Kysymys kalamiehistä

kevättä07

Olen tutustunut viimeisen vuoden aikana kahteen kalamieheen jotka molemmat ovat kiinnostaneet minua. Tuntuu että en saa mitään käsitystä kalamiesten ajatuksista, yhdellä hetkellä toinen sanoo jotakin kaunista, ja tuntuu että myös kalamies tykkää minusta.. Sitten taas kuluu aikaa eikä kalamies ota mitään yhteyttä. Ja jos itse otan yhteyttä, niin kalamies ei useinkaan vastaa puheluun / viestiin ja silloin itselle tulee todella tyhmä olo. Tarkoittaako tuo suoraan että kalamies ei ole kiinnostunut kun ei kerran ota yhteyttä eikä vastaakaan? Vai olenko vain sattunut tapaamaan kaksi "pelimiestä"?

9

4557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla

      ollut huono säkä kun peräti kahteen kalamieheen oot törmännyt.Nimittäin kokemukseni mukaan yksikin on jo liikaa.Kalamies on salamyhkäinen ja elää omassa salaisessa maailmassaan.Hän ottaa yhteyttä omien fiiliksiensä mukaan ja todennäköisesti et ole ainut johon hän pitää yhteyttä.

    • Hellraiser

      Mä oon kalat ja jotenki samastuin noihin sun tuntemiin kalamiehiin, mut ei se sitä tarkota etteikö ne susta välittäis. Itelläni ainaki kestää että päästän naista lähelleni, koska haluan suojella itseäni. Mutta voi toki olla niinki et kyseessä on pari "pelimiestä" jotka pyörittää useampaa muijaa samaan aikaan. Ja monesti mulla on niin et kännispäissä sepostan ummet ja lammet ja sit selvinpäin kadun sanomisiani. Tai sit en muista mitä oon selittäny =)
      Me kalamiehet todellakin pyöritään omissa ajatuksissa ja eletään haavemaailmassa, mutta aina sieltä on kiva tipahtaa jonkun ihanan naisen syleilyyn ;)

      Mut koita ottaa selvää niistä kundeista eneemmän jos vaan pystyt ja tsemppiä! :)

    • rpl

      Hei!
      Kalamiehet on parasta a-luokkaa. Kunhan tutustut kunnolla, niin parempaa ei löydy. Romanttisia ja ehkä hieman taiteellisia luonteita, että semmosta. Lycka till!

      • kala...............

        Onko kaikki kalat yhtä kovia kehumaan itseään? Ja ovatko kaikki kalat yhtä kovia käyttään alkoholia? Sillä tuntemani kala ainakin on kuin pesusieni ja vettä se ei juo...
        Itseään kehuu, toki välillä leikillään, mutta kuitenkin.

        Miten joku täältä homoa itselleen etsii, eikös tuolla ollut erikseen palsta sitä varten?


      • itseään
        kala............... kirjoitti:

        Onko kaikki kalat yhtä kovia kehumaan itseään? Ja ovatko kaikki kalat yhtä kovia käyttään alkoholia? Sillä tuntemani kala ainakin on kuin pesusieni ja vettä se ei juo...
        Itseään kehuu, toki välillä leikillään, mutta kuitenkin.

        Miten joku täältä homoa itselleen etsii, eikös tuolla ollut erikseen palsta sitä varten?

        liikaa nuo kalamiehet.Ällöttää :SS


    • kalat?

      En usko astrologiaan, mutta eksyin tänne kuitenkin. Tunteeko kukaan homo- tai lesbopareja, joissa toinen on kala tai molemmat. Millainen on lesbokala?

      Sinkkuna pysyttelen ellei tämä palsta tuo jotain ihan uutta lesbokaloista, että innostun niin paljon ,että etsin kalanaisen. Onko jollain vaikka ystävien kautta kokemusta asiasta. Silti epäilen yhä astrologiaa. Ei sille ole mitään tieteellistä faktaa.

    • -kaurisTyttö-

      sitten. mutta mä seurustelen kalamiehen kanssa. Sillon alkuaikoina ni kyl toi mun kalamies ainakin soitteli varmaan joka päivä ja halus olla mun kaa itseasiassa varmaan joka päivä:) Että ei ollut epäilystäkään etteikö olis ollut kiinnostunut minusta! Sen olen oppinut että jos toi mun mies ei vastaa niin se nukkuu tai jotain vastaavaa (tykkää nukkua..) mut joo en tiedä oliko tästä jotain apua. Ja näyttää kyllä vieläkin että rakastaa mua et siitä ei ole epäilystäkään heh :D

    • KalaMies

      Huvittaa lukea noita juttuja. Itse olen Kalat-mies ja toivon, että tapaan huumorintajuisen, älykkään, taiteellisen ja ajattelevan naisen.
      Kaloilla on juuri nuo samat ominaisuudet ja lisäksi vielä Kalat ovat vaatimattomia :)

      En kyllä usko horoskooppeihin, mutta itse olen sekä *taiteilija* että järkevästi, evät vedessä eläjä. Tämä yhdistelmä voi joskus olla jollekin ongelma. Onneksi ei itselleni :)

      Kaikkea hyvää horoskooppifaneille!

    • rapunainen 87

      Kuulostaa tosi tutulta, ei noista kala miehistä ota selvää, on kuulemma vaikeinpia persoonia mitä voi olla ja omalla kohdalla olen tämän joutunut myöskin myöntämään. Kalassa kulkee kaksi persoonaa ja tuntemani kala miehet ovat tämän itsekkin myöntäneet. Suhde kala miehen kanssa saattaa olla täyttä helvettiä, sillä koskaan ei voi olla varma mitä toinen tarkoittaa mutta sitten kun kala mies rakastaa se rakastaa täysillä ja se on ihanaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1711
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1442
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      973
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      946
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      42
      790
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      708
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      671
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      671
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      656
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      613
    Aihe