Tyttömäiset herkät lesbot

tulkaa esiin

Missä te olette? tiedän että teitäkin täytyy olla jokunen...ei kaikki lesbot voi olla vaan niitä shane-kopioita tai punkkarityylisiä riikinkukkoja.

En tunne itseäni tähän perinteiseen "lesboryhmittymään" kuuluvaksi koska olen kiltti, tyttömäinen,herkkä.En viihdy baareissa.Minulla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä.Pidän popmusiikista.Olen haaveileva,syvällinen ja luonnonläheinen.Omaan pitkät hiukset ja tykkään tyttöjen jutuista, mutten liikaa.Minua kiinnostaa taide,matkailu ja luonto.Tunnen itseni niin yksinäiseksi näiden poikatyttöjen seurassa.Kaipaan kaltaisiani kavereiksi, eikä mua kiinnosta poikamaiset seurustelumielessä.

No niin, antakaa kuulua itsestänne jos teitä kaltaisiani on!

12

1879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^~sellainen tyttömäinen~~

ja ajatellut asiasta aivan samalla tavalla. Katso vain, niin kohta tähän ketjuun hyökkää "miljoona" vihaista huutamaan, että miksi luokitellaan TAAS tyttömäisiin ja poikamaisiin...

• pirpana*

itsekin olen juuri tuollainen, tekstisi oli kuin minun näppikseltäni...ulkonäöltäni en vain ole kovin tyttömäinen, paremminkin poikamainen.

• ...............

täälläkin yksi=)

• !!!

mäkin olen. vaikka enemmän poikamainen... mutta ei shane-kopio kuitenkaan.

• UglyPumpkin

täällä ois yks...

• mmä

Joo, en oikeen tykkää näistä poikamaisuus ja tyttömäisyys-luokitteluista ja oon aiemmin kommentoinut asiaa tällä palstalla, en kuitenkaan mielestäni hyökkäävästi. Ne, ketkä kokevat tällaiset termit mielekkäiksi tietenkin voivat käyttää nitä niin paljon kuin lystäävät. Myönnän kyllä, että ne helpottavat usein keskustelua, luovat heti itse kullekin jonkun mielikuvan. Tosin ne mielikuvat voi eri henkilöillä olla hyvin erilaisia, siis mikä on naisellista, mikä miehekästä/poikamaista.

Mutta en mäkään viihdy klubeilla ja baareissa, ei oo tatuointeja, lävistyksiä eikä siilitukkaa, tykkään taiteesta, luonnosta ja matkustelusta, kirjoitan runoja ja koen olevani aika herkkä. Mun mielestä ne ei vaan ole välttämättä naisellisia luonteenpiirteitä/intressejä. Varmasti myös paljon on miehiä, joihin tuo lista pätee. Ja lesboja, ulkonäöstä riippumatta.

Mulla on lesbo- ja bikavereita, joista osa on "perinteisesti naisellisia" osa "perinteisesti poikamaisia" (ulkonäön lisäksi tykkää esim. koneista yms), mutta molempien kanssa viihdyn, kun ovat hyviä tyyppejä.

Ja mielelläni mä täällä keskustelisin esim taiteesta, luonnosta, tai matkoista. Onhan täällä välillä ollut esim runokeskusteluja. Niihin osallistuneista lienee osa "tyttömäisiä", osa "poikamaisia". Usein vain tuntuu, että lesbopalstalla ei saa keskustella muuta kuin ihmissuhteista ja Lesboudesta isolla ällällä. Eli ei muista elämänalueista, kun ne ei suoraan liity lesbouteen.

Itse voisin seurustella melkein minkä näköisen ihmisen kanssa vaan, kunhan kipinä iskisi ja olisi riittävän samansuuntaiset (vaikkei samat) arvot ja intressit. Mutta olenkin jo löytänyt "kaltaiseni" (välillä ollaan pelottavankin samanlaisia... vaikka toisaalta ihan erilaisiakin), ihanan naisen joka osaa olla "tyttömäinen" ja "poikamainen" ja vieläpä montaa muuta! :)

• pirpana*

onko siis kyse pelkästään ulkonäöstä? eli jos pukeutuu androgyynisti ja on lyhythiuksinen eikä meikkaa, niin silloin on "poikamainen" olipa ajatusmaailma sitten millainen tahansa. minustakin tämä lokerointi on vähän ihmeellistä.
        minusta ihmisissä on sekä poikamaisia että tyttömäisiä piirteitä ulkonäöstä huolimatta. itse olen esimerkiksi ajatusmaailmaltani, ym. paljon "tyttömäisempi" kuin mitä ulkonäkö antaa olettaa. en vaan viihdy kovin naisellisissa kuteissa ja ruumiinrakenteenikin on sellainen sporttinen, sopii paremmin "poikamainen" tyyli, ja pitkät hiukset ei myöskään sovi minulle. meikkaamaan en ole ikinä oppinut eikä se minusta ole tärkeää, kunhan vain näyttää siistiltä.

• mietinpä vain...
        pirpana* kirjoitti:

onko siis kyse pelkästään ulkonäöstä? eli jos pukeutuu androgyynisti ja on lyhythiuksinen eikä meikkaa, niin silloin on "poikamainen" olipa ajatusmaailma sitten millainen tahansa. minustakin tämä lokerointi on vähän ihmeellistä.
        minusta ihmisissä on sekä poikamaisia että tyttömäisiä piirteitä ulkonäöstä huolimatta. itse olen esimerkiksi ajatusmaailmaltani, ym. paljon "tyttömäisempi" kuin mitä ulkonäkö antaa olettaa. en vaan viihdy kovin naisellisissa kuteissa ja ruumiinrakenteenikin on sellainen sporttinen, sopii paremmin "poikamainen" tyyli, ja pitkät hiukset ei myöskään sovi minulle. meikkaamaan en ole ikinä oppinut eikä se minusta ole tärkeää, kunhan vain näyttää siistiltä.

Mitenkäs minut täällä "lokeroitais"? Olen lyhyttukkainen, mutta pidän meikkaamisesta. Minulla on tatuointeja kaksi, samoin lävistyksiä. Haaveilen moottoripyörästä, mutta en ymmärrä autoista/ korjaamisesta tuon taivaallista.
        Nautin pitkistä kävelyistä merenrannalla, kaunis musiikki saa minut itkemään, samoin nyyhkyleffa. Olen pinnalta kova, koska muuta en uskalla. Sisus on kuitenkin pehmeää kuin vaha, haurasta kuin lasi. Olenko siis "poikamainen vai tyttömäinen" vai kuitenkin, loppujen lopuksi, ihan minä vain...

• minä?
        mietinpä vain... kirjoitti:

Mitenkäs minut täällä "lokeroitais"? Olen lyhyttukkainen, mutta pidän meikkaamisesta. Minulla on tatuointeja kaksi, samoin lävistyksiä. Haaveilen moottoripyörästä, mutta en ymmärrä autoista/ korjaamisesta tuon taivaallista.
        Nautin pitkistä kävelyistä merenrannalla, kaunis musiikki saa minut itkemään, samoin nyyhkyleffa. Olen pinnalta kova, koska muuta en uskalla. Sisus on kuitenkin pehmeää kuin vaha, haurasta kuin lasi. Olenko siis "poikamainen vai tyttömäinen" vai kuitenkin, loppujen lopuksi, ihan minä vain...

Päältä katsottuna minut kai luokiteltaisiin todella maskuliiniseksi ja melko poikamaiseksi. Olen iso, minulla on urheilullinen vartalo, hiukseni ovat lyhyet. Pukeudun sekä naisten että miesten vaatteisiin. Usein naisten vaatteet ja naisten mallit eivät yksinkertaisesti mahdu minulle. Suurimmatkin koot ovat hartioista pienet ja selkä on liian lyhyt.

Kiinnitän kuitenkin paljon huomiota pukeutumiseeni ja valitsen vaatteeni huolella. Pukeudun milloin urheilullisemmin, milloin klassisemmin. Joka tapauksessa haluan näyttää hyvältä ja siistiltä. Käyn kampaajalla ja pidän kaikin tavoin huolta itsestäni. Meikkiä en juurikaan käytä, sillä en tunne meikkaamista omakseni. Meikkivoidepuikko ja puuteri löytyvät kyllä kaapista. Minulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä eikä oletettavasti tule koskaan olemaankaan.

Pidän itseäni monipuolisena ihmisenä. Minussa on monta eri puolta ja monenlaiset asiat kiinnostavat minua. Opiskelen yliopistossa, mutta opiskelujeni ohella olen tehnyt usein osa-aikaista, fyysistä työtä. Urheilen monipuolisesti, pidän salilla käymisestä ja nyrkkeilystä, nautin päästessäni crossipyörän ja moottorikelkan selkään, naiset pyytävät apuani erilaisissa pienissä korjaus/ huoltotöissä, olen sotilasarvoltani alikersantti, läheiset naiset kutsuvat minua nallekarhuksi.

Toisaalta vapaa-ajallani nautin suuresti kulttuurielämästä, kuten teatterista ja taidenäyttelyistä, piirrän ja maalaan, kirjoitan paljon runoja, laulan ja soitan, olen tunteellinen ja itken usein ja herkästi, harjoittelen klassista balettia, sisustan kotiani hartaudella, toimin makutuomarina naisystävieni ostoskierroksilla, leikin lasten kanssa, pidän läheisiäni hyvänä.

Ulkonäkö on vain yksi tapa määritellä minut. Onneksi on ihmisiä, jotka haluavat nähdä pintaa syvemmälle - ja niitä, joita myös ulkonäkö viehättää muiden ominaisuuksien ohella.

• elliss

toivoisin olevani saman henkinen ihminen kanssasi. laita s-posti osoitteesi jos haluat, mielelläni kirjoittelisin kanssasi. :)

• ollaan

kai. Olen tyttö, usein herkkä ja myös usein lesbo.(; Tyttömäinen...hmm...joo-o, mutta varmasti en voi luvata, sillä minulle on epäselvää, mitä kaikkea tuo termi pitää sisällään. Ulkonäöltäni minut kyllä tunnistaa naiseksi, vaikka välillä käytänkin vähän "poikamaisia" vaatteita, toisinaan taas hameita ja muita naisille suunniteltuja vaatteita.

Taide, matkailu ja luonto myös mulle tärkeitä ja oon ainakin omasta mielestäni haaveileva, syvällinen, luonnonläheinen.
      Olen allerginen pakonomaiselle luokittelun tarpeelle, mutta kaipaan elämääni silti jonkinlaista järjestystä, muuten en osaa liikkua mihinkään suuntaan. Järjestystähän voi toki aina muuttaa, kunhan on joku idea siitä, miten sitä haluaa muuttaa.
      Olen utelias, ja siksi hermostun ihmisistä, jotka haluavat jatkuvasti päteä ja osoittaa olevansa minun yläpuolella. Parhaimmat oivallukset tulevat aina silloin, kun ei yritä sitoa ketään muuta vaan nauttii toisten (tai omasta) seurasta ja uskaltaa hetken olla tyhmä. Siis vain hetken. Kirjoitan joskus lisää, jos jotakuta kiinnostaa??

-Kaltaisesi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1516
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1345
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1006
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      18
      997
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      98
      811
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe