vaakamies???

äääähhhh

mitäs se vaihtoehtojen välillä häilyminen on.. vai onko tämä mies vaan peruspelimies?
mies otti minuun yhteyttä ja ehdotti treffejä, oli tosi kivaa ja molemmat vaikuttivat kiinnostuneilta. txt muutamana pv ja hän ehdotti uusia treffejä. toiset treffit menivät vielä paremmin, tuntui, että juttu luisti ja olimme kiinnostuneita samoista asioista..lopuksi päädyimme sänkyyn. aamulla mies lähti kiireellä kun oli paljon hommia tiedossa. seuraavana pv minä txt hänelle ja vaihdoimme pari viestiä. ja nyt ei ole sen su txt jälkeen kuulunut mitään! :(

7

1950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me sitten

ollaan sellaisia. joku sanoi joskus että vaaka-mies
      ei voi sietää naista, joka sietää sitä. me ollaan
      kyllä erakoita. saalistajia, tavallaan. minulla on
      treffi-ilmoitus ja kun joku ehdottaa tapaamista
      niin kiinnostus lakkaa. haluaisin olla jotenkin
      salaperäinen, vaikka kuvallinen profiili onkin.
      puhelin numeroitakin tulee mutta en soita. jos se
      on samanlainen kuin minä, niin se ei vastaa.
      raukkamaista kyllä jättää ilman selitystä.

• kaurisnainen

Voiko olla vain niin että sen kiinnostus lakkasi kun menitte jo toisilla treffeillä sänkyyn? Eihän siinä mitään vikaa ole, mutta suurin osa miehistä ei haluaisi kumppania joka menee liian helposti sänkyyn? Paitsi pelimiehet, saattaa olla et se olikin semmoinen. Siltä varalta kannattaa aina odottaa niitten sänkyhommien kanssa ainakin kuukausi, niin siinä selviää onko mies tosissaan..

• pelehdit?

ettei vaan olis mun vaakamies??mistäpäin suomea perkele!?

• dkjgiosd

Vaakamiehet sitte tosiaanki noin luotettavia.Itselläni myös vaakamies,mutta eihän hän koskaan vieraita katsele,saatikka menisi plehtimään niiden kanssa.hah hah,ja pah kanssa

• Rapunen vain

Vaakamies on juuri se, mihin ei kannata rakastua. Jos haluat pitää hauskaa ja pystyt elämään elämää sitoutumatta, niin vaaka on siihen hyvä, mutta perkele kun siihen menee rakastumaan niin kyllä se ottaa pari askelta taaksepäin ja itse jäät itkemään perään!

• vaakanainen

rapuihin!

• ikävä kyllä

niin on että vaakaan ei voi luottaa. Kääntää takkiaan, ja en ole huomannut tätä ominaisuutta vaan yhdessä va`assa vaan 4 tyypissä samat piirteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      174
      2517
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      56
      2070
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      62
      1988
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      1987
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      32
      1966
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      62
      1307
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      122
      1146
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      21
      1016
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      948
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      113
      906
    Aihe