En ole koskaan ymmärtänyt miten tämä huliganismi liittyy jonkin jalkapallojoukkueen faniuteen? Onko siinä vaan tarkoitus hakata toisen joukkueen kannattajia....no, olen kuullut, että ne käy myös pelaajiin kiinni...
Itse peliin sillä ei liene vaikutusta koska ei sitä voittoa kumpikaan joukkue noin saa.
Eli miten huliganismi liittyy jalkapalloon yleensäkään.... ?
Huliganismistä
1
152
Vastaukset
- Krista1000
No, pitäähän se syy tappelemiseen jostain hakea^^ Toisaalta jotkut todellakin ottavat liian vakavasti omiensa kannattamisen - ihan tosissaan. 45 minuuttia esitti taannoin lyhyen katsauksen jalkapallohuliganismista. Ko. katsauksessa haastateltiin saksalaista [nuorta] mieshenkilöä, joka kertoi vastustavansa jalkapallon kaupallostumista. Eli kyse ei olekaan jalkapallosta, vaan jostain aivan muusta. Se "jokin" voikin sitten jo olla eri ihmisille hyvin eri "jokin"; toisille se on yhteenkuuluvuundentunne, toisille tuoppi [miksei kaksikin] olutta. Kolmas löytää siitä syyn tappeluun. Mutta miksi puhua aina huliganismista, kun jalkapallolla on myös paljon parempikin vaikutus; jalkapallo yhdistää eri ikäisiä, persoonallisuudeltaan ja kansalaisuudeltaan erilaisia ihmisiä yhdeksi suureksi joukoksi. Lisäksi se TV-ottelu piristää yhden jos toisen päivää, ja jalkapallo on joukkuelajina erittäin hyvä liikuntamuoto. Unohdetaan hulinat ja keskitytään nauttimaan - jalkapallosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389