Kerro ja perustele!
Salon paras
13
2801
Vastaukset
- Tom 666
Kiskon Keidas. Rautainen tunnelma.
- jo niin kuollut
aihe...
- R.I.P.
jo niin kuollut kirjoitti:
aihe...
ei jakseta enää...
- Kaaa-aa
R.I.P. kirjoitti:
ei jakseta enää...
Eikä mitään haudata! Salossa vasta vahän aikaa asuneena haluaa kuulla mielipiteitä..?
- salkkuna
Kaaa-aa kirjoitti:
Eikä mitään haudata! Salossa vasta vahän aikaa asuneena haluaa kuulla mielipiteitä..?
on kiva aloittelupaikkana sanon minä
- Orange78
siellä on rock henkinen musiikki päällä kokoajan, viihtyisi tunnelma kun vaan pääsisi istumaan :)
enkä ole mikään hevipoika vaan ihan normi hipsinen kaveri mutta pidän rock/hevi musasta enkä niin välitä discosta, "hiteistä" vaan iki hiteistä. - kyllä
hyvä tunnelma ja aloittelupaikaksi paras
- himpskatti
ennen molly,nyt corner.Tosin käyn kyllä todella harvoin.
Mestaristakin oon kuullu hyvää... - ...
himpskatti kirjoitti:
Mestaristakin oon kuullu hyvää.....mikä on,mutta jostain syystä Molly ei oikein enää iske..Toriterassi on ihan hyvä paikka,samoin paljon naureskeltu Leijonatupa..Niihin kun ei tarvitse takkia jättää narikkaan astuessaan sisään..
- joujou
himpskatti kirjoitti:
Mestaristakin oon kuullu hyvää...Ennen Molly oli loistava mut nyt, siitä asti kun Rela muuttui Onnelaksi, on aivan kamala teinien valtaama aina viikonloppuisin.. Sääli.
- Kaljatratti
Kyllä se on vain ja ainoastaan Leijonatupa! Eikä sitä tartte paljo edes kavereilta kysellä.
- pubi raakki
Vanhana bubin kävijänä en oo löytäny yhtäkään sellaista!
- Anonyymi
Vieläkö se Elonen Kiskosta lapsia siittää ympäri maailmaa eikä huolehdi niistä aika tunteeton mies. Vai joko aika jättäny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232678- 1702109
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1241370- 1001356
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631316HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301217En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771171Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451139Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078