Onko kellään mitään kokemusta Suncamp 600 takahyttiveneestä. Veneen vaikuttaa kokoisekseen painavalta mikä kenties kertoo tukevasta rakenteesta. Veneestä on todella vähän tietoa tarjolla. Venettä on aika ajoin tarjolla varsin vaihtelevilla konevaihtoehdoilla 30-120 hv. Onko runko kenties jonkinlainen puoliliukuva/liukuva tyyliin kulkuri tai rönnqvist?
Suncamp 600 ???
7
5375
Vastaukset
- onhan se
puolalaisen veneteollisuuden lahja suomalaiselle merenkäviäjälle. ikkunat vuotaa, työnjälki on vähän mitä sattuu, mutta ei ne kalliita voi olla.
kulkuri ja rönkyt ovat aivan eriluokan paatteja.- R K-S
puolalainen. Onpahan Eero Harilaisen piirtämä ja hyvin pienelle koneelle alunperin tarkoitettu. Eli on hyvin tasapohjainen. Jos tuollaista katselet, niin arvioi se sen yksilöpn pohjalta.
- Suncamp 600
Itse hankin tuollaisen viime kesänä. Ostettaessa oli 35 hv Hondalla, joka oli kyllä mielestäni liian pieni, nyt 50 jammu odottaa asennusta.
Totta puhut, että tietoa on vaikea löytää. Itsekin olen kovasti yrittänyt tietoa etsiä, esim. moottorisuosituksia yms. - Anonyymi
Kokemusta on. Vastaan, vaikka vanha ketju, mutta tietoa löytyy vähän.
Ensimmäinen asia mikä tulee mieleen on tasapohjaisuus, pienikin aallokko aiheuttaa aika kovia jysäyksiä pohjaan. Ei ole siis mihinkään koviin olosuhteisiin soveltuva. Suurella kuormalla kulkee aallokossa paremmin kuin pienellä. Hyvin nousee plaaniin tasaisen pohjan ansiosta. Samoin tasainen pohja tekee sen, että on erittäin vakaa kallistumiselle. Tasainen pohja voi myös aiheuttaa ongelmia traileriin nostossa. Itsellä ei vuokratrailerin sivurullia saanut niin alas, että vene olisi siihen mennyt.
Mitä nyt pari reikää olen korjannut pohjasta, niin ohuelta vaikuttaa kuitukerros.
Mutta kyllä tällä nyt ihan ajelee, hintakaan ei nyt kovin korkea ole. - Anonyymi
Erittäin vakaa ajettava. Taloudellinen, menee pohjan muodon ansiosta kevyesti liu'ussa. Hyvät tilaratkaisut.
- Anonyymi
Tosi vakaa ajettava ja jämäkkä vene. Mielestäni ihan kelpo peli aallokossa. Monikäyttöinen -huvivene, kalastusvene, yhteysvene
- Anonyymi
Pienille vesille ihan ok jos ei pienet laatupuutteet häiritse eikä ole peukalo keskellä kämmentä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446