Tuore kirja väittää, että entinen laulaja ja sittemmin teollisuus & pankkimies, jota 10 v sitten jahdattiin kiivaasti, on oikeusmurhan uhri:
http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1144438
Olisiko mahdollista?
Hymyhuuli Johnny Liebkind -
10
1585
Vastaukset
- suupielessä
Voin sanoa tietäväni kirjoittajan.
Sarkastinen hymy karehtii suupielessäni - siis vain toisessa.
Syytön tai syyllinen, mutta mietityttää kirjan kirjoittamisen motiivit.
No, kukin saa ajaa omaa totuuttaan, vaikka olisi valtakunnanoikeudessa tuomittu.- tuomio syy?
"Syytön tai syyllinen, mutta mietityttää kirjan kirjoittamisen motiivit".
Ihanko totta on ihan sama, onko tuomittu syyllinen vai syytön? Taidat olla poliisi... - suupielessä
tuomio syy? kirjoitti:
Ihanko totta on ihan sama, onko tuomittu syyllinen vai syytön? Taidat olla poliisi...Missäs kohtaa tekstissäni luki, että "ihan sama" onko syytön tai syyllinen?
Minä kun en vaan tiedä, enkä tuomariksi rupea.
Kumma, kun satuit mainitsemaan tuon poliisin, siitäpä riittäisikin jutunjuurta...
Vaan annetaanpa olla. - tämä:
suupielessä kirjoitti:
Missäs kohtaa tekstissäni luki, että "ihan sama" onko syytön tai syyllinen?
Kumma, kun satuit mainitsemaan tuon poliisin, siitäpä riittäisikin jutunjuurta...
Vaan annetaanpa olla."Syytön tai syyllinen, mutta mietityttää kirjan kirjoittamisen motiivit".
Sitähän se tarkoittaa, että välipä hällä, syytön vai syyllinen.
Tavallisen kansalaisen silmissä on ratkaiseva ero sillä, onko syytön vai syyllinen. Syyttömän motiivia tuoda juttunsa julkisuuteen ei normaali ihminen ihmetele (mikä EI tarkoita sitä, että julkistaminen sinänsä todistaisi syyttömyyttä).
Ja juu, poliisin asenteista riittää kyllä jutun juurta. - ajattelua
suupielessä kirjoitti:
Missäs kohtaa tekstissäni luki, että "ihan sama" onko syytön tai syyllinen?
Vaan annetaanpa olla.Ei ole mitään kummaa epäillä että mokomia kirjoittelee poliisimies, anteeksi -henkilö. On niin tyypillistä poliisipuhetta.
Poliisin perussäännöt ovat nämä:
1. Poliisi ei koskaan tee virheitä.
2. Kun poliisi tekee virheitä, sovelletaan kohtaa 1. - emmäjaksaenää
tämä: kirjoitti:
Sitähän se tarkoittaa, että välipä hällä, syytön vai syyllinen.
Tavallisen kansalaisen silmissä on ratkaiseva ero sillä, onko syytön vai syyllinen. Syyttömän motiivia tuoda juttunsa julkisuuteen ei normaali ihminen ihmetele (mikä EI tarkoita sitä, että julkistaminen sinänsä todistaisi syyttömyyttä).
Ja juu, poliisin asenteista riittää kyllä jutun juurta.Usko ny jo, etten tosiaankaan ota mitään kantaa tämän herran syyllisyyteen, kun en tapausta kertakaikkiaan tunne. Huvitti vain, kun näin kirjoittajan nimen. Vääryyttä vastaan, joo...
Syntisäkkihän minä tässä. - outo epeli!
emmäjaksaenää kirjoitti:
Usko ny jo, etten tosiaankaan ota mitään kantaa tämän herran syyllisyyteen, kun en tapausta kertakaikkiaan tunne. Huvitti vain, kun näin kirjoittajan nimen. Vääryyttä vastaan, joo...
Syntisäkkihän minä tässä.Et ota kantaa tapaukseen, tunnustat jopa ettet tiedä asiasta yhtään mitään, mutta silti väität pokkana:
Väität siis asiasta, josta et mitään tiedä, jotta on se ja sama onko Liebkind syytön vai syyllinen, mutta kirjan julkaisemisen motiivit ovat silti mielestäsi jotenkin omituiset.
Omituisia tässä ovat väitteesi ja selityksesi. Panee miettimään, onko itselläsi omallatunnollasi samanlaisia rötöksiä, kuin Liebkindin tuominneilla tuomareilla.
- rahat
Ruotsalaisen Proventuksen johtajat nauravat varmaan vieläkin Suomen viranomaisten tyhmyyttä.
Yrityskaupassa, josta Liebkind tuomittiin, jäi yhteiskunnalta saamatta veroja 70 miljoonaa markkaa (vuoden 1991 rahassa). Siitä 20 miljoonaa vei vilunkiliikemies Dick Reincke kavereineen.
50 miljoonaa nyysi Proventus.
Kun Suomessa tästä pannaan syytteeseen ja tuomitaan pelkästään Liebkind - joka ei saanut penniäkään - ja Reincke, niin arvaa vain, onko tämä kohdallaan.
Ei kirjankaan perusteella pysty vannomaan oliko Liebkind kokonaan syytön, mutta se on selvä, että päätekijät istuivat Tukholmassa Proventus Ab:n konttorissa. He päättivät kaupasta ja he saivat rahat. - kylkai sit
olen myös kuullut, että kuu on juustoa
- syytteessä?
Kun yrityskaupan vuoksi
- Suomen valtiolta jää saamatta veroja 70 miljoonaa markkaa. Veromiljoonat jakavat
- liikemies Reincke, osuus 20 milj mk
- Proventus Ab, osuus 50 milj mk ja
- Liebkind saa 0 mk, mutta
- syytteessä ovat yksin Reincke ja Liebkind
niin on selviö, että jotain on pahasti pielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693