Eli kuinka paljon eri rotuja löytyy , ja mitä eroavaisuuksia niilä on??
Kuinka paljon on erillaisia ankka rotuja??
8
860
Vastaukset
- m.j.
ainakin löytyy beginginankka (yleisin, monta väri vaihtoehtoa!!)
ruotsalainensininen ankka ruotsalainen kultaankka.
en tiedä onko muita... mutta myskäri eli myskisorsa/myskiankka voidaan lukea näihin ankkoihin vaikka on paljon isompi!! eroavaisuuksia on roduilla ainakin väri!!
kultanain ruotsalainen on kullan värinen, sininen ankka on sitte sinertävä ja niin ed.- mä kans
Eli mikä näintä on nopein kasvamaan tai ainakin vähällä toimeen tuleva.
Jos otan keväällä ankan poikasia ,niin saako syksyllä niistä hyvän paistin???
Miten mahtaa vaikutta jos risteyttää ankan ja heinäsorsan?? onko vaarana että, ne lähtevät syksyllä karkuun??? - m.j.
mä kans kirjoitti:
Eli mikä näintä on nopein kasvamaan tai ainakin vähällä toimeen tuleva.
Jos otan keväällä ankan poikasia ,niin saako syksyllä niistä hyvän paistin???
Miten mahtaa vaikutta jos risteyttää ankan ja heinäsorsan?? onko vaarana että, ne lähtevät syksyllä karkuun???jaa ankat kyllä kasvaa kesässä teuras painoon mutta heikolla ravinnolla ei välttämättä! paisti kyllä pitäs tulla. heinärin ja ankkan poikasista että ne kyllä osaa lentää ankkaa huomattavasti paremmin... yksittäisii poikkeuksii on .. risteytyy helpolla .. panee naaras ankan vaan vähäkse aikaa villi sorsa laimaan.. keväällä!! ja seurailee milloin astuu. voi lähtee syksyllä jollei siipii leikkaa (sulkia) . leikkaamisesta voit pyytää apua siipikarjaliitosta.
- mä kans
m.j. kirjoitti:
jaa ankat kyllä kasvaa kesässä teuras painoon mutta heikolla ravinnolla ei välttämättä! paisti kyllä pitäs tulla. heinärin ja ankkan poikasista että ne kyllä osaa lentää ankkaa huomattavasti paremmin... yksittäisii poikkeuksii on .. risteytyy helpolla .. panee naaras ankan vaan vähäkse aikaa villi sorsa laimaan.. keväällä!! ja seurailee milloin astuu. voi lähtee syksyllä jollei siipii leikkaa (sulkia) . leikkaamisesta voit pyytää apua siipikarjaliitosta.
Mistä yleensä poikasia hankitte?? olisko lintuautossa niitä ?? kellä olis numero vai mistä sen saa kiinni??
- :,:Ankka:,:
on niit rotui aika paljo kuten aylesbyryn ja Roueninankka!
- :,:Ankka:,:
ja viel o ainaki intian juoksu ankka!
- eemelilililili
:,:Ankka:,: kirjoitti:
ja viel o ainaki intian juoksu ankka!
Tarkoitat varmaan Indian runner, eli intian juoksu ankka:D Mulle on tulossa noita juoksuankkoja.
- Häkösedö
169
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279