Perhe!

Surullinen!!

Moi! Oon 13v. tyttö.Oon asunu samassa talossa jo 13v. eli koko elämäni, mulla on täällä hyviä kavereita, mutta myös sellaisia joita inhoan aivan hirveästi, siskoni ja hänen lapsensakin asuvat lähellä.Nyt vanhempani haluaisivat, että me rakennettaisi talo mökille ja muuttasimme sinne ja mökki on tosi kaukana täältä.Olen siskoni ja sen lapsien kanssa tosi hyvissä väleissä. Käyn niiden luona noin kaksi kertaa viikossa ja siskoni on mun paras kaveri ja mä oon sen.Itken yleensä ainakin kaks kertaa viikossa, koska en haluu muuttaa. Mun elämä on täällä!!Kavereita saa aina, mut en näkis siskoo ja sen perhettä:( Mä en voi elää ilman niitä , mä en kestä. Miten saisin vanhempani jäämään tänne? Olenko masentunut? =(

3

1688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullu-hullu

Etkö vois muuttaa siskos luo? yritä saada ne tajuamaan et haluat oolla täällä etkä missään muualla.
      Mee ihan niinku huonoon kuntoon. Itke ja oo niinlku masentunu ja ku ne kysyy mikä on nii sano " mä en halua muuttaa" Ihanniinku se olis koko elämä(elei jo ookkin) Onnea yritykselle.

• Surullinen!!

en usko et ne antaa, eikä ne usko. jos ne on päättäny jtn. ne myös tekee sen.

• Voiiiih

No mutta voisit käydä siskosi luona välillä.
        Oma siskoni asuu tosi kaukana täältä, käyn hänen luonaan kuitenkin kerran kuukaudessa ja olen siellä viikon verran

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe