Kalojen keskustelupalsta

on kiehtovaa luettavaa.

Kauris olen, mutta tykkään enemmän lukea näitä kalojen keskusteluja, koska tuo horoskooppi on keskustelujen kautta tuonut esille paljon kaikenlaista mielenkiintoista kaloista.

Kala todellakin näkee ja aistii paljon enemmän kuin me muut. Kalaihmiset, joita tunnen, ovat herkkiä, taiteellisia, sosiaalisia ja aistivat paljon. Heiltä löytyy tunneälyä ja ystävyys on aitoa. Luin joskus horoskoopeista, että kalan seura pehmentää kaurista. Kauris ei helposti avaudu kenellekään, mutta tuo herkkä ja hiljainen kalaystävä saa kauriin avautumaan. Kiinnostavia te kalat olette. :)

8

1435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkijasielu

      kirjoitellut kalamiehen kanssa. Itselläni on kokemusta Kaurisnaisesta, enkä vielä tiedä mitä ajattelisin hänestä. Pahoin pelkään hänen olevan sen verran "vaarallinen" kumppani ajatustenvaihtoon, että annan olla.

      • ystäväpiiristä löytyy kalat

        En tiedä olenko tutkijasielu. Huomasin vain, että kalojen keskustelut ovat kiehtovia, ja niitä on ilo lukea. Olen nuorempana tutustunut kaloihin ja tuttavapiiristäkin löytyy kalanainen, joka on valtavan sympaattinen henkilö. Lapsuuden ystävän lähisukulainen. Sopii hyvin sosiaalialalle.

        Mitä kalat tarkoittavat kauriksen "vaarallisuudella"? Luin tämän palstan kokemuksia kauriista ja sen perusteella kauris on vaarallinen. Siis henkilö, joka käyttää muita hyväksi, pettää, valehtelee, piikittelee ja pullistelee omalla egollansa. Aina materia kaiken edelle.

        Tietysti kannattaisi varmaan kysyä ystäviltäni millainen olen. Löydän kauriksen horoskoopista yhtäläisyyksiä, mutta en ole koskaan käyttänyt ketään hyväksi, en petä enkä valehtele. Olen kyllä nuuka, mutta en halua elää kenenkän toisen rahoilla, vaan on kunnia-asia pärjätä omillaan.

        Olen joskus etäinen ja pidän materiastakin, mutta kyllä ystävät ja läheiset ovat kaikkein tärkeimpiä. En tiedä millaisia kokemuksia sinulla on kaurisnaisesta, mutta tietysti, jos on huonoja,ne tekevät varovaiseksi.

        Joskus luin horoskoopista, että kalojen elementti on vesi ja kauriin maa ja siksi he voivat sopia hyvin yhteen. Toisaalta lopputulos voi olla pelkkää mutalössiä, johon kumpikaan ei halua jäädä.


      • kalamies68, kauriskammoinen
        ystäväpiiristä löytyy kalat kirjoitti:

        En tiedä olenko tutkijasielu. Huomasin vain, että kalojen keskustelut ovat kiehtovia, ja niitä on ilo lukea. Olen nuorempana tutustunut kaloihin ja tuttavapiiristäkin löytyy kalanainen, joka on valtavan sympaattinen henkilö. Lapsuuden ystävän lähisukulainen. Sopii hyvin sosiaalialalle.

        Mitä kalat tarkoittavat kauriksen "vaarallisuudella"? Luin tämän palstan kokemuksia kauriista ja sen perusteella kauris on vaarallinen. Siis henkilö, joka käyttää muita hyväksi, pettää, valehtelee, piikittelee ja pullistelee omalla egollansa. Aina materia kaiken edelle.

        Tietysti kannattaisi varmaan kysyä ystäviltäni millainen olen. Löydän kauriksen horoskoopista yhtäläisyyksiä, mutta en ole koskaan käyttänyt ketään hyväksi, en petä enkä valehtele. Olen kyllä nuuka, mutta en halua elää kenenkän toisen rahoilla, vaan on kunnia-asia pärjätä omillaan.

        Olen joskus etäinen ja pidän materiastakin, mutta kyllä ystävät ja läheiset ovat kaikkein tärkeimpiä. En tiedä millaisia kokemuksia sinulla on kaurisnaisesta, mutta tietysti, jos on huonoja,ne tekevät varovaiseksi.

        Joskus luin horoskoopista, että kalojen elementti on vesi ja kauriin maa ja siksi he voivat sopia hyvin yhteen. Toisaalta lopputulos voi olla pelkkää mutalössiä, johon kumpikaan ei halua jäädä.

        Kauriin ja kalan yhteinen arki on hieman hankalaa. Kauris on kovin järjestelmällinen ja pikkutarkka, ja tietysti pomottava. Kala voipi säikkyä moista ja kadota "henkisesti" kauemmaksi.

        Kauris haluaisi mielellään henkisen ylivallan kalasta, mutta mites se muka onnistuisi? Kalan sielu on yhtä tutkimaton kuin avaruus ja kun yhdestä ajatuksesta pääsee perille, pukkaa kalan päästä jo muuta - ?

        Lisäksi kalojen muisti on iskemätön. Yksikin epäilevä kommentti kalan osaamisesta tai teoista saa kalan vaikeuttamaan suhdetta. Moisia kommentteja kauriit pudottelevat sujuvasti sivulauseissa tai jopa (kyllä) itsekseen puhuessaan.

        Kyllä kauris/kalat suhde toimii, ei siinä mitään ihmeellistä ole sinällänsä. Kauriin on vain tiedostettava kalan herkkä luonne ja haaveiluun taipuvainen pää - ja tuettava yhteisiksi haaveiksi koettuja asioita. Siinä onnistuessaan kauris saa kalan pyrkimään kohti tavoitteita ja ehkäpä toteuttamaan omia haaveitaan.

        Itselläni on kamala ongelma kauriiden takia, mutta siihen kertomukseen ei taida olla korrektia panostaa tässä enempää.


      • ei kokemusta
        kalamies68, kauriskammoinen kirjoitti:

        Kauriin ja kalan yhteinen arki on hieman hankalaa. Kauris on kovin järjestelmällinen ja pikkutarkka, ja tietysti pomottava. Kala voipi säikkyä moista ja kadota "henkisesti" kauemmaksi.

        Kauris haluaisi mielellään henkisen ylivallan kalasta, mutta mites se muka onnistuisi? Kalan sielu on yhtä tutkimaton kuin avaruus ja kun yhdestä ajatuksesta pääsee perille, pukkaa kalan päästä jo muuta - ?

        Lisäksi kalojen muisti on iskemätön. Yksikin epäilevä kommentti kalan osaamisesta tai teoista saa kalan vaikeuttamaan suhdetta. Moisia kommentteja kauriit pudottelevat sujuvasti sivulauseissa tai jopa (kyllä) itsekseen puhuessaan.

        Kyllä kauris/kalat suhde toimii, ei siinä mitään ihmeellistä ole sinällänsä. Kauriin on vain tiedostettava kalan herkkä luonne ja haaveiluun taipuvainen pää - ja tuettava yhteisiksi haaveiksi koettuja asioita. Siinä onnistuessaan kauris saa kalan pyrkimään kohti tavoitteita ja ehkäpä toteuttamaan omia haaveitaan.

        Itselläni on kamala ongelma kauriiden takia, mutta siihen kertomukseen ei taida olla korrektia panostaa tässä enempää.

        Arjesta en tiennyt. Kun näen ystäviäni, se tuntuu todella ihanalta ja arvokkaalta, koska työn takia näen heitä harvoin. Varsinkin tuo yksi kalakaverini eli hyvän ystäväni äitiä näen vain joskus ja siksi ei ole ystävyydessämme arkea tullut vastaan.

        Jos joskus vielä kumppanin tapaan (omalla kohdalla naispuolinen), ehkäpä saattaa kala uida vastaan, annan hänen haaveilla ja tiedostan herkkyyden.


      • ole...
        ystäväpiiristä löytyy kalat kirjoitti:

        En tiedä olenko tutkijasielu. Huomasin vain, että kalojen keskustelut ovat kiehtovia, ja niitä on ilo lukea. Olen nuorempana tutustunut kaloihin ja tuttavapiiristäkin löytyy kalanainen, joka on valtavan sympaattinen henkilö. Lapsuuden ystävän lähisukulainen. Sopii hyvin sosiaalialalle.

        Mitä kalat tarkoittavat kauriksen "vaarallisuudella"? Luin tämän palstan kokemuksia kauriista ja sen perusteella kauris on vaarallinen. Siis henkilö, joka käyttää muita hyväksi, pettää, valehtelee, piikittelee ja pullistelee omalla egollansa. Aina materia kaiken edelle.

        Tietysti kannattaisi varmaan kysyä ystäviltäni millainen olen. Löydän kauriksen horoskoopista yhtäläisyyksiä, mutta en ole koskaan käyttänyt ketään hyväksi, en petä enkä valehtele. Olen kyllä nuuka, mutta en halua elää kenenkän toisen rahoilla, vaan on kunnia-asia pärjätä omillaan.

        Olen joskus etäinen ja pidän materiastakin, mutta kyllä ystävät ja läheiset ovat kaikkein tärkeimpiä. En tiedä millaisia kokemuksia sinulla on kaurisnaisesta, mutta tietysti, jos on huonoja,ne tekevät varovaiseksi.

        Joskus luin horoskoopista, että kalojen elementti on vesi ja kauriin maa ja siksi he voivat sopia hyvin yhteen. Toisaalta lopputulos voi olla pelkkää mutalössiä, johon kumpikaan ei halua jäädä.

        se tutkijasielu, vaan se on sen kalan nimimerkki. Jos et ole jo aikaisemmista kirjoituksista sitä huomannut.


    • tutkijasielu

      satuin hölmöilemään yhden kaurisnaisen kanssa ja hän loukkaantui tästä lähes verisesti. Pyysin useaan otteeseen anteeksi mutta vastausta ei kuulunut. reilun kuukauden hiljaiselon jälkeen saan viestin, jossa kysytään vointia, kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Kaloilla on pienet ja yksinkertaiset aivot, eikä tällaista voi ymmärtää.

      • alkaa avautua

        Nyt tämä kauriskin alkaa vähän tässä tajuta kauriin ja kalan eroavaisuuksia. Taisin saada vastauksen kysymykseeni. Paljon kauriilla olisi opittavaa teistä. Ehkä ihan yleensäkin esim. ystävyyssyhteissa kaurisihmisille tekee hyvää vähän nöyrtyä ja hiljaa kuunnella kalaa. Tuokin varmaan pitää paikkansa, että kauris ei uskalla unelmoida ja ihmettelee, kun kala osaa unelmoida ja sallii itsellensä haaveilun. Kauris yrittää olla niin järkevä, mutta ollaankohan me kauriit oikeasti niin järkeviä kuin kuvittelemme olevamme. Emme vain uskalla myöntää omaa yksinkertaisuuttamme, koska kauris ei uskalla nöyrtyä. Kiitos vastauksistanne!


    • ääääääääääääää

      Huti joka saatanan asia. Herkkä en ole, Taiteellinen anna simpanssille pensseli niin taidetta tulee, Sosiaalinen vitut, tunne äly mikä seon,kappas ystävyys no siinä on osuma.
      Taitaa olla että ne jotka uskoo näihin horoskooppeihin muuttaa käytöstään sen mukaiseksi mitä yleisesti huonoskoopeissa lukee. Spåralogia on yhtä pitävää kuin horoskoopit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe