Onko kellään mitään kokemusta Suncamp 600 takahyttiveneestä. Veneen vaikuttaa kokoisekseen painavalta mikä kenties kertoo tukevasta rakenteesta. Veneestä on todella vähän tietoa tarjolla. Venettä on aika ajoin tarjolla varsin vaihtelevilla konevaihtoehdoilla 30-120 hv. Onko runko kenties jonkinlainen puoliliukuva/liukuva tyyliin kulkuri tai rönnqvist?
Suncamp 600 ???
7
6621
Vastaukset
- onhan se
puolalaisen veneteollisuuden lahja suomalaiselle merenkäviäjälle. ikkunat vuotaa, työnjälki on vähän mitä sattuu, mutta ei ne kalliita voi olla.
kulkuri ja rönkyt ovat aivan eriluokan paatteja.- R K-S
puolalainen. Onpahan Eero Harilaisen piirtämä ja hyvin pienelle koneelle alunperin tarkoitettu. Eli on hyvin tasapohjainen. Jos tuollaista katselet, niin arvioi se sen yksilöpn pohjalta.
- Suncamp 600
Itse hankin tuollaisen viime kesänä. Ostettaessa oli 35 hv Hondalla, joka oli kyllä mielestäni liian pieni, nyt 50 jammu odottaa asennusta.
Totta puhut, että tietoa on vaikea löytää. Itsekin olen kovasti yrittänyt tietoa etsiä, esim. moottorisuosituksia yms. - Anonyymi
Kokemusta on. Vastaan, vaikka vanha ketju, mutta tietoa löytyy vähän.
Ensimmäinen asia mikä tulee mieleen on tasapohjaisuus, pienikin aallokko aiheuttaa aika kovia jysäyksiä pohjaan. Ei ole siis mihinkään koviin olosuhteisiin soveltuva. Suurella kuormalla kulkee aallokossa paremmin kuin pienellä. Hyvin nousee plaaniin tasaisen pohjan ansiosta. Samoin tasainen pohja tekee sen, että on erittäin vakaa kallistumiselle. Tasainen pohja voi myös aiheuttaa ongelmia traileriin nostossa. Itsellä ei vuokratrailerin sivurullia saanut niin alas, että vene olisi siihen mennyt.
Mitä nyt pari reikää olen korjannut pohjasta, niin ohuelta vaikuttaa kuitukerros.
Mutta kyllä tällä nyt ihan ajelee, hintakaan ei nyt kovin korkea ole. - Anonyymi
Erittäin vakaa ajettava. Taloudellinen, menee pohjan muodon ansiosta kevyesti liu'ussa. Hyvät tilaratkaisut.
- Anonyymi
Tosi vakaa ajettava ja jämäkkä vene. Mielestäni ihan kelpo peli aallokossa. Monikäyttöinen -huvivene, kalastusvene, yhteysvene
- Anonyymi
Pienille vesille ihan ok jos ei pienet laatupuutteet häiritse eikä ole peukalo keskellä kämmentä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115157Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493352Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle883132Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382558- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221515Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311266Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129