Finnair yrittää mahdollisesti parantaa talouttaan osakeannilla. Mielenkintoista nähdä, saako Finnair höynäytettyä hyväuskoisten suomalaisten piensijoittajien rahat. Todennäköisesti riski rahojen mentykseen on valtava. Sen verran vaikealta näyttää Finnairin selviytyminen tulevista suurinvestoinneista.
Finnairin osakeanti
6
1906
Vastaukset
- tulevaisuuteen
Tässä linkki Finnairin lehdistötiedotteeseen aiheen tiimoilta: http://www.finnairgroup.com/konserni/konserni_11_2_1.html?&Id=1175586886.html
Miksi tuota mahdollista osakeantia pitää niin kovasti ihmetellä? Toteutuessaan se vahvistaa taseen omaa pääomaa ja suhteellinen velkaantumisaste alenee, joka puolestaan alentaa Finnairin tulevan investointiohjelman rahoituskustannuksia. Investointiohjelma on kuitenkin investointia nimenomaan kovassa kasvussa olevaan Aasian liikenteeseen, joka tuottaa merkittävän osan Finnairin kassavirrasta ja tuloksesta. Miksi riski rahojen menetykseen on mielestäsi valtava?- Niaiooa
Finnairin koko toiminta on Aasian liikenteen varassa ja on erittäin riskialtista, jos yhtiön koko tulos syntyy vain yhdeltä sektorilta. Kilpailu Aasian ja Euroopan välillä on kiristymässä ja Finnairin on jatkossa entistä vaikeampi vakuuttaa ihmisiä, miksi kannattaa lentää Helsingin kautta. Ainoa ase kilpailussa on pudottaa hintoja, mikä taas leikkaa kannattavuutta. Jo nyt Delhin ja Mumbain lentojen keskihinta ei ole ollenkaan terveellä tasolla. Myös muita Finnairin Aasian reittejä myydään varsinkin ja useissa Euroopan maissa (ei Suomessa) Aasiassa pilkkahintaann. Finnairilla on Aasiassa halpalentoyhtiön maine.
Ilmeisesti Intian liikenteen alku on ollut Finnairille todellinen pettymys, kun kuuulemani mukaan edes Nokian toimihenkilöt eivät käytä juurikaan Finnairia vaan lentävät Intiaan Lufthansalla. Sillä on paljon paremmat aikataulut. Kuka haluaa saapua Delhiin keskiyöllä jolloin ei ole tarjolla enää jatkolentoja. Paluulento lähtee kolmelta yöllä. Ei todellakaan kiinnosta bisnesmatkustajia. Mumbain aikataulu on siedettävämpi. - iivx
Niaiooa kirjoitti:
Finnairin koko toiminta on Aasian liikenteen varassa ja on erittäin riskialtista, jos yhtiön koko tulos syntyy vain yhdeltä sektorilta. Kilpailu Aasian ja Euroopan välillä on kiristymässä ja Finnairin on jatkossa entistä vaikeampi vakuuttaa ihmisiä, miksi kannattaa lentää Helsingin kautta. Ainoa ase kilpailussa on pudottaa hintoja, mikä taas leikkaa kannattavuutta. Jo nyt Delhin ja Mumbain lentojen keskihinta ei ole ollenkaan terveellä tasolla. Myös muita Finnairin Aasian reittejä myydään varsinkin ja useissa Euroopan maissa (ei Suomessa) Aasiassa pilkkahintaann. Finnairilla on Aasiassa halpalentoyhtiön maine.
Ilmeisesti Intian liikenteen alku on ollut Finnairille todellinen pettymys, kun kuuulemani mukaan edes Nokian toimihenkilöt eivät käytä juurikaan Finnairia vaan lentävät Intiaan Lufthansalla. Sillä on paljon paremmat aikataulut. Kuka haluaa saapua Delhiin keskiyöllä jolloin ei ole tarjolla enää jatkolentoja. Paluulento lähtee kolmelta yöllä. Ei todellakaan kiinnosta bisnesmatkustajia. Mumbain aikataulu on siedettävämpi.Siellä sitten taas fsnordikin finninaama simupilotti kirjoittelee isojen poikien asioita mistä ei tajua hevon paskaa.
Mites tämä juttu kun Lufthansa LH 760 saapuu Frankfurtista Delhiin joka päivä 00:35?
Ja sitten ihan varmaan oli Delhi pettymys kun kohta lennetään päivittäin.
Voi kun nämä äitin pikku räkänokat paskapöksyt oppisivat olemaan kirjoittelematta täyttä paskaa. - chennaihin
iivx kirjoitti:
Siellä sitten taas fsnordikin finninaama simupilotti kirjoittelee isojen poikien asioita mistä ei tajua hevon paskaa.
Mites tämä juttu kun Lufthansa LH 760 saapuu Frankfurtista Delhiin joka päivä 00:35?
Ja sitten ihan varmaan oli Delhi pettymys kun kohta lennetään päivittäin.
Voi kun nämä äitin pikku räkänokat paskapöksyt oppisivat olemaan kirjoittelematta täyttä paskaa.joo...nokialaiset aineskin lentää suoraan fra-chennai..
eikä todellakaan käytä finnairia ja sen tarjoamia yhteyksiä ..
kuka nyt kuvittelee finskin nyt olevan niin FIKSU ja kahmivan tän mielettömän bussineksen ittelleen...daijut miettikää...finskin äijät on dorkia.... - sepu
chennaihin kirjoitti:
joo...nokialaiset aineskin lentää suoraan fra-chennai..
eikä todellakaan käytä finnairia ja sen tarjoamia yhteyksiä ..
kuka nyt kuvittelee finskin nyt olevan niin FIKSU ja kahmivan tän mielettömän bussineksen ittelleen...daijut miettikää...finskin äijät on dorkia....ja finnair suunnittelee kaikki reittinsä nokian perusteella? firman, joka kenkäsee kohta 9000 suomalaista pellolle.
BUAHAHAHHAHAAAA kaikki fsnordikin finninaaama pippelinpuristelijat. te ette tajuu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348