Palstalle on saatava seriffi!!

Amos7

Tänne on ehdottomasti saatava seriffi joka ottaa sydämentyökseen palstan hoidon.
RitariOlevainen oli sydämellään mukana ja Anne hyvä. Tämä sbt koitti olla mieliksi ja toimia kuinka hänen oletettaisiin toimivan ja epäonnistui pahoin.

Palstan seriffin tulee olla uskovainen koska tämä palsta on hengellinen. Täällä käy etsiviä ja apua tarvitsevia. Silloin on Pekku-pojan kirjoitukset raavittava armotta pois, ellei sävy muutu. Myöskin muiden samankaltaisten ja myöskin uskovien jos ei ole asialinjalla.

Ylläpito on kyllä hoitanut poistolinjaa yllättävän hyvin. Kuitenkin siitä huolimatta seriffiä kaivataan, että palsta olisi nimensä veroinen.

64

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä jooo

Sheriffi ei saa kuitenkaan estää asiallisen arvostelun esittämistä. Omasta mielestäni tämän palstan sheriffin pitäisi olla mahdollisimman puolueeton.

• uskova57

annan ääneni pentecostalille.

• löisit turpiin

Parempi kun ei ole sheriffejä.
      Miksi ihmeessä piyäisi olla?
      Ihan tavallista tälläinen in ja jos elämässä on samanlaista niin miten luulet voivasi saada jonkun olemaan uskossa?
      Sinun auktoriteettisi alla ja kukaan ei uskova ei saisi vaikuttaa. Olisi se karmea kohtalo. Ainahan sitä joutuu ihmisten kanssa tekemisin jotka ei ole uskossa ja ovat pilkkaajia ja kuka mitäkin.
      Pitäisikö sellaiset kun on tulossa uskoon eroittaa johonkin vain uskovien yhteisöön?

• Amos7

Tämä palsta on helluntailaisuus ja tänne ovat kaikki tervetulleita, oli uskossa tai ei. Toivomuksena että keskustellaan otsikon alla. Ei huumorikaan ole kielletty.

• Halukkaita nolla

Kuka haluaisi olla kukkona tunkiolla? Ja kuunella ainaista valitusta ja vinkumista ylläpidolle, kun palsta nyt on sellainen, ettei kaikkia voi lähimainkaan miellyttää.

• poikalapsi

Ainoa asiallinen seriffi on ollut Anne. Muut ovat tavalla tai toisella vain sekoittaneet palstaa syrjimällä, olemalla liian helluntailahkon orjia, valheellisesti puljaamalla takanapäin sähköpostitse jne. Palsta toimii ihan hyvin ilman seriffiä. Jos joku valvojaksi tulee, hänen on ihan ehdottomasti oltava joku TÄYSIN lahkoista ulkopuolella oleva. Uskiksesta ei tasapuoliseksi seriffiksi ole, se on nähty. Stb:kin itkeskelee vieläkin potkujensa takia, eikä Ritarista ole koskaan ollut miestä myöntämään niitä urkintajuttuja, joita hän aikoinaan teki ja yritti.

• frihet

Mitä sinä väkisin-valehtelija sefuja haukt.

• Amos7

Olen samaa mieltä, että seriffi voisi tulla aivan ulkopuolelta jos täällä ei ole sopivaa kanditaattia. Oli sama mielessä kun näin sinun tekstin, sinähän tykkäsit seriffistä nimeltä Anne. Anne olikin sydämensivistynyt nainen, humaani persoona, josta ei voinut olla pitämättä.

• poikalapsi
        frihet kirjoitti:

En ole valehtelija. Et ole minua valehtelijaksi todistanut.

• Amos7
        frihet kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että sinussa olisi seriffi-ainesta. Tietenkin haluat lävätä välillä mutta kuitenkin.

Siitä olemme yhtämieltä, että uskovainen täytyy seriffin olla tulipa mistä herätysliikkeestä tahansa. Vaikka lahkosta nimeltä kirkko.

• frihet
        poikalapsi kirjoitti:

En ole valehtelija. Et ole minua valehtelijaksi todistanut.

Tittelistä pääse, olet sen arvon ansainnut ja tulet olemaan palstan paras valehtelija.

Minä kävin ihan Suomessa asian tarkastamassa, että nauti valehtelemisesta.

Ei sinua uskottavaksi saa muu, kuin usko Jeesukseen, Hän on kykenevä katkaisemaan sinun valheet ja valheellisen elämän.

• poikalapsi
        frihet kirjoitti:

Tittelistä pääse, olet sen arvon ansainnut ja tulet olemaan palstan paras valehtelija.

Minä kävin ihan Suomessa asian tarkastamassa, että nauti valehtelemisesta.

Ei sinua uskottavaksi saa muu, kuin usko Jeesukseen, Hän on kykenevä katkaisemaan sinun valheet ja valheellisen elämän.

Kai ymmärrät, että syyttäminen ilman todisteita on aika arvotonta. Mahtanetko ymmärtää.

Mitä kävit Suomessa tarkistamassa? Kerrohan.

Helluntailahkossa tuntuu olevan tapana jakaa titteleitä perusteetta. Ensi Tode nimitti minut ukkokööriläiseksi, nyt sinä valehtelijaksi. Tode sentään edes yritti perustella, sinä et edes yritä. Eipä ole lahkonne tila häävi.

Mitä peittelet syyttämällä minua valehtelijaksi? Rakas lahkoveljesi Jukka valehteli ja jäi kiinni. Siksi sinuakin niiiiin harmittaa, kun hyvää pataa olette?

• frihet
        Amos7 kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että sinussa olisi seriffi-ainesta. Tietenkin haluat lävätä välillä mutta kuitenkin.

Siitä olemme yhtämieltä, että uskovainen täytyy seriffin olla tulipa mistä herätysliikkeestä tahansa. Vaikka lahkosta nimeltä kirkko.

Nyt lähden mahtavien raamattutuntien ääreen tuonne leiri-keskukseen ja jätän tuon väkisin-valehtelijan kuuntelemaan asiallista neuvontaa, jota hän kaipaa, että nöyrtyisi Jeesuksen ristin juurelle ja saisi valheensa ja ennen kaikkea syntinsä anteeksi ja syntyisi Jumalan lapseksi.
        Jäis siinä pojulta katkeruus ja valheet, kun uusin kielin Kristusta kiittäis, ehkä vaikea uskoa vielä, mutta Jumalalle se on mahdollista.

• frihet
        poikalapsi kirjoitti:

Kai ymmärrät, että syyttäminen ilman todisteita on aika arvotonta. Mahtanetko ymmärtää.

Mitä kävit Suomessa tarkistamassa? Kerrohan.

Helluntailahkossa tuntuu olevan tapana jakaa titteleitä perusteetta. Ensi Tode nimitti minut ukkokööriläiseksi, nyt sinä valehtelijaksi. Tode sentään edes yritti perustella, sinä et edes yritä. Eipä ole lahkonne tila häävi.

Mitä peittelet syyttämällä minua valehtelijaksi? Rakas lahkoveljesi Jukka valehteli ja jäi kiinni. Siksi sinuakin niiiiin harmittaa, kun hyvää pataa olette?

Enkö ole rehellinen, kun käyn asiat ottamassa paikan päällä selväksi, enkä usko "väkisin-valehtelijan" juttuihin suoralta käde´ltä.

Perustele vaan aloittamasi syytökset, että vaikka Stb sai kenkää? kiitos etukäteen.

Eihän Jukka ole mitään valehdellut, jos on niin kerro mitä ja perustele.

• Amos7
        frihet kirjoitti:

Enkö ole rehellinen, kun käyn asiat ottamassa paikan päällä selväksi, enkä usko "väkisin-valehtelijan" juttuihin suoralta käde´ltä.

Perustele vaan aloittamasi syytökset, että vaikka Stb sai kenkää? kiitos etukäteen.

Olen tähän asti luullut että stb lähti kun sai niin paljon vastustusta. Niinpä se taisi ollakin.

Olisi stb vaan ottanut hiukan rennommin, niin olisi onnistunut. Minusta veti hiukan liian tiukkaa linjaa. Olla oma itsensä on paras seriffin ominaisuus ominaisuus.

Enpä usko hänen saaneen kuitenkaan potkuja.

• matkalainen

>>Stb:kin itkeskelee vieläkin potkujensa takia,

• RitariOlevainen
        frihet kirjoitti:

ja tiedän sataprosenttisen varmasti, koska olen saanut lukea stb ja Ylläpidon väisen kirjeenvaihdon, ja niin totta kuin olen tässä, stb ei saanut "kenkää", vaan loetti itse kun väsyi poikalapsen henkistä julmuutta saadessaan päivittäin, ja vielä s-postilla lisää, nii kuka sitä kestää, kun ei ole kerran mikään pakko.
        - Eikä poikalapsi voi tietää sitäkään, sainko kenkää, vai erosinko itse, että valehtelee sen kun ehtii, ja valehtelee sitäkin, että olisin yrittänyt urkkia jotain, mahdollisuus olisi ollut, silloin sheriffi sai vielä katsella jokaisen IP-osoitteet, mutta ainoankaan henkilötietoja en urkkinut,jo senkään takia, koska se oli ehdottomasti Ylläpidon taholta kiellettyä! Jumala olkoon todistajani!

• poikalapsi, vai onko?
        RitariOlevainen kirjoitti:

ja tiedän sataprosenttisen varmasti, koska olen saanut lukea stb ja Ylläpidon väisen kirjeenvaihdon, ja niin totta kuin olen tässä, stb ei saanut "kenkää", vaan loetti itse kun väsyi poikalapsen henkistä julmuutta saadessaan päivittäin, ja vielä s-postilla lisää, nii kuka sitä kestää, kun ei ole kerran mikään pakko.
        - Eikä poikalapsi voi tietää sitäkään, sainko kenkää, vai erosinko itse, että valehtelee sen kun ehtii, ja valehtelee sitäkin, että olisin yrittänyt urkkia jotain, mahdollisuus olisi ollut, silloin sheriffi sai vielä katsella jokaisen IP-osoitteet, mutta ainoankaan henkilötietoja en urkkinut,jo senkään takia, koska se oli ehdottomasti Ylläpidon taholta kiellettyä! Jumala olkoon todistajani!

...

• poikalapsi

No oli se selittelyä tuokin! Stb ei nyt AINAKAAN minun "henkisen julmuuteni" takia joutunut pois seriffiydestä - se on satavarmaa. En enää moneen aikaan hänen loppuaikoinaan vaivautunut kirjoittelemaan hänelle mitään, koska hän nyt ei ymmärrä faktan ja fiktion, omien luulottelijesnsa ja tapahtuneiden tosiasioiden suhdetta - muun muassa. Sama vika on tavannut olla sinulla iytselläsi aika ajoin.

Ritari: SINÄ yritit urkkia erään lesbotytön henkilötietoja. Sinä myös olet väittänyt sitkeästi TIETÄVÄS, että olen vastaillut omiin viesteihini - etkä kuitenkaan tiedä moista. Et voi tietää, koska en ole vastaillut omiin viesteihini. Siis: sinäKIN olet aikoinasi kertonut nätisti sanottuna muunneltua totuutta.

Minusta tuo Stb-asia on epäolennainen tässä. Se taas on olennaista, että Frihet väiittää minua valehtelijaksi perustelematta. Niinpä sitten siskot ja vekljet tulevat rakasta rääväsuutaan yhdessä puoltaman, kuten puolsitte Jukkaa silloin, kun hän puolestaan valehteli minusta ikäviä asioita. Onko tuommoinen teistä OIKEASTI asiallisen uskovaisen toimintaa?

• ollut kovasti
        Amos7 kirjoitti:

Olen tähän asti luullut että stb lähti kun sai niin paljon vastustusta. Niinpä se taisi ollakin.

Olisi stb vaan ottanut hiukan rennommin, niin olisi onnistunut. Minusta veti hiukan liian tiukkaa linjaa. Olla oma itsensä on paras seriffin ominaisuus ominaisuus.

vastustamassa Stb:tä?

• stb
        Amos7 kirjoitti:

Kyllä minä ihan vapaaehtoisesti lopetin sheriffin hommat (kolmelta palstalta) koska oli niin paljon kiireitä :) Ei tarvitse uskoa poikalapsen keksimää valhetta jolla hän ilmeisemmin yrittää kostaa minulle meinneistä asioista tai jotain.

• RitariOlevainen
        poikalapsi kirjoitti:

No oli se selittelyä tuokin! Stb ei nyt AINAKAAN minun "henkisen julmuuteni" takia joutunut pois seriffiydestä - se on satavarmaa. En enää moneen aikaan hänen loppuaikoinaan vaivautunut kirjoittelemaan hänelle mitään, koska hän nyt ei ymmärrä faktan ja fiktion, omien luulottelijesnsa ja tapahtuneiden tosiasioiden suhdetta - muun muassa. Sama vika on tavannut olla sinulla iytselläsi aika ajoin.

Ritari: SINÄ yritit urkkia erään lesbotytön henkilötietoja. Sinä myös olet väittänyt sitkeästi TIETÄVÄS, että olen vastaillut omiin viesteihini - etkä kuitenkaan tiedä moista. Et voi tietää, koska en ole vastaillut omiin viesteihini. Siis: sinäKIN olet aikoinasi kertonut nätisti sanottuna muunneltua totuutta.

Minusta tuo Stb-asia on epäolennainen tässä. Se taas on olennaista, että Frihet väiittää minua valehtelijaksi perustelematta. Niinpä sitten siskot ja vekljet tulevat rakasta rääväsuutaan yhdessä puoltaman, kuten puolsitte Jukkaa silloin, kun hän puolestaan valehteli minusta ikäviä asioita. Onko tuommoinen teistä OIKEASTI asiallisen uskovaisen toimintaa?

sinun päällepäsmärointi ja vainoharhainen painostus sai stb lähtemään, kun ei enää jaksanut sinun jatkuvaa systemaattista painostustasi, tosi on näin! Mutta stb lähti omasta vapaasta tahdostaan, ei siis saanut "kenkää", että lopeta jo tuo parjaava puheesi, kun ei ole tavun vertaa aihetta sättiöä stb:tä, isomies, että kehtaat räksyttää vanhoista asioista, jotka kaiken lisäksi olet itse aiheuttanut!

• poikalapsi

sinun päällepäsmärointi ja vainoharhainen painostus sai stb lähtemään, kun ei enää jaksanut sinun jatkuvaa systemaattista painostustasi, tosi on näin! Mutta stb lähti omasta vapaasta tahdostaan, ei siis saanut "kenkää", että lopeta jo tuo parjaava puheesi, kun ei ole tavun vertaa aihetta sättiöä stb:tä, isomies, että kehtaat räksyttää vanhoista asioista, jotka kaiken lisäksi olet itse aiheuttanut!

"vainoharhainen painostus" = ?

Selitähän syytöstäsi hiukan.

• RitariOlevainen
        matkalainen kirjoitti:

>>Stb:kin itkeskelee vieläkin potkujensa takia,

saanut potkuja, vaan erosi omasta vapaasta tahdosttan!

• ...
        poikalapsi, vai onko? kirjoitti:

...

ei kai sen pitäis mitään uutta olla?! :D

• Amos7
        stb kirjoitti:

Kyllä minä ihan vapaaehtoisesti lopetin sheriffin hommat (kolmelta palstalta) koska oli niin paljon kiireitä :) Ei tarvitse uskoa poikalapsen keksimää valhetta jolla hän ilmeisemmin yrittää kostaa minulle meinneistä asioista tai jotain.

Noin minäkin olen ajatellut.

Hyvää pääsiäistä sinne jonnekin!

• stb
        Amos7 kirjoitti:

Noin minäkin olen ajatellut.

Hyvää pääsiäistä sinne jonnekin!

samoin sinulle!

• poikalapsi
        ... kirjoitti:

ei kai sen pitäis mitään uutta olla?! :D

Joku voisi varmaan edes kerran vaivautua näyttämään toteen tuon syytöksen. Väitätte minua valehtelijaksi luultavimmin siksi, että osaan sentään perustella ja pitää puoliani aika lailla. Kaipa joillekin asiatietokin on yhä uhkaavaa.

• ...
        poikalapsi kirjoitti:

Joku voisi varmaan edes kerran vaivautua näyttämään toteen tuon syytöksen. Väitätte minua valehtelijaksi luultavimmin siksi, että osaan sentään perustella ja pitää puoliani aika lailla. Kaipa joillekin asiatietokin on yhä uhkaavaa.

siitä, että sä et todista yhtään mitään, jankutat vaan iänikuisista asioista!

• Näin se meni

Että Anne lähti kun Sim-son koko ajan vainosi sähköpostein ja muuten inisten.

• frihet
        stb kirjoitti:

Minä tämän sopan kehitin, kun tiedän poikalapsen valehtelut monilta osin.

Hän vain ei tunnusta, samalla kun yrittää, että muut todistaisivat hänet syyttömäksi tai syylliseksi.

No jokainen palstalainen tietää toduuden, kuka valehteli.

• frihet

Et kyllä hän tuon arvonimen on ihan kirjoituksillaan ansainnut "väkisin-valehtelija"

• nonhan se
        Näin se meni kirjoitti:

Tuntuu toi muisti olevan kuin poliitikolla tolla amokslla, takki kääntyy lennossa :D

• Amos7
        frihet kirjoitti:

Minä tämän sopan kehitin, kun tiedän poikalapsen valehtelut monilta osin.

Hän vain ei tunnusta, samalla kun yrittää, että muut todistaisivat hänet syyttömäksi tai syylliseksi.

No jokainen palstalainen tietää toduuden, kuka valehteli.

Vaikka en ole stb, sanon ole vapaa veljeni!

Kyllä me tiedetään totuus kuitenkin. Lisäksi hyvä kun stb itse kommentoi minulle asiansa. Koskaan en edes epäillyt että hän olisi saanut potkut.

Sinua haukutaan jumalattomien taholta täällä, koska pidät totuutta esillä.

Me olemme molemmat oppimattomia ja kouluja käymättömiä miehiä, mutte emme tyhmiä. Esim. minulle läheinen muori ei osaa lukea, mutta miten sitä reessä kiertolaisena olisi oppinutkaan lukemaan? Silti hän on terävä kuin partaveitsi.

• Amos7
        Näin se meni kirjoitti:

Sunis on näköjään noussut kuolleista.

• Säälittävää
        Amos7 kirjoitti:

Sunis on näköjään noussut kuolleista.

Onpa ollut vaikuttava persoona tuo Sunis kun et saa millään mielestäsi. Hae apua ammattiauttajalta jos et pääse eroon pakkoajatuksista.

• poikalapsi
        frihet kirjoitti:

Et kyllä hän tuon arvonimen on ihan kirjoituksillaan ansainnut "väkisin-valehtelija"

Minkä kohdan minä muka olen Jukan asiassa valehdellut? Kerropas.

• frihet
        poikalapsi kirjoitti:

Minkä kohdan minä muka olen Jukan asiassa valehdellut? Kerropas.

Minä tiedän sinun valehdelleen ja tästä lähtien olet valehtelija minun silmissäni.

Toivon että saat tulla katkeruutesi ikeestä ja antaa elämäsi Jeesukselle, niin voit rehellisen elämän Hänen kanssaan aloittaa.

Hyvää yötä sinulle.

• Sysimetsä-
        poikalapsi kirjoitti:

Kerro Poikalapsi nyt suoraan mistä on kysymys??

• poikalapsi
        frihet kirjoitti:

Minä tiedän sinun valehdelleen ja tästä lähtien olet valehtelija minun silmissäni.

Toivon että saat tulla katkeruutesi ikeestä ja antaa elämäsi Jeesukselle, niin voit rehellisen elämän Hänen kanssaan aloittaa.

Hyvää yötä sinulle.

Kaiketi on vähintään kohtuullista, että kerrot, minkä asian "tiedät" minun valehdelleen. Kohtuutonta on jatkuva räksytyksesi, jonka eilen itse aloitit syyttäen minua, vaikka rakas lahkoveljesi Jukka oli se, joka valehteli riettaasti ja vastuuttomasti minun henkilötietojeni levittelystä.

En ole katkera. Sinä sen sijaan olet kiero kuin korkkiruuvi.

• Ratkaisu!

Mä voin tarjota ukkoköörille palvelintilaa ilmaiseksi ja pystyttää (suljetun) foorumisoftankin. Ei kukaan häiritse rauhaanne ja saatte keskenänne hymistellä ylöstempausta odotellessanne.

Ja kun vaan muistatte pysyä sielä omissa ympyröissänne palaamatta tänne takaisin kohenee palstan tasokin, kuin itsestään.

• Amos7

Syö sinä vaan sienisalaattia ja anna asioista jotain tietävien puhua!

• todé
        Amos7 kirjoitti:

Syö sinä vaan sienisalaattia ja anna asioista jotain tietävien puhua!

että minä, tode, en ole tuossa viestitellyt mitään ratkaisumalleista. Olin klo 20.39 tien päällä ja auton ratissa. Kirjoitan nimimerkillä "todé".
        Minua ei sitä paitsi kauheasti kiinnosta tietääkään, kuka teki ja mitä vuonna 5 ja 6.

• Amos7
        todé kirjoitti:

että minä, tode, en ole tuossa viestitellyt mitään ratkaisumalleista. Olin klo 20.39 tien päällä ja auton ratissa. Kirjoitan nimimerkillä "todé".
        Minua ei sitä paitsi kauheasti kiinnosta tietääkään, kuka teki ja mitä vuonna 5 ja 6.

Minä erehdyin tuossa. Anna anteeksi!

• uudeksi seriffiksi

Joohan!

• Oho sentään!

Miksi sitten (Sim-son) olit Annen kimpussa koko ajan ja sähköpostein itkit ja kiusasit niin että Anne lopulta väsyi? Ja sitten kehut että hyvä oli. Voi pyhä yksinkertaisuus!

• ...

Anne ei ollu ikinä palstalla. En sano etteikö se ois ollu hyvä tyyppi, mutta se ei tee vielä kenestäkään hyvää seriffiä. Onneks se sitten jäi tehtävästä pois.

• Amos7

Eikö sinua pelota valehdella Jumalan edessä?

• RitariOlevainen
        ... kirjoitti:

Anne ei ollu ikinä palstalla. En sano etteikö se ois ollu hyvä tyyppi, mutta se ei tee vielä kenestäkään hyvää seriffiä. Onneks se sitten jäi tehtävästä pois.

hoitaa sheriffin hommaa, koska kotona oli ja on kaikki hänen harteillaan, ja on nyt sitten lapsikin siihen saatu, hyvä mies annella on, mutta jotenkin vaan anne sitä yhtiötä vetää?

• asioista tietoinen
        Amos7 kirjoitti:

Eikö sinua pelota valehdella Jumalan edessä?

Valitettavasti en ole Sunis. Kyllä näistä asioista useammat tietävät.

• Niin ja näin

hoitaa sheriffin hommaa, koska kotona oli ja on kaikki hänen harteillaan, ja on nyt sitten lapsikin siihen saatu, hyvä mies annella on, mutta jotenkin vaan anne sitä yhtiötä vetää?

Eikös se Anne lähtenyt opiskelemaan ja ei sen takia joutanut. Mutta osasyy (tärkeä sellainen) oli se että Anne väsyi Sim-sonin häiriköimiseen.

• Peku `

Jos tarkoitat minua niin mikä juttun painaa mieltäsi.

Jos tarkoitat alla olevassa jutussa olevaa mielipideeroa niin eihän tollasesta pitäs aikuisen ihmisen suuttua.
      Ei eriävä mielipide ole loukkaus vaan rakentavaa keskustelua.

Jos keskustelussa kaikki olis aina samaa mieltä niin sehän muistuttais poliisikoirien kättelyä.

Ja jos jotain töitä Sheriffille pitäs keksiä niin esimerrkiksi sitten tämän ketjun aloitusviesti joka sisältää nimittelyä.

Nimittely ei muutenkaan ole fiksua ja lisäksi se rikkoo lakia.

• Amos7

Ei nuo mielipide-erot, vaan törkeät kommettisi ja valeittesi takia sinun viestejäsi tympäsee lukea. Rienaat Jeesusta ja kettuilet toisille.

Oletko sinä niin pöljä ettet edes ilkeyttäsi huomaa?

Minulla on kyllä aikaa odottaa milloin sinä ylität sen rajan jolloin asian päättää Helsingin käräjäoikeus.

• ,,,,,
        Amos7 kirjoitti:

Ei nuo mielipide-erot, vaan törkeät kommettisi ja valeittesi takia sinun viestejäsi tympäsee lukea. Rienaat Jeesusta ja kettuilet toisille.

Oletko sinä niin pöljä ettet edes ilkeyttäsi huomaa?

Minulla on kyllä aikaa odottaa milloin sinä ylität sen rajan jolloin asian päättää Helsingin käräjäoikeus.

-Älä naurata. Peku kirjoittaa hyvin pehmeästi ja asiallisesti näkemyksensä verrattuna esim uskoviin. Pekua on mahdoton rangaista. Et kestä asiaa, siksi käyt henkilöön kiinni.

• Amos7
        ,,,,, kirjoitti:

-Älä naurata. Peku kirjoittaa hyvin pehmeästi ja asiallisesti näkemyksensä verrattuna esim uskoviin. Pekua on mahdoton rangaista. Et kestä asiaa, siksi käyt henkilöön kiinni.

ja tulevat jo ajassa tuomittavaksi. Toisten taas seuraavat perästäpäin.

• Tunne itseäsi

lainkaan? Rienaat täällä ja sitten kehtaat vielä ihmetellä. Mene itseesi!

• Amos7 kirjoitti:

ja tulevat jo ajassa tuomittavaksi. Toisten taas seuraavat perästäpäin.

Amos7: " Toisten synnit ovat ilmeiset ja tulevat jo ajassa tuomittavaksi. Toisten taas seuraavat perästäpäin".
        --
        Meidän on usein helpompi nähdä toisten synnit, kuin omamme ja syytellä toinen toisiamme.

Älkäämme unohtako taaskaan Jeesuksen opetuksia, kun Hän Vuorisaarnassaan opettaa meitä, kuinka meidän tulisi kohdella lähimmäisiämme.

Selittäessään viidettä käskyä Jeesus puhuu ihmisten arkisesta käyttäytymisestä (Matt.5:21-22
        ”Minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion” (j. 22).
        ”Joka sanoo veljelleen: `Sinä tyhjänpäiväinen`, on ansainnut oikeuden tuomion” .
        ”Joka sanoo: `Sinä hullu`, on ansainnut helvetin tulen.”

Jumalan silmissä olemme KAIKKI yhtä arvokkaita. Ketään ei tulisi nimitellä tyhjänpäiväiseksi tai hulluksi.

Miten usein sokeudessamme siivilöimmekään hyttysen, mutta nielemme kamelin (Matt 23:24)!

• Amos7

Sanokaa nyt nimiä kellä olisi potentiaalia olla seriffi? Tai kuka ei missään nimessä kelpaa seriffiksi?

• onko.

sinulla huono itsetunto, kun poliisia huudat??

• Amos7
        onko. kirjoitti:

sinulla huono itsetunto, kun poliisia huudat??

Se että tällä palstalla on seriffi ei ole mitään tekemistä sinunkaan huonon itsetunnon takia.

Kuka on poliisia huutanut? Sanoppa hylätty!

• sivullinen ihmettelijä
        Amos7 kirjoitti:

Se että tällä palstalla on seriffi ei ole mitään tekemistä sinunkaan huonon itsetunnon takia.

Mitä tarkotat tuolla hylätty-sanalla? Kuka on hylännyt? Onko evankelistan tehtävä täällä antaa hylkäämistuomioita, minun mielestä vaan Jumalalle kuuluu tuo oikeus. Mutta ei ole eka kerta kun Aamos yrittää Jumalan saappaissa käydä!

• Amos7
        sivullinen ihmettelijä kirjoitti:

Mitä tarkotat tuolla hylätty-sanalla? Kuka on hylännyt? Onko evankelistan tehtävä täällä antaa hylkäämistuomioita, minun mielestä vaan Jumalalle kuuluu tuo oikeus. Mutta ei ole eka kerta kun Aamos yrittää Jumalan saappaissa käydä!

En käy Jumalan saappaissa enkä edes yritä. Loppu!

• outoo.
        Amos7 kirjoitti:

jos vaikka hankkisit elämn välillä, ei tämä palsta ole oikeaa elämää, mene vaikka lenkille luontoon.

• lue alempaa

anteeksipyyntö.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2189
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2186
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      1678
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      132
      1603
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1340
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1185
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      971
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      844
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      362
      840
    Aihe