Mua närästää ja yskittää ja ikäänkuin vähän ahdistaisi keuhkoista, kuuluuko tämä tuohon refluksivaivaan?
6-vuotta sitten vatsa tähystettiin närästysvaivojen vuoksi muttei löydetty mitään, tarjottiin vaan jotain rauhoittavaa ja se meni silloin ohi.
Nyt syksystä asti ollut ärtyvän suolen vaivaa (se on diagnisoitu terveyskeskuksessa, menossa paksusuolitähystykseen toukokuussa), ja voiko tuohon ärtyvään suoleen liittyä jotenkin myös tuo refluksi? Närästystä on eniten iltaisin, ja ehkä väärä tunne, mutta jotenkin tuntuu että appelsiinijuoma ja vesi pahentaa tuota närästysvaivaa.
Eli siis kysymykseni oli, voiko närästykseen liittyä yskä ja hengenahdistus? Lekuriltakin tätä olen kysynyt mutta sain ympäripyöreän vastauksen.
(Sitten kun juon jotain vichyä, niin sitten
närästysvaiva selvästi helpottuu)
Närästys/Yskä
Refluksivaivainen, ehkä
2
686
Vastaukset
- ei mehua
Mulla on vatsavaivoja ja keuhkoista ahdistaa aika paljonkin. Toi vaiva haittaa itseäni paljon enemmän kun kivut ja tunteet vatsassa.
Mulle lääkäri on sanonut, ettei appelsiinimehua saisi juoda ainakaan tyhjään vatsaan, on sen verran hapanta ettei masu tykkää.- Lue tuoteselosteesta
Kaikki lisäaineet närästää, mutta kokeile aina lisäaineeton vaihtoehto, niin happomäärä tasaantuu. Maustesekoitukset, hiivatuotteet, hiivauutteet ym arominvahventeet ja etikat pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690