kuinkaha härkä-naine ja

timanttimies

kala-mies sopis yhteen

14

2220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirelli

      Elämäni onnellisimmat ajat elin kalamiehen kanssa! Avioliitto kesti 23 vuotta ja päättyi traakisesti hänen kuolemaansa liikenneonnettomuudessa! Jäljelle jäi neljä lasta ja koira kaikki sillon vielä alaikäisiä! Ainenkin meilä oli hyvä elämä kaipaan vieläkin kymmenen vuoden jälkeen.

      • timanttimies

        vaarallista,mäki oon pärjänny hyvin härkien kans,ne osaa olla mukavia,eivät piruile eivätkä kiristä


      • ei härkää..............
        timanttimies kirjoitti:

        vaarallista,mäki oon pärjänny hyvin härkien kans,ne osaa olla mukavia,eivät piruile eivätkä kiristä

        Mulla oli härkä vuosia likkakaverina, eikä voi kehua.Ujo,arka ja syrjäänvetäytyvä oli oman luonnehdintansa mukaan.Kylmä totuus paljastui kun jäi kiinni petturoinnista ja paskanpuhumisesta joka suuntaan.Olin hölmö maksumies joka maksoi asumisen,syömiset ja muut menot.Eukko pimitti jopa tulojaan ja meikäpoika hölmö uskoi toisen "rehellisyyteen" ja maksoi kaikki.

        Tulipa eukko eron jälkeen vielä tivaamaan rahaa minun maksamista huonekaluista ja piti huolen että hänen ostamat muovikipot ja vispilät sai itelleen.Niinettä on reilusta Härästä kokemusta.

        Tuli vielä sotkemaan(yritti) nykysen vaimon ja minun välejä valehelemalla ympäri kyliä kummastakin kaikkea paskaa ja kun esikoinen oli tulossa niin siitäkin laittoi juttua, että lapsi ei oo minun, vaikka siitä ei ollut,eikä ole epäilystäkään.Minähän tietty olin juoppo,petturi ja akanhakkaaja,enkä välitä perheestä ym.ym.

        Niinettä jos pakko horoskoopin perusteella on jotain Härästä sanottava, niin huonoin kohtaamani tapaus, vaikka ehdin yhdessä asuakkin hänen kanssa.Tosin hölmöpä taas siinäkin olin, enpä ois edes yhteistä kämpää halunnut, mutta enpä osannut kieltääkään kun alkoi kantaa tavaroitaan.Noh, tyhmyydestä sakotetaan.


      • oli kyllä poikkeustapaus
        ei härkää.............. kirjoitti:

        Mulla oli härkä vuosia likkakaverina, eikä voi kehua.Ujo,arka ja syrjäänvetäytyvä oli oman luonnehdintansa mukaan.Kylmä totuus paljastui kun jäi kiinni petturoinnista ja paskanpuhumisesta joka suuntaan.Olin hölmö maksumies joka maksoi asumisen,syömiset ja muut menot.Eukko pimitti jopa tulojaan ja meikäpoika hölmö uskoi toisen "rehellisyyteen" ja maksoi kaikki.

        Tulipa eukko eron jälkeen vielä tivaamaan rahaa minun maksamista huonekaluista ja piti huolen että hänen ostamat muovikipot ja vispilät sai itelleen.Niinettä on reilusta Härästä kokemusta.

        Tuli vielä sotkemaan(yritti) nykysen vaimon ja minun välejä valehelemalla ympäri kyliä kummastakin kaikkea paskaa ja kun esikoinen oli tulossa niin siitäkin laittoi juttua, että lapsi ei oo minun, vaikka siitä ei ollut,eikä ole epäilystäkään.Minähän tietty olin juoppo,petturi ja akanhakkaaja,enkä välitä perheestä ym.ym.

        Niinettä jos pakko horoskoopin perusteella on jotain Härästä sanottava, niin huonoin kohtaamani tapaus, vaikka ehdin yhdessä asuakkin hänen kanssa.Tosin hölmöpä taas siinäkin olin, enpä ois edes yhteistä kämpää halunnut, mutta enpä osannut kieltääkään kun alkoi kantaa tavaroitaan.Noh, tyhmyydestä sakotetaan.

        Itse olen härkä ja tuo kauvauksesi ei täsmää itseeni ollenkaan. Minua oma exmieheni käytti hyväkseen taloudellisesti. Härät on normaalisti tunnollisia ja rehellisiä ihmisiä. Kuten on montakertaa mainittu, ei voi yleistää yhden tapauksen perusteella.


    • itse olen härkä ja puolisoni on kalat. toisinaan otetaan kyllä kovasti yhteen, mutta eihän se muuta kuin vahvista.

    • seurustellut

      peräti jo 2 kalamiehen kanssa. Hyvin on mennyt. Ei kertaakaan ole vielä tapeltu. Sänkyyn kaipaisin enemmän vipinää ;)

      • timanttimies

        päälle kielimiehiä


      • härkän
        timanttimies kirjoitti:

        päälle kielimiehiä

        Millästapaa tämä ilmenee ;)


      • timanttimies
        härkän kirjoitti:

        Millästapaa tämä ilmenee ;)

        kielimakkarasta


      • härkän
        timanttimies kirjoitti:

        kielimakkarasta

        sitähän minäkin, että makkaraahan sinä tarkoitit, mitäpä muutakaan... =)


      • timanttimies
        härkän kirjoitti:

        sitähän minäkin, että makkaraahan sinä tarkoitit, mitäpä muutakaan... =)

        maistuvaa,tykkäätkö säki


      • ole kielimakkaraa
        timanttimies kirjoitti:

        maistuvaa,tykkäätkö säki

        koskaan maistanut. Tykkään enemmänkin hampparin käyrästä ;)


      • timanttimies
        ole kielimakkaraa kirjoitti:

        koskaan maistanut. Tykkään enemmänkin hampparin käyrästä ;)

        siitä mukavaa,ko saa nii pitkää ko haluaa


    • pirelli

      Hyvin elin onnellisimmat vuoteni 23v avioliitossa kalamiehen kanssa. Liitto päättyi päättyi liikenneonnettomuuteen.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe