Tahko On PARAS!

Team!

Tahkovuori on suomen ykkös keskus!

3

512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HEHHETI HEHHEH

http://www.tahko.com/index.php?action=tarjoukset

Jopa hotelleissa on halvempaa ja TILAA ON! Ei näytä kiinnostusta nyt niin hirveästi olevan tahkon suuntaan. Näyttää olevan hätäkädessä mökin omistajilla ja liikkeen harjoittajilla siellä kun parhaaseen sesonkiaikaan pitää myydä hirveillä tarjouksilla yöpymisiä ym. palveluja.

Lumesta vielä, niin surullista katseltavaa on nuo webbikamerat ja rinne/latu tiedot. Esim latuja ei ole enään yhtä ainoota auki. Lapissa sentään pääsee vielä hiihtämään ja nauttimaan lumisista kevätsäistä. Ketä kiinnostaa lähteä tarpomaan sohjoon ja mutaan lomalla? ei ketään.

Vielä siitä Tahkon menosta, niin tahko on RÄKÄLÄ verrattuna Himokseen, Leviin, Rukaan tai vaikkapa Vuokattiin. Ihan onnetonta menoa, rinteet huonot, lunta vähän, latuja ei yhtään, jokapaikassa ruuhkaa huonojen järjestelyjen takia. Kyllä kannattaa ajaa pikkuisen kauemmas ja saa samalla tai pienemmällä rahalla enemmän elämyksiä.

• LOL HV!

HAHAHAHAAHAHHA OOTKO VÄHÄN PELLE EHKÄ KUITENKI ETELÄ-KESKI SUOMEN KESKUKSIS SULAA HIIHTO LADUT KELIEN VUOKSI JA TAHKOL SENTÄÄ KAIKKI RINTEET AUKI HIMOS ON JO SULANUT AIKA PAHASTI! JA RUKALLA ON TODELLAKIN PASKEMMAT RINTEET JA JOKU VUOKATTI TAI HIMOS OMG JTN PULKKA MÄKIÄ JA VUOKATIS JOKU 5-10 RINNETTÄ HAHAHAHA MUT KATELLAA 2020 KUN ON NE OLYMPIAKISAT TAHKOLLA EI VITTU KERROT NII HYVÄÄ LÄPPÄÄ JA MEE ROSKII KIITOS!

• LOL HV!!

HAHAHAHAAHAHHA OOTKO VÄHÄN PELLE EHKÄ KUITENKI ETELÄ-KESKI SUOMEN KESKUKSIS SULAA HIIHTO LADUT KELIEN VUOKSI JA TAHKOL SENTÄÄ KAIKKI RINTEET AUKI HIMOS ON JO SULANUT AIKA PAHASTI! JA RUKALLA ON TODELLAKIN PASKEMMAT RINTEET JA JOKU VUOKATTI TAI HIMOS OMG JTN PULKKA MÄKIÄ JA VUOKATIS JOKU 5-10 RINNETTÄ HAHAHAHA MUT KATELLAA 2020 KUN ON NE OLYMPIAKISAT TAHKOLLA EI VITTU KERROT NII HYVÄÄ LÄPPÄÄ JA MEE ROSKII !!KIITOS!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90