Yritin mol:n sivuilta selvittää mainosalan eri koulutusväyliä mutta oli liian hankalaa. Voisiko joku valottaa? Olen perheellinen ja asun keskellä Savoa, joten tämän alueen koulutusmahdollisuudet kiinnostavat eniten.
Mainosalan koulutus
5
2506
Vastaukset
- jos kävisit?
Mitäs jos kävisit työvoimatoimiston ammatti- ja koulutustietopalvelussa? Voi mennä ilman ajanvarausta eikä maksa mitään. Ei tarvitse olla työkkärin asiakas tai työtön.
- Vappu78
Kokeile opetusministeriön palvelua: www.opintoluotsi.fi
Siellä pitäisi olla kaikki suomalainen koulutustieto. - trolliolli
http://www.mainonnanviikko.fi/opiskelijat_ja_opettajat/mainonnan_koulutus
Katsopas tuosta. Mielestäni tuossa on lähes kaikki, mitä suomesta löytyy.
Koulutus riippuu tietysti siitä, mikä mainosalassa kiinnostaa. Hommia on sielläkin erilaisia ja kaikki vaativat erilaisia taitoja. Tuolta sivulta löytyy tietoa myös näistä.
Kannattaa vähän tutustua ja miettiä mikä se oma juttu voisi olla.- Mä haluuuun!
Amk Savoniassakin näkyy olevan mahdollisuus opiskella mainosalaa. Hyvä juttu! Kiitos kaikille avustanne!
- Ainakin
Turun AMK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111312
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45932
- 45884
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44736
- 46666