Moi!
Ollaan laittamassa Hitas asuntoa myyntiin ja kysyisin nyt samassa tilanteessa olleilta kokemuksia.
Myitkö itse vai välittäjän kautta?
Kestikö kauan?
Olitko tyytyväinen hintaan eli pääsitkö omillesi ostohintaan verrattuna?
Kestikö myynti kauan?
Kannattaako edes ottaa välittäjää; hyvät ja huonot puolet?
Muuta asiassa huomioitavaa?
Muutenkin ollaan ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, koko ajan on sellanen fiilis että alta lipan vedetään teki kummin päin tahansa (johtunee kokemattomuudesta asunnon omistajana).
Kiitos!
Hitas asunnon myynti
2
1991
Vastaukset
- kaupaksi menee
http://onet.tehonetti.fi/hitasporssi/
Jos asuntosi edes tyydyttävässä kunnossa ja taloyhtiö asiallisesti hoidettu, niin eroon pääset helpostikin.
Hitas asunnot paikoitellen huomattavasti edullisempia kuin "kovanrahan" kämpät, joten tinkiä ei yleensä tarvitse (asunnon kunto).
Nykyhinnan saat isännöitsiänne kautta ja ei kuin myymään. Asunnon hallintaan oikeuttavia osakkeitahan te olette myymässä, siihen ei välttämättä tarvita huoneistovälittäjää.
Onnea kaupoille. - AmmattiVälittäjä
Mikäli asuntosi sijaitsee Ruoholahdessa, Pikku Huopalahdessa, Länsi-Pasilassa, Arabian rannassa, tai Katajanokalla niin välittäjän käyttö on pois omasta kukkarosta.
Mikäli asuntosi sen sijaan sijaitsee vaikka itä- tai pohjois-Helsingissä niin Hitas-enimmäishinnat ovat täysin utopistisia, ja kannattaa käyttää pätevää välittäjää joka takaa parhaan markkinahinnan asunnosta.
Nyrkkisääntönä on kuitenkin hyvä pitää sitä vanhaa tosiasiaa että kenenkään ei yleensä pidä myydä kotiansa itse. Olen myynyt työkavereideni asuntoja, ja kun minun on aika myydä, niin annan jonkun kollegani hoitaa myynti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4686646Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983978Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112543Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262080Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1441491Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791356Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861188- 681186
- 631115
- 481099