Finnair yrittää mahdollisesti parantaa talouttaan osakeannilla. Mielenkintoista nähdä, saako Finnair höynäytettyä hyväuskoisten suomalaisten piensijoittajien rahat. Todennäköisesti riski rahojen mentykseen on valtava. Sen verran vaikealta näyttää Finnairin selviytyminen tulevista suurinvestoinneista.
Finnairin osakeanti
6
1894
Vastaukset
- tulevaisuuteen
Tässä linkki Finnairin lehdistötiedotteeseen aiheen tiimoilta: http://www.finnairgroup.com/konserni/konserni_11_2_1.html?&Id=1175586886.html
Miksi tuota mahdollista osakeantia pitää niin kovasti ihmetellä? Toteutuessaan se vahvistaa taseen omaa pääomaa ja suhteellinen velkaantumisaste alenee, joka puolestaan alentaa Finnairin tulevan investointiohjelman rahoituskustannuksia. Investointiohjelma on kuitenkin investointia nimenomaan kovassa kasvussa olevaan Aasian liikenteeseen, joka tuottaa merkittävän osan Finnairin kassavirrasta ja tuloksesta. Miksi riski rahojen menetykseen on mielestäsi valtava?- Niaiooa
Finnairin koko toiminta on Aasian liikenteen varassa ja on erittäin riskialtista, jos yhtiön koko tulos syntyy vain yhdeltä sektorilta. Kilpailu Aasian ja Euroopan välillä on kiristymässä ja Finnairin on jatkossa entistä vaikeampi vakuuttaa ihmisiä, miksi kannattaa lentää Helsingin kautta. Ainoa ase kilpailussa on pudottaa hintoja, mikä taas leikkaa kannattavuutta. Jo nyt Delhin ja Mumbain lentojen keskihinta ei ole ollenkaan terveellä tasolla. Myös muita Finnairin Aasian reittejä myydään varsinkin ja useissa Euroopan maissa (ei Suomessa) Aasiassa pilkkahintaann. Finnairilla on Aasiassa halpalentoyhtiön maine.
Ilmeisesti Intian liikenteen alku on ollut Finnairille todellinen pettymys, kun kuuulemani mukaan edes Nokian toimihenkilöt eivät käytä juurikaan Finnairia vaan lentävät Intiaan Lufthansalla. Sillä on paljon paremmat aikataulut. Kuka haluaa saapua Delhiin keskiyöllä jolloin ei ole tarjolla enää jatkolentoja. Paluulento lähtee kolmelta yöllä. Ei todellakaan kiinnosta bisnesmatkustajia. Mumbain aikataulu on siedettävämpi. - iivx
Niaiooa kirjoitti:
Finnairin koko toiminta on Aasian liikenteen varassa ja on erittäin riskialtista, jos yhtiön koko tulos syntyy vain yhdeltä sektorilta. Kilpailu Aasian ja Euroopan välillä on kiristymässä ja Finnairin on jatkossa entistä vaikeampi vakuuttaa ihmisiä, miksi kannattaa lentää Helsingin kautta. Ainoa ase kilpailussa on pudottaa hintoja, mikä taas leikkaa kannattavuutta. Jo nyt Delhin ja Mumbain lentojen keskihinta ei ole ollenkaan terveellä tasolla. Myös muita Finnairin Aasian reittejä myydään varsinkin ja useissa Euroopan maissa (ei Suomessa) Aasiassa pilkkahintaann. Finnairilla on Aasiassa halpalentoyhtiön maine.
Ilmeisesti Intian liikenteen alku on ollut Finnairille todellinen pettymys, kun kuuulemani mukaan edes Nokian toimihenkilöt eivät käytä juurikaan Finnairia vaan lentävät Intiaan Lufthansalla. Sillä on paljon paremmat aikataulut. Kuka haluaa saapua Delhiin keskiyöllä jolloin ei ole tarjolla enää jatkolentoja. Paluulento lähtee kolmelta yöllä. Ei todellakaan kiinnosta bisnesmatkustajia. Mumbain aikataulu on siedettävämpi.Siellä sitten taas fsnordikin finninaama simupilotti kirjoittelee isojen poikien asioita mistä ei tajua hevon paskaa.
Mites tämä juttu kun Lufthansa LH 760 saapuu Frankfurtista Delhiin joka päivä 00:35?
Ja sitten ihan varmaan oli Delhi pettymys kun kohta lennetään päivittäin.
Voi kun nämä äitin pikku räkänokat paskapöksyt oppisivat olemaan kirjoittelematta täyttä paskaa. - chennaihin
iivx kirjoitti:
Siellä sitten taas fsnordikin finninaama simupilotti kirjoittelee isojen poikien asioita mistä ei tajua hevon paskaa.
Mites tämä juttu kun Lufthansa LH 760 saapuu Frankfurtista Delhiin joka päivä 00:35?
Ja sitten ihan varmaan oli Delhi pettymys kun kohta lennetään päivittäin.
Voi kun nämä äitin pikku räkänokat paskapöksyt oppisivat olemaan kirjoittelematta täyttä paskaa.joo...nokialaiset aineskin lentää suoraan fra-chennai..
eikä todellakaan käytä finnairia ja sen tarjoamia yhteyksiä ..
kuka nyt kuvittelee finskin nyt olevan niin FIKSU ja kahmivan tän mielettömän bussineksen ittelleen...daijut miettikää...finskin äijät on dorkia.... - sepu
chennaihin kirjoitti:
joo...nokialaiset aineskin lentää suoraan fra-chennai..
eikä todellakaan käytä finnairia ja sen tarjoamia yhteyksiä ..
kuka nyt kuvittelee finskin nyt olevan niin FIKSU ja kahmivan tän mielettömän bussineksen ittelleen...daijut miettikää...finskin äijät on dorkia....ja finnair suunnittelee kaikki reittinsä nokian perusteella? firman, joka kenkäsee kohta 9000 suomalaista pellolle.
BUAHAHAHHAHAAAA kaikki fsnordikin finninaaama pippelinpuristelijat. te ette tajuu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802207
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871580Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141294Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2161092- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815