Tahkovuori on suomen ykkös keskus!
Tahko On PARAS!
3
512
Vastaukset
- HEHHETI HEHHEH
http://www.tahko.com/index.php?action=tarjoukset
Jopa hotelleissa on halvempaa ja TILAA ON! Ei näytä kiinnostusta nyt niin hirveästi olevan tahkon suuntaan. Näyttää olevan hätäkädessä mökin omistajilla ja liikkeen harjoittajilla siellä kun parhaaseen sesonkiaikaan pitää myydä hirveillä tarjouksilla yöpymisiä ym. palveluja.
Lumesta vielä, niin surullista katseltavaa on nuo webbikamerat ja rinne/latu tiedot. Esim latuja ei ole enään yhtä ainoota auki. Lapissa sentään pääsee vielä hiihtämään ja nauttimaan lumisista kevätsäistä. Ketä kiinnostaa lähteä tarpomaan sohjoon ja mutaan lomalla? ei ketään.
Vielä siitä Tahkon menosta, niin tahko on RÄKÄLÄ verrattuna Himokseen, Leviin, Rukaan tai vaikkapa Vuokattiin. Ihan onnetonta menoa, rinteet huonot, lunta vähän, latuja ei yhtään, jokapaikassa ruuhkaa huonojen järjestelyjen takia. Kyllä kannattaa ajaa pikkuisen kauemmas ja saa samalla tai pienemmällä rahalla enemmän elämyksiä.- LOL HV!
HAHAHAHAAHAHHA OOTKO VÄHÄN PELLE EHKÄ KUITENKI ETELÄ-KESKI SUOMEN KESKUKSIS SULAA HIIHTO LADUT KELIEN VUOKSI JA TAHKOL SENTÄÄ KAIKKI RINTEET AUKI HIMOS ON JO SULANUT AIKA PAHASTI! JA RUKALLA ON TODELLAKIN PASKEMMAT RINTEET JA JOKU VUOKATTI TAI HIMOS OMG JTN PULKKA MÄKIÄ JA VUOKATIS JOKU 5-10 RINNETTÄ HAHAHAHA MUT KATELLAA 2020 KUN ON NE OLYMPIAKISAT TAHKOLLA EI VITTU KERROT NII HYVÄÄ LÄPPÄÄ JA MEE ROSKII KIITOS!
- LOL HV!!
HAHAHAHAAHAHHA OOTKO VÄHÄN PELLE EHKÄ KUITENKI ETELÄ-KESKI SUOMEN KESKUKSIS SULAA HIIHTO LADUT KELIEN VUOKSI JA TAHKOL SENTÄÄ KAIKKI RINTEET AUKI HIMOS ON JO SULANUT AIKA PAHASTI! JA RUKALLA ON TODELLAKIN PASKEMMAT RINTEET JA JOKU VUOKATTI TAI HIMOS OMG JTN PULKKA MÄKIÄ JA VUOKATIS JOKU 5-10 RINNETTÄ HAHAHAHA MUT KATELLAA 2020 KUN ON NE OLYMPIAKISAT TAHKOLLA EI VITTU KERROT NII HYVÄÄ LÄPPÄÄ JA MEE ROSKII !!KIITOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758