Onko totta kun puhutaan, että Taekwondon liikesarjat toimivat soveltamalla monta vastustajaa vastaan?Esimerrki: Vasemmalle are maki(torjuu hyökkääjän potkun) sitten apzaki(potku saman tyypin mahaa)sitten pitkäaskel ja kaksi mongtong chirugia(suoraan palleaan)sitten käännytänn oikealle aremaki(torjunta potkulle)sitten samat kuin äsken, sitten käännös ja olgulmaki(torjuu ylhäältä tulevan lyönnin/aseiskun) sitten pjonsongut chirugi vatsaan(terävä pisto)sitten pyyhkäisy...
Pitääkö se paikkansa, että tuolleen voi oikesti torjua monen hyökkäystä?
onko totta
7
1081
Vastaukset
- raflopikasso
tuo on täyttä totta.
- ip-tilanteessa
ei muuta kuin poomsea kehiin vaan kun jengi käy käsiksi. samalla tavalla toimii kuin karate kid 3 leffan lopussa. daniel la russo on mun idoli. siis se on kaikista paras karatenäyttelijä. edes chak norris ei pärjää daniel la russolle.
- Pelo
se on ihan vaan Chuk Norris. Toiset idolisi ovat arvatenkin Jackie Chan ja Bruce Lee.
- idoleita on
Pelo kirjoitti:
se on ihan vaan Chuk Norris. Toiset idolisi ovat arvatenkin Jackie Chan ja Bruce Lee.
Mm. Buddha, Jet Lii, Stiiven Siigali, Seppo Taalasmaa, Chak Norris, Gary Dahlman, MacGyver, Jack Baueri, Äs Gee ja Ron Jeremy. Ron Jeremy on noista kaikista ehkäpä kaikista kovin jätkä. Tuskin tarvitsee edes perustella.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
ne liikesarjat on suunniteltu monta vastustajaa vastaan...
mutta et tiedä miten ne toimis käytännössä..- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...että EN tiedä.. siis minä meitsi meikäläinen... :D
- PaHalainen
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
...että EN tiedä.. siis minä meitsi meikäläinen... :D
ja siitä taito tasosta. joskus saattaa tulla enemmänkin osumaa mutta se pitää vaan kestää. eiköhän ne vastustajat vähän herää kun laitat esim kierrepotkua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52912Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54721
- 18710
- 25699
- 135623