa maissa, joissa yhteiskunnallinen tilanne on epävakaa, sosiaaliturvaa ei ole ja ihmiset ovat köyhiä.
Ilmeisesti Suomen järjestöjen jäsenet ovat jollain tavalla elämäänsä kyllästyneitä, huonon itsetunnon riivaamia eksyneitä ihmisraunioita, jotka hakevat statusta tuonkaltaisesta toiminnasta.

No eihän se tietty ole niin jännää käydä töissä tehtaalla kuin ammuskella naapurijengin jäseniä, mutta ehkä kannattaisi hakea ensin apua pääkopan ongelmiin jotain muuta kautta kuin rikollisjärjestöistä.

7

1761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojat tykkää leikkiä, osa jäsenistä käyttää huumeita...

      2000-luvun alussa samalla luokalla oleva tyttö sanoi että hänen kaverinsa ammuttiin ja otti asian puheeksi muutaman kerran....hetken päästä näin uutisissa ampujan. No sehän on ex-naapureita..... Ura se on niissä jengeissäkin toiset jää rivijäseniksi ja toiset etenee. Osan pää pehmenee huumeista, osa pärjää yliopistoon asti vaikka niitä käyttääkin.

    • "LUISKAOTSA"..

      Voisitko suuressa viisaudessasi mainita minullekin edes yhden vakavastiotettavan Suomalaisen "rikollisjärjestön"?! Äläkä nyt edes yritä ympätä vastaukseesi näitä kahta, maassamme toimivaa moottoripyörä klubia. Eli, montako tulee mieleen..

      • xdjyt

        Esimerkiksi vaikkapa Finnair.Ja Vehviläinen kumppaneineen,ja eläkejärjestö Ilmarinen.todelliset suur-rikolliset ovat yhteiskuntamme kermaa.


      • Anonyymi

        Kirjoitin mielipiteitäni tuonne. Anonyymisti ikävä kyllä. Mutta kannatta käydä ihan lukaisemassa ja pohtia asioita.


    • on niitä

      hmm mitäs näitä ainakin nbk=natural born killers ub=united brotherhood rg=rogues gallery womens mc cannonball mc et onhan niitä käsittääkseni kymmeniä et älä selitä jos et tiiä

    • Anonyymi

      Kaikki eivät ole vapaaehtoisia tai omasta vapaasta tahdosta niissä. Tuleeko teille arvostelijoille ja kaiken tietäville pikku paskiaisille koskaan mieleen että te OIKEASTI TIEDÄ MITÄÄN. TE ETTE ELÄ NÄIDEN IHMISTEN ELÄMÄÄ ETTEKÄ NÄE HEIDÄN ONGELMIAAN TAI HAAVOJAAN. Kenelläkään ei ole oikeutta tuomita toista koska kukaan meistä ei ole viaton tai syytön. Jokaisella meistä on taakkansa ja te jotka arvostelette ette tiedä mitä kenenkin elämä on. Olen itse nähnyt pahuutta ja tehnytkin pahuutta kadun ja häpeän monia tekojani ja joistakin olen palan antanut sielustani pirulle. Mutta aina kaikki ei ollut minun valintaani. Kun ette tiedä mitään toisten tuskasta tai syistä miksi tehdään niin kuin tehdään niin älkää arvostelko tai haukkuko. Miettikää ennemmin sitä miltä ihmisestä tuntuu. Toisen satuttaminen ei ole mukava eikä siitä kukaan ylpeyttäkään tunne. Kaikki paha kulkee mukana ja kaiken pahan kanssa on kyettävä elämään. Minä näen yhä painajaisia minä yhä huudan apua unissani. Luulettekote oikeasti tosiaan että ihmiset oikeasti nauttivat siitä. Vittu menkä ihan oikeasti itseenne ja miettikää millaisia painajaista ihmisen elämä on kun 20v ei riitä unohtamaan eikä itselleen anteeksi antamaan. Antakaa toisten elää niin kuin he elävät ja koitta kaa vain itse tehdä niin kuin oikein on. Ja kohdelkaa itse ihmisiä niin kuin tahtoisitte itseänne kohdeltavan. Älkää tuomitko ketään. Jokainen tuomitsee itse itsensä ankarimmin ja jokaiselle meistä on tuomio tuleva viimeistään kun meistä aika jättää. Jumala tuomitsee jokaisen.

    • Anonyymi

      Itse en koskaan ole lahkoontunut enkä edes pidä mc poikia minään. En osaa arvostaa ihmisiä jotka tarvitsevat 10 kaveria mukaan kun itse ei uskalleta kohdata tekemiään paskoja. Jos ihminen ei pysty itse vastaamaan omista teoistaan tulisi sellaisen ihmisen pysyä ihan vain kaidalla tiellä. Rikosten maailmassa pärjää hyvin kun pitää pelin raaan rehellisenä, tekee mitä lupaa ja takaa oman tekemisensä. Peli on raakaa mutta rehellistä. Sillä minä olen pärjännyt 15v enkä ole tarvinnut mc:tä enkä mitään muutakaan jengiä taakseni turvakseni. En koskaan ole kohdannut ongelmia jengien osalta enkä yksittäisten ihmisten osalta. Kunnioitus on aina molemmin puolinen. Rehellisyydellä pärjää ja sillä pärjää silloinkin kun kaikki ei ehkä sujukkaan kuin elokuvissa. Jos kaikki pelaisivat rehellistä peliä ilman kieroilua niin ala maailmakin olisi parempi paikka. Hyvää syksyn alkua KAIKILLE KAIKKIALLA. Muistakaa kunnioittaen toisianne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe