Miten sellaiseen ryhmään voi kouluttautua? Onko sinne jotain vaatimuksia? (Ja joo, mullahan ei oo armeijaa tiedos viel kolmeen vuoteen)
Lääkintämies
4
1050
Vastaukset
- Daider
Kaikissa aselajeissa koulutetaan lääkintämiehiä. Ilmoitat vain kutsunnoissa ja armeijassa että haluat lääkintämieheksi.
Vaatimuksena hyvä kunto (jaksat kantaa paareja) ja hyvin suoritettu alokaskausi (pääset varmasti sinne minne haluat, perseilijöiden toiveita ei oteta huomioon). Ensiapukortista on etua lääkintämieheksi hakiessa.- hshskal
ja paskapuhetta.. mä en tehny alokauskaudella yhtään mitään. Olin isosaaressa. Silti mut nakitettiin upinniemeen lääkintämieheks. Ja moni joka särmäs vitusti joutu myös eli ei ne kato kuka on ollu kilttiä poikaa ja kuka ei.
Toiseksi:
keskinkertanen kunto riittää, lääkintämiesten koulutuskaudella (5 viikkoa upinniemessä) uidaan joka aamu tunti puoltoista ja saunotaan ja sitte mennään varusukuntasairaalaan istumaan oppitunneille loppupäiväks. Onpas raskasta joo. Meitä oli reilut 20 lääkintämiestä samaan aikaan upinniemessä ja porukka alkoholisoitu ja mahat kasvo palveluksen aikana koska siellä ei tarvi tehä yhtään mitään. Se paarien kantaminenki jää siihen yhteen ainoaan koulutuskauden leiriin, sen jälkeen ku lähet muiden leireille mukaan niin muut kantaa ne tavarat sun puolesta. - ...ai...
hshskal kirjoitti:
ja paskapuhetta.. mä en tehny alokauskaudella yhtään mitään. Olin isosaaressa. Silti mut nakitettiin upinniemeen lääkintämieheks. Ja moni joka särmäs vitusti joutu myös eli ei ne kato kuka on ollu kilttiä poikaa ja kuka ei.
Toiseksi:
keskinkertanen kunto riittää, lääkintämiesten koulutuskaudella (5 viikkoa upinniemessä) uidaan joka aamu tunti puoltoista ja saunotaan ja sitte mennään varusukuntasairaalaan istumaan oppitunneille loppupäiväks. Onpas raskasta joo. Meitä oli reilut 20 lääkintämiestä samaan aikaan upinniemessä ja porukka alkoholisoitu ja mahat kasvo palveluksen aikana koska siellä ei tarvi tehä yhtään mitään. Se paarien kantaminenki jää siihen yhteen ainoaan koulutuskauden leiriin, sen jälkeen ku lähet muiden leireille mukaan niin muut kantaa ne tavarat sun puolesta....saitte käsitellä niit apteekin ihanii spiritus fortis pulloi? ;D
- kkfk
...ai... kirjoitti:
...saitte käsitellä niit apteekin ihanii spiritus fortis pulloi? ;D
joo ja ambulanssihan kulkee myös kirkkonummelle ja takas. Tuli siitä joskus huomautuksia että oli ehkä nähty alkon edessä joskus =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 475318
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise913248- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834