Löytyykö rakkaus horoskoopin avulla?

sweetie<3

En tiedö mitä ajattella siitä että horoskoopi voi
kertoa onko hän oikea vai ei.Luen aina
aamuisin horokoopini tykkään siitä mutta se että sopiiko kala ja kauris tai kala vesimies tuntuu minusta vähän ...kuinka ny sen sanois uskommattomalta......uskooko kukaan siihen ?onko kukaan löytänyt horoskoopin avulla rakkauden?

8

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timanttimies

      hyvä keskustelupalsta

    • että homma

      kaatuu johonkin horoskooppimerkkiin. jos löytää
      elämänsä rakkauden, tuskin on mitään väliä minkä
      merkkinen on. tuohon sun kysymykseen on aika
      mahdoton vastata, jos joku vastaa että on, niin
      epäilen. se on vaan sattumaa ei mitään tiedettä.
      näitä on mukava lukea, niinkuin edellinen kirjoittaja totesi. käykää vaakojen sivulla, siellä
      on oikea sota menossa. saa nauraa. vaakamies

      • viisastuneena

        Itse en aiemmin välittänyt näistä sopivuusasioista, mutta nyt kokeneempana en enää ottaisi itselleni tiettyjä horoskooppimerkkejä puolisoksi.


    • ikuinen etsijä

      sopivaa rakasta voi tuumailla venuksen asemasta kartalla. esim. jos venus on ensimmäisessä huoneessa, kumppaniksi sopii sellainen, jolla venus on 7. huoneessa eli vastakkain tai sitten huonetta vastaavassa merkissä eli minun esimerkissä jossain ilmamerkissä

    • mimulinen

      Olen kuulluut kaverilta, että joku kesätyöksensä kirjoitteli lehteen päivän horoskoopin. Astrologia voi olla kiehtovaa, mutta pelkkää huijaamista. Ehkä on kyse enemmän uskosta. Horoskoopin historia on aika vanha, että kyllä ihmistä on aina kiehtonut taivaan kappaleiden liikkeet ja niiden vaikutus syntymähetkellä. Ehkä horoskooppia kannattaa lukea vähän varauksella.

      • ihan

        siitä mistä niitä lukee. Ei tietenkään kukaan usko (i hope) lehtien horoskooppeihin, ne otetaan huumorilla. Mutta jos puhutaan ihan "oikeasta" astrologiasta.. Tarkoitan luonteenkuvauksia (ottaen huomioon muunkin kuin aurinkomerkin) etc, uskon niihin.


    • Vesimies-kala-vaaka

      En minä ainakaan. Mutta oppinut varomaan joitain merkkejä, joista aina ollut samat ongelmat kanssani. Toisten merkkien kanssa vaan on paremmin sinut kuin toisten. Ja jotkut "merkit" vievät jalat alta, hyvä vai paha, miten vaan. Eikä edes se vaikuttanut ole, onko ollut ulkomaalainen vai suomalainen, sama vaikutus.
      Neuvo: Tutustu ensin, kysy sitten merkki, ja jos tunnet vetovoimaa, niin sanoivat kirjat/lehdet/ystävät mitä tahansa, tee kuten sydän sanoo - ei järki.
      Jos saat takkiin, niin olet jälleen yhtä kokemusta rikkaampi, jos löydät elämäsi ihmisen, niin, sitten riskinotto kannatti!
      Mikään ei ole ilkeintä kuin tunnottomuus. Kaikki yx hailee. Mieluummin sydänsuru kuin se. Tai miettii sitten ikäloppuna, että voi kun ei silloin uskaltanut, ja nyt ei enää kroppa kestä kuin kiikkustuolissa istumisen.

    • _kauris_

      ainakin kun olen seurustellut parin oinaan ja jousimiehen ja kaksosen kanssa niin suhteesta ei ole tullut mitään. ! kun löysin kala miehen niin synkkaa loistavasti!! ja olen siis kauris ja horoskooppienhan mukaan kala ja kauris tulee hyvin toimeen mutta ei jousimiehen,oinaan tai kaksosen kanssa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe