Jimbo-dokkari !

Lemmy73

Tiedoksi vain kiinnostuneille.

MTV3 to 5.4 klo 22:30

33

2087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedosta, olisi mennyt tod.näköisesti ihan ohi. :) Pitää ehdottomasti kattoa, mitä Morrisonista revittelevät.

    • AROSUSI-09

      Eli pitää mennä vaikka Flutterille katsomaan :P Tiedosta kiittäen./ Onkohan tämä se 80-luvulla joskus tehty mikä on muutaman kerran pyörinyt kanavilla..? Anyway,pakkohan se on katsoa.

      • cymbidi

        ruveta virittelee toosaa sille kanavalle...


      • AROSUSI-09
        cymbidi kirjoitti:

        ruveta virittelee toosaa sille kanavalle...

        Tuli mieleen kun maalla kauan sitten oli vanha telkkarinromu joka piti päivällä laittaa lämpenemään,jos illalla piti jotain katsoa silloin jommaltakummalta kanavalta :D Eikäku joo..nyt mulla on motiivi hakea kirpparilta sellainen vähän käytetty matkatelevisio :) Yliskylästä saa parillakympillä.


      • cymbidi
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Tuli mieleen kun maalla kauan sitten oli vanha telkkarinromu joka piti päivällä laittaa lämpenemään,jos illalla piti jotain katsoa silloin jommaltakummalta kanavalta :D Eikäku joo..nyt mulla on motiivi hakea kirpparilta sellainen vähän käytetty matkatelevisio :) Yliskylästä saa parillakympillä.

        tikipoksi? kylilt vaa kuulin et koht siit toosast ei näy mittää jos ei simmosta poksia oo..


      • AROSUSI-09
        cymbidi kirjoitti:

        tikipoksi? kylilt vaa kuulin et koht siit toosast ei näy mittää jos ei simmosta poksia oo..

        Olin jo unohtanut koko jutun.Ei ole,enkä hanki.Mä kun taas olen kylillä kuullut,että sitten kun kaikki ovat tuhlanneet rahojaan siihen boxiin,niin tulee joku parempi systeemi.Sitä paitsi olen ihan hyvin tullut toimeen ilman telkkaria.Nyt meinas vaan lankeemus tulla ton dokkarin takia.*Huoh*


      • cymbidi
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Olin jo unohtanut koko jutun.Ei ole,enkä hanki.Mä kun taas olen kylillä kuullut,että sitten kun kaikki ovat tuhlanneet rahojaan siihen boxiin,niin tulee joku parempi systeemi.Sitä paitsi olen ihan hyvin tullut toimeen ilman telkkaria.Nyt meinas vaan lankeemus tulla ton dokkarin takia.*Huoh*

        hommaa sit ihan vaa joku halpis matkatoosa, ettei rahas mee hukkaan...tai siis, joo kantsii sittenki ostaa joku kallis, ku hukalle menee... mitäköhän taas mahan höpöttää....


      • AROSUSI-09
        cymbidi kirjoitti:

        hommaa sit ihan vaa joku halpis matkatoosa, ettei rahas mee hukkaan...tai siis, joo kantsii sittenki ostaa joku kallis, ku hukalle menee... mitäköhän taas mahan höpöttää....

        ja digi digi tulee sitten kun tässä pääsee vaurastumaan.Mutta sitten vasta.


      • Vai ollaan sitä tänne tulossa. xD Mitens oikein tuhosit toosasi? Lensikö partsilta alas kenties...? :D Ite en ole ainuttakaan dokumenttia Doorsista tai edes Jimistä nähnyt, niin pien pakko kanssa. :)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        ja digi digi tulee sitten kun tässä pääsee vaurastumaan.Mutta sitten vasta.

        ei vielä ole digiä... Kerkiihän tässä ens elokuuhun vielä vaurastua, jos ihan kiintolevyllisen laatikon ostaisi...ehkäpä...


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Vai ollaan sitä tänne tulossa. xD Mitens oikein tuhosit toosasi? Lensikö partsilta alas kenties...? :D Ite en ole ainuttakaan dokumenttia Doorsista tai edes Jimistä nähnyt, niin pien pakko kanssa. :)

        Jotenkin vain epähuomiossa pyyhkäisin lipaston päältä lattialle./ Se on luultavasti tää 81 valmistunut doku,aika monta kertaa telkkarissa pyörinyt.


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        ei vielä ole digiä... Kerkiihän tässä ens elokuuhun vielä vaurastua, jos ihan kiintolevyllisen laatikon ostaisi...ehkäpä...

        että tässä,tuota,ikinä vaurastus mutta kuulemma niitäkin sattuu.Siis ihmeitä.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Jotenkin vain epähuomiossa pyyhkäisin lipaston päältä lattialle./ Se on luultavasti tää 81 valmistunut doku,aika monta kertaa telkkarissa pyörinyt.

        En mä aatellutkaan, että partsilta nakannut oisit. Et sellanen tyyppi taida olla edes... :) Näin vaan kerran kun naapurin akka heitti omansa kännipäissään, ni tuli vaan kai mieleen. Kaikkee kummalista, joo...


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        että tässä,tuota,ikinä vaurastus mutta kuulemma niitäkin sattuu.Siis ihmeitä.

        Ihmeitä sattuu ja tapahtuu...joka suuntaan...
        No nyt rupesin haaveilemaan kaikennäköstä...hölömö minä. Niin siis saahan noita digiboxeja ihan 5kympillä jo. Viiteenkymppiin riittää pienikin ihme. :)

        Hyvää päivänjatkoa muuten preeriahukalle. :)) Lähen lätkimään tästä, moikkaaaaa


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Ihmeitä sattuu ja tapahtuu...joka suuntaan...
        No nyt rupesin haaveilemaan kaikennäköstä...hölömö minä. Niin siis saahan noita digiboxeja ihan 5kympillä jo. Viiteenkymppiin riittää pienikin ihme. :)

        Hyvää päivänjatkoa muuten preeriahukalle. :)) Lähen lätkimään tästä, moikkaaaaa

        Tänkin pitää mennä.Tsau.


    • loverdoll

      Meinasi minultakin vanhalta Doors diggarilta jäädä doggari näkemättä.On se hyvä,että on tuollaisia mukavia ihmisiä muistuttamassa.Suukko
      poskelle!

      • AROSUSI-09

        Päädyit sitten Pariisista tänne ikuiselle hautajaisroviolle:) Zuikkaatko zuukon tännekin?


      • loverdoll
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Päädyit sitten Pariisista tänne ikuiselle hautajaisroviolle:) Zuikkaatko zuukon tännekin?

        Pariisi kun on ollut aina lähellä sydäntäni ja myös ne hautausmaat...Kyllä minä nyt yhden zuukon
        voin tässä heittää.Doorsiin olen tutustunut jo vuonna-83 jolloin velipoika kuunteli ja jouduin väkisin alttiiksi huumaavalle musiikille.Sittemmin ostin vinyylit ja hinkusin sinne Ranskan maille.Että sillei.


      • AROSUSI-09
        loverdoll kirjoitti:

        Pariisi kun on ollut aina lähellä sydäntäni ja myös ne hautausmaat...Kyllä minä nyt yhden zuukon
        voin tässä heittää.Doorsiin olen tutustunut jo vuonna-83 jolloin velipoika kuunteli ja jouduin väkisin alttiiksi huumaavalle musiikille.Sittemmin ostin vinyylit ja hinkusin sinne Ranskan maille.Että sillei.

        löysin tuon mystisen muusikon ja musiikin.Ensimmäinen täyskosketus tais olla kun ruotsinkielinen radio soitteli jossain sarjassa kokonaisia levyjä ja kerran sieltä sitten tuli The Doors,jonka nauhoitin violetille kasetille ja soitin niin kauan että nauha katkes.Sitten vinyylit ja sitten Ranska :D /Pitää mennä mutta palaamme asiaan:)*Vastazuukko* Adieu,Cherie:)


    • AROSUSI-09
      • itseasissa todella mielenkiintoista, Morrisonin viimeiset päivät. Yks syy minkä takia olen erittäin kiinnostunut koko hepusta. Kiittis.


      • cymbidi
        Flutteri kirjoitti:

        itseasissa todella mielenkiintoista, Morrisonin viimeiset päivät. Yks syy minkä takia olen erittäin kiinnostunut koko hepusta. Kiittis.

        ei kyl tää dokkari oo kyl aikasemmin meikäläisen silmiin osunu vaik oon fanittanu jo siit leffast alkaen. näinköhän kenties oikeen et tää olis vuodelta 06.. olihan densmorekin jo aika harmaa hapsinen heppu. sääli ettei rayta ja robbieta haastateltu..


      • Flutteri
        cymbidi kirjoitti:

        ei kyl tää dokkari oo kyl aikasemmin meikäläisen silmiin osunu vaik oon fanittanu jo siit leffast alkaen. näinköhän kenties oikeen et tää olis vuodelta 06.. olihan densmorekin jo aika harmaa hapsinen heppu. sääli ettei rayta ja robbieta haastateltu..

        dokkari oli kyllä. Toisti vaan niitä samoja kuin Morrison-kirjat yleensäkin... Jätti liudan kysymysmerkkejä ilmaan Jimin kuolemasta. Kuinkas muutenkaan! Mielenkiintoinen oli. :)
        Densmore ei muuten näyttänyt kovin paljon vanhentuneen vaikka harmaa ukkeli olikin... Puhui Jimistä muuten jotenkin jännään sävyyn, ehkä vähän välinpitämättömästi...? Tai näin koin. Eihän ne koskaan kai kovin hyviä ystäviä olleetkaan. Vaikka tietty Jimistä välittikin...


      • .........

        ..ihan möks?

        Anteeksi?


      • AROSUSI-09
        ......... kirjoitti:

        ..ihan möks?

        Anteeksi?

        En o... Tuli remutessa missattua koko doku,oliko siinä jotain uutta ja ihmeellistä?


      • cymbidi
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        En o... Tuli remutessa missattua koko doku,oliko siinä jotain uutta ja ihmeellistä?

        ja missasit hyvän dokkarin... no siin oli aika paljon spekulointia et mitä loppupeleis oikeen mahto tapahtuu. haastatteluja ja kaikkee.. ja ihan videopätkää viimisist ajoist. sillast.


      • ............
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        En o... Tuli remutessa missattua koko doku,oliko siinä jotain uutta ja ihmeellistä?

        Mut ei se mitään :)


      • ......... kirjoitti:

        ..ihan möks?

        Anteeksi?

        Ite oot töks sitten! Sorry? ;D


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Ite oot töks sitten! Sorry? ;D

        mutta ee-en o möx,joka kai tarkoittaa nykysuomella mököttämistä? Kuunteletko muuten Pink Floydia?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        mutta ee-en o möx,joka kai tarkoittaa nykysuomella mököttämistä? Kuunteletko muuten Pink Floydia?

        Saahan sitä ihmistä väsyttää... :) Joo, tota Pink Floydiin en sillälailla koskaan tutustunut ole. Voisin pitää, jos rupeaisin kuuntelemaan. Money on siisti biisi... Kuunteletko ite paljonkin?


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        Saahan sitä ihmistä väsyttää... :) Joo, tota Pink Floydiin en sillälailla koskaan tutustunut ole. Voisin pitää, jos rupeaisin kuuntelemaan. Money on siisti biisi... Kuunteletko ite paljonkin?

        jonkin verran,olin kiinnostunut ja luin siitäkin bändistä.Pink Floyd-palstalla enempi juttua:)Ee-en mä enää kuuntele paljoa mitään.Raflassa jukeboxia,aina ne vakiot,ynnä radiosta uutisia./Joo Floydista nyt vois sen omalla palstalla jutella enemmänkin,mutta mähän nyt olen sitä mieltä että parhaimmillaan PF oli Syd Barrettin aikoihin,eli ihan alussa...Jos löydät niin aloita kuuntelu vaikka levyiltä Obscured by clouds ja Relics.Niin ja Piper at the gates of dawn,tietty./Rakennan hei sille palstalle otsikon ja tuon paikalle löytämäni japanilaisen hymiösivun...(^-^)


    • Irön

      Taas Almamedian laatuzurnalismia. Nyt sitten saattaa kuitenkin olla mahdollista että jossain kalmukkien aroilla pienellä maatilalla 1 Jim laulaa duettoa Elvis aaronin kanssa, toinen Jim kitaralla säestää,Burtonin Cliff ja Moonin Keke taustalle rytmiä väsäävät.

      • AROSUSI-09

        Mutta sekö sitten päättyi salaperäiseen vihjailuun,että entäpä jos sittenkin? :D Tällä palstalla joskus aikaisemmin arvuuteltiin,millainen plösö J.M tänä päivänä olisi ja todettiin,että ehkä oli ihan hyvä että meni pois jo nuorena...(Katso Paul McCartneyta tai ketä tahansa sen ajan popparia:))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe