Tarjolla olisi 2001vm Scenic, mittarissa noin 125 000 km, käyttäjien kokemukset autosta olisivat tervetulleita, ei ole koskaan Renaultia ollut
Vastaukset 2
- jkoo
Meillä on ollut 98 Scenic Dti kohta 3 vuotta ja 150tkm. Vikoja ei ole kulutusosia lukuunottamatta ole ollut. Voin kuvitella jatkavani Rellun parissa.
- scenic-fani
Moi,
Minulla on ollut vuodesta 2003 vastaava tila-auto, josta olen ollut tosi tyytyväinen. Mutta nyt alkaa olla kaikenlaisia "ranskattarilaisia" vikoja. Mittarissa on 221000 ja auto oikkuilee. Öljypohja on vaihdettu, takalasin pyyhkijän moottori on vaihdettu, käynnistyksessä oikkuilua (ei mitään logiikaa eikä apua merkkikorjaamoiltakaan). Kuljettajan ovi jumittaa pakkasella. Jakohihnan vaihto olisi ollut edessa 225 000 kohdalla, mutta määräaikaisista huolloista huolimatta se katkesi perjantaina 13.7. jättäen minut keskelle tietä. Moottori meni, korjausarvio noin 3000€, kukahan vastaa?.
Muuten olen tyytyväinen ajo-ominaisuuksiin ja polttoainekulutukseen sekä ajoistuttavuuteen etenkin pitkillä matkoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45687
- 20639
- 52584
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177486