Yritin mol:n sivuilta selvittää mainosalan eri koulutusväyliä mutta oli liian hankalaa. Voisiko joku valottaa? Olen perheellinen ja asun keskellä Savoa, joten tämän alueen koulutusmahdollisuudet kiinnostavat eniten.
Mainosalan koulutus
5
2530
Vastaukset
- jos kävisit?
Mitäs jos kävisit työvoimatoimiston ammatti- ja koulutustietopalvelussa? Voi mennä ilman ajanvarausta eikä maksa mitään. Ei tarvitse olla työkkärin asiakas tai työtön.
- Vappu78
Kokeile opetusministeriön palvelua: www.opintoluotsi.fi
Siellä pitäisi olla kaikki suomalainen koulutustieto. - trolliolli
http://www.mainonnanviikko.fi/opiskelijat_ja_opettajat/mainonnan_koulutus
Katsopas tuosta. Mielestäni tuossa on lähes kaikki, mitä suomesta löytyy.
Koulutus riippuu tietysti siitä, mikä mainosalassa kiinnostaa. Hommia on sielläkin erilaisia ja kaikki vaativat erilaisia taitoja. Tuolta sivulta löytyy tietoa myös näistä.
Kannattaa vähän tutustua ja miettiä mikä se oma juttu voisi olla.- Mä haluuuun!
Amk Savoniassakin näkyy olevan mahdollisuus opiskella mainosalaa. Hyvä juttu! Kiitos kaikille avustanne!
- Ainakin
Turun AMK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233