Betnovat ja Tetralysal

Lääkäri määräsi minulle Betnovat kortisooni voidetta sekä tetralysal nimistä lääkettä kun kävin hiustenlähdön takia iholääkärillä. Eli oireet ovat kutinaa, rasvaiset hiukset/päänahka ja hiusten lähtö. Onko kenelläkään kokemusta näistä lääkkeistä? Hyviä/huonoja?
11823
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

eli noi on tarkoitettu akneen ja siis hiuspohjan ongelmiin, hiustenlähtöön niillä ei ole vaikutusta. Mutta ehkä hiuspohjasi on niiden tarpeessa. Tetralysal kuivattaa ihoa ja itse olen saanut sitä ruusufinnin hoitoon.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


meikäläinen79 kirjoitti:

Lääkäri määräsi minulle Betnovat kortisooni voidetta sekä tetralysal nimistä lääkettä kun kävin hiustenlähdön takia iholääkärillä. Eli oireet ovat kutinaa, rasvaiset hiukset/päänahka ja hiusten lähtö. Onko kenelläkään kokemusta näistä lääkkeistä? Hyviä/huonoja?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu