Pätkä

isoveli mulla

Mitä mieltä ootte siitä kun pikkuveli on isoaveljeä pitempi ainakin 10cm minä meinaan olen
pitempi kuin isoveli? Onko jollain sama tilanne
ai tiedätte tämmöisiä tauksia? Oon 18v ja se on 19v...

4

1752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adsasdads

hah vai tiietäänkö tapauksia? niitä on varmaa enemmän ku niin päin että isoveli olis pitempi

sama mulla (15v) ja mun 19vuotiaalla veljellä!!

• ei o mitään merkitystä

Ei sillä ole mitään merkitystä yks 10 cm sinne tai tänne, se mitä sul on pään sisällä ja miten kohtelet muita se on tärkein tekijä jolla menestyt.

• Carliot

No, oon neljätoista vuotias tyttö ja oon ite jotain n.170 cm ja mun 18-vuotias isosiskoni on 161 senttiä. Ei se pituusero mitään merkkaa...:)

• hullu-hullu

Oo vaan itestäs ylpee mäki oon mun siskoo pidempi se on mua 1,5vuotta vanhempi oon sitä aika vähä pitempi ehkä 4cm. Mut onko teil eri vanhemmat tms? SE voi polttaa, se juolahti eka mun mieleen, sehän hidastuttaa pituuskasvua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe