minkälaiset subutexin vieroitusoireet?

???

kertokaa viekkareista, jos kokemusta löytyy..

52

28950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Varmasti melko samanlaiset kuin heroininkin.

    • Tietoa..

      Omaa kokemusta ei ole mutta näin sanoo wikipedia.

      "Buprenorfiini ei aiheuta yhtä vahvoja fyysisiä riippuvuusoireita kuin varsinaiset opiaatit. Fyysiset vieroitusoireet kestävät kuitenkin huomattavasti pidempään kuin mm. heroiinin. Noin kuukauden kestävä hikoilu, kuumeilu, kylmät väreet ym. ja jopa kouristelu ovat kuitenkin omiaan pitämään käyttöä yllä. Käyttäjät ovat kertoneet myös erittäin vahvasta psyykkisestä riippuvuudesta. Kuten kaikilla opioideilla, myös buprenorfiinin kohdalla toleranssi aineen vaikutuksille kasvaa usein nopeasti. "


      Aika pahalta kuulostaa. :|

      • tietoinen...

        kokemusta..vähä liikaaki.. Mulla kesti lähemmäs 3kk:tta,ku lähin hittoon korvaushoidosta, viekut.. Aika nopsaa tiputettiin annos pois, ihan omasta halusta. Niin saakelin koukuttaava aine ettei mikään muu... Ei kannata ees kokeilla, jää äkkiä "päälle"..


      • Bais_
        tietoinen... kirjoitti:

        kokemusta..vähä liikaaki.. Mulla kesti lähemmäs 3kk:tta,ku lähin hittoon korvaushoidosta, viekut.. Aika nopsaa tiputettiin annos pois, ihan omasta halusta. Niin saakelin koukuttaava aine ettei mikään muu... Ei kannata ees kokeilla, jää äkkiä "päälle"..

        Joo ite lopetin viiden vuoden subu vedon seinään. Lähin lääkkeettömään kuntoutukseen, ei subu tiputusta eikä muitakaan lääkkeitä. Tota reflat alko mulla noin 2-vuorokaudes-. Tuli helvetin huono olo, kylmä, kylmää ja kuumaa hikee, tärisyttää, nivelsärkyä, maha menee sekasin, oksentelua, ripulointia. Että sellasta herkkua se subu teettää.... Ja ne viekkarit ei oo mitään kovin nopeasti ohi.


      • Anonyymi
        Bais_ kirjoitti:

        Joo ite lopetin viiden vuoden subu vedon seinään. Lähin lääkkeettömään kuntoutukseen, ei subu tiputusta eikä muitakaan lääkkeitä. Tota reflat alko mulla noin 2-vuorokaudes-. Tuli helvetin huono olo, kylmä, kylmää ja kuumaa hikee, tärisyttää, nivelsärkyä, maha menee sekasin, oksentelua, ripulointia. Että sellasta herkkua se subu teettää.... Ja ne viekkarit ei oo mitään kovin nopeasti ohi.

        Alkaa parin kolmen päivän päästä ku lopettaa n. 2,x mg/vrk. Yllättäviä oksetuskohtauksia ja tuntee ittensä huonovointiseksi, nenä vuotaa, ripulia. Joku 4-5 päivää voi olla heikko ja "flunssainen" olo. Sitten alkaa helpottaa vähitellen... yks parhaita lääkkeitä on se ku muistaa että olo paranee ajan kans... Ei kannata ruveta epätoivoisesti ryyppäämään ku se pahentaa sitä psyykkistä puolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa parin kolmen päivän päästä ku lopettaa n. 2,x mg/vrk. Yllättäviä oksetuskohtauksia ja tuntee ittensä huonovointiseksi, nenä vuotaa, ripulia. Joku 4-5 päivää voi olla heikko ja "flunssainen" olo. Sitten alkaa helpottaa vähitellen... yks parhaita lääkkeitä on se ku muistaa että olo paranee ajan kans... Ei kannata ruveta epätoivoisesti ryyppäämään ku se pahentaa sitä psyykkistä puolta.

        Moi! Pakko kysyä kauan oot subua vetäny ja millä tyylillä ? Itse n.1v vetänyt ja tänään neljäs päivä ilman. Yöt oon nukkunu pätkissä kylmä kuuma hikoilun takia. Päivisin olo on ollu ihan ookoo paitsi kainalot hikoilee ja välillä ahdistaa. Maha kipeä ja tuntuu että vatsa sekaisin. Hieman oksettaa välillä ja ei ruoka maistu. Mutta olo ei ole sietämätön. Haluaisin tietää kauan mahtaa kestää ja paheneeko nämä olot tästä.


    • tärinävapinahikoilu

      Justiinsa heräsin ensimmäistä kertaa siihen, että sänky oli litimärkä hiestä ja ennen suihkua ja vaatteiden/lakanoiden vaihtoa en kyllä mee takas sänkyy. Vittu on se vaan lopetettava.

      Elkää kokeilko koukkuun jää helposti ja viekkarit ei oo kivoja ite en oo onneks vielä kokenut pahimpia viekkareita, mutta tämä riitti kyllä tekemään lopetuspäätöksen.

    • subutexxxx

      ite kohta 4 vuotta käyttäneenä ja joskus 3 viikon reflat kärsineenä (ratkesin uudestaan) voin kertoa että siitä on mukavuus kaukana.

      Voimakasta ahdistusta ja levottomuutta, Kylmä/kuuma-aaltoja, silmät vuotaa, iho kananlihalla, aivastuttaa, haukotuttaa, lihaksia särkee/kiristää, jalat on kun löysät makaroonit, ripulia, vatsanväänteitä, voimakasta hikoilua, ja ennenkaikkea UNETTOMUUTTA. miten sitä nyt kuvailisi. Tuntuu yöllä kun yrittäisit saada unta maaten tuhansien lasinsirujen päällä, noin niinkuin kuvainnollisesti. mitenkäänpäin ei ole hyvä, vaihdat asentoa n.puolen minuutin välein, selkää ns.kiristää, ja kun ehkä 10 tunnin pyörimisen jälkeen saat hetkeksi unta, heräät samantien uudestaa. Näin siis ilman mitään bentsoja/vieroitus/särkylääkkeitä... jokaisella viekkarit tosin yksilölliset, mutta kuitenkin suht samanlaiset.

    • rrrreeeeetu

      Komppaan yllä olevaa. No ei ne reflat nyt ihan niin kauheita ole kun voisi kuvitella, mutta siis kyllä se tekee olosta aika tuskaa. Hyvää asentoa et löydä millään ja se väsymys ja haukottelu, aivastelu, vuotavat silmät. Onhan se aika kauheeta toisaalta jos pitää asioita hoitaa. Niin ja maha menee kuralle. Sit ramppaan paskalla jatkuvasti.

      Apua löytyy: Miedommista opiaateista (annoksen pienennys), bentzoista, unilääkkeistä (ei välttämättä edes auta, saatat herätä vaikka keskellä yötä ja nähdä hallusinaation tjsp..), DXM, ketamiini. 5-HTP (tää auttaa monesti ainakin tramaliviekkuihin nostaa serotoniinia ja saa luontaistuotekaupasta.), vatsalääkkeet jne.. Viinaa en varsinaisesti suosittele. Voihon sitä vähän kokeilla jos auttais vilunväreisiin.

      Nyt täytyy lainata ontuvasti Nikki Sixxiä: Jos olet lentokoneessa ja kone joutuu syöksykierteeseen ja saat sen kuitenkin oikaistua. Lennätkö enää koskaan uudestaan? No totta vitussa.

      • Anonyymi

        Subu poistuu kokonaan elimistöstä noi 3 päivän päästä ja sitten vasta alkaa oikeesti oireilut mutta kun ajattelee ensimmäisenä päivänä kun ei ole vetänyt subua niin ihminen rupee psyykkaamaan automaattisesti itseään että vittu kun olen kipeä vaikka vasta kolmantena päivänä on kipeänä oikeasti ja bentsot buustaa subua ja yleensä myös helpottaa vieroitusoireita ja jos polttaa vielä budia päälle niin saa hyvin nukuttuakin toisin riippuu myös että minkä laatuista budia polttaa ja mitä bentsoja vetää tiedän omasta kokemuksestani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Subu poistuu kokonaan elimistöstä noi 3 päivän päästä ja sitten vasta alkaa oikeesti oireilut mutta kun ajattelee ensimmäisenä päivänä kun ei ole vetänyt subua niin ihminen rupee psyykkaamaan automaattisesti itseään että vittu kun olen kipeä vaikka vasta kolmantena päivänä on kipeänä oikeasti ja bentsot buustaa subua ja yleensä myös helpottaa vieroitusoireita ja jos polttaa vielä budia päälle niin saa hyvin nukuttuakin toisin riippuu myös että minkä laatuista budia polttaa ja mitä bentsoja vetää tiedän omasta kokemuksestani

        MÄ ITSE VEDÄN HALFFIN PÄIVÄSSÄ ELI PUOLIKKAAAN SUBUNAPPIN JA SEN TAKIA VÄLILLÄ JOUDUN OLEMAAN 3 TAI 4 PÄIVÄÄ ILMAN JA SE ON YHTÄ HELVETTIÄ KUN AHDISTAA JA SATTUU JOKA PAIKKAAN SEN TAKIA MIETIN ETTÄ OLISIKOHAN PITÄNYT VAIN VETÄÄ PELKKÄÄ BUDIA JA BENTSOJA VAIKKA BENTOJEN PIKÄ AIKAISETA KÄYTÖSTÄKIN TULEE NAPPIDARRA JOS EI SAAKKAA BENTSOJA MISTÄÄ JA KANNATTAA KOKEILLA MYÖS SIRDALUNDEJA KOSKA NE ON LIHASRELEKSANTEJA ELI NE RENTOUTTAA LIHAKSIA , BUDIN JA BENTSOJEN LISÄKSI KANNTTAA KOKEILLA


    • mmmikael

      Miten helpottaa vieroitusoireita? Koitin lopettaa subun, olen käyttänyt n. 1 vuoden. Ensin nasaalisesti ja nyt IV:nä. Muuten "kestän" vieroitusoireet jos sen helvetin jalkojen vatkauksen saisi jotenkin kuriin, mikä siihen levottomuuten auttaa parhaiten? Ja olisi myös mukava tietää miten laskea annosta itse, miten sen saisi hitaasti itse laskettua..?

      • Anonyymi

        Pramipexoolia levottomiin, catapresaania kylmä/kuuma oireisiin ja precosaa maha-ongelmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pramipexoolia levottomiin, catapresaania kylmä/kuuma oireisiin ja precosaa maha-ongelmiin.

        Samaa paskaa mitä vankilassa antoivat ennen khoidon alotusta. Siihe kylkeen oli lyricaa 3x75mg ja opamox 150mg pv


    • kuivilla

      itsellä oli kanssa pitkät vieroitusoireet kun viime talvena lopetin. Olin 8kk ilman ja sit luulin et voin kokeilla ilman et jään uudestaan koukkuun, mutta tiesihän siinä miten sit lopulta kävi. Onneks käytin vaan tosi pienellä annoksella ja vaan muutaman kuukauden kun tajusin taas lopettaa. Nyt kyllä päässyt tosi helpolla kun laskin annoksen aivan minimiin ennen lopetusta. Sanotaan et 2vk kesti fyysiset ja oli tosi lievät. Varmaan vaikutti toi 8 kk tauko ja se et en kauaa ehtinyt käyttää sekä että lopetin pudottamalla. Lääkityksenä Mirtatzapiini ja opamox ei muuta, yrittivät ketipinoria tyrkyttää mutta kieltäydyin. Sanoin että vaikka nukun huonommin sen ekan viikon ku alan neuroleptejä syömään.

      • Anonyymi

        Mirtatzapiini on periaatteessa sama ku ketipinoria. Ketapiini lääkkeitä kumpikin... Tiedoksi vaan. Ite valvoin 2,5 kk 13:n vuoden subu n käytön jlk. Joka 3:s yö ehkä tunti unta. Oli kivaa ja vankilas vielä, 😄😄😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mirtatzapiini on periaatteessa sama ku ketipinoria. Ketapiini lääkkeitä kumpikin... Tiedoksi vaan. Ite valvoin 2,5 kk 13:n vuoden subu n käytön jlk. Joka 3:s yö ehkä tunti unta. Oli kivaa ja vankilas vielä, 😄😄😄.

        Ittellä kans vankilasa tuli 7v käytön jälkeen jokapäivänen käyttö ja seinään lopetus. 2kk meni että välillä just tunnin nukku ei muuten, unilääkkeet sain kahdenkuukauden jälkeen sitten jo välillä sai 1-2h nukuttua.. puolikas 15mg opamoksi 2x päiväsä. Saramäki🧡 idiootti olin kun jatkoin 2020 kun pois pääsin, nyt olin 5pvä ilman mutta ratkesin kun yritä nyt töitä tehdä ku kaikki paikat huutaa, kainalot aivan läpimärät ja tekis mieli kaikille vaan huutaa.


    • RQ018

      Niistä vieroitusoireista voi mennä psykoosiinkin jos ei saa viikkoon kunnolla nukuttua. Sosiaalinen elämä ja työt ja koulut kärsii myös. Mikään ei onnistu kun on monta viikkoa paha olla. Sitten kun oireet loppuu niin jää vain tyhjyyden tunne ja elämä on paskaa..

    • Mixit

      Ollu ilman nyt puoltoista viikkoo ja saatanaa tää on. Mut 13 v. päivittäin käytin iv:nä. Mut vaan millin päiväs. Ja siinä pysyin. Aattelin et helpommat reflat edes ku annos ollu niin pieni mut se kolmentoista vuoden rykiminen EI vaan voi helpolla lähtee! ja niinhän se on. On mul apuja tässä, kodeiini,bentso, ja Setramil, B-vitamiini ja Magnesium. Huolimatta näistä ei paljoo helpota ja haukotuttaa kokoajan niin kovin et vedet tulee silmistä ja meinaa leuka mennä lukkoon! Mistä nää haukotukset muuten johtuu refloissa??? Ja sit tää helvetin väsymys on tod.älytöntä. Vitun voimattomuus. Siks vedän välil viinaa että hetkeks ees piristyis. Ja tietty piri piristää myös ja sitä pari kertaa ottanu vaan sen verran et "herään tästä " koomasta. Yöt nukun hyvin eikä enää levottomii jalkoi yms. Mut yhä "venytyttää" välil ja vääntää hartioissa. Pupillit oli alkuun aivan sairaat, ihan mustat kojoajan ja yhäkin välil heittelehtii miten sattuu. Mitenköhän pitkään nää haukotukset jatkuu?? sen tahtoisin tietää. Mut vittu periks en enää haluu antaa.

    • lknjbiu

      Ibogaiini on kai todella tehokas tapa hoitaa opioiden viueroitusoireita. Mutta se on kasvi ja sitä ei voi siten patentoida, joten lääketeollisuus ei luonnollisesti halua, että sitä käytetään opioideista vieroituksesta.

    • Mixit

      Miten pitkään porukalla on kestäny fyysiset oireet?? Mä naiivisti luulin et viikossa ohi. Mut eipä se niin menny ja retkahdus sattui. Tietty. Vittu harmittaa. Taas ollu ilman jonkun aikaa mut helpotusta tähän ei enää oo ku rauhoittavat. Ei ne auta mua. Levottomat jalat vie järjen öisin. Sauhu kyl jeesaa, enemmän ku mikään muu.

      • Anonyymi

        Tässä kahden päivän päästä 6 viikkoa viekkareita takana. 2mg:stä seinään lopetus noin 5-6 vuoden nokkaan vetämisen jälkeen. Ensimmäinen viikko helpoin kun oli vain kylmä/kuuma ja hikoilutti. Sen jälkeen vasta alkoi kunnon viekkarit. Luu-ja lihaskipu loppui kolmen viikon jälkeen ja nyt jäljellä enää helvetillinen väsymys ja unettomuus. Yksityiseltä sain kolmen viikon kohdalla tenoxia, että sai nukuttua. Julkisen paskahuollon porukka ei respaa suostunut uusimaan viidennen viikon kohdalla. Jos ei tää ens viikkoon mennessä helpota niin taidanpa vetää loppuikäni. Muutenkin laittomuutta lukuunottamatta elämänlaatu oli paljon parempi kuin ennen subua. Rahasta vetäminen ei ole koskaan ollut kiinni, koska koko ajan töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kahden päivän päästä 6 viikkoa viekkareita takana. 2mg:stä seinään lopetus noin 5-6 vuoden nokkaan vetämisen jälkeen. Ensimmäinen viikko helpoin kun oli vain kylmä/kuuma ja hikoilutti. Sen jälkeen vasta alkoi kunnon viekkarit. Luu-ja lihaskipu loppui kolmen viikon jälkeen ja nyt jäljellä enää helvetillinen väsymys ja unettomuus. Yksityiseltä sain kolmen viikon kohdalla tenoxia, että sai nukuttua. Julkisen paskahuollon porukka ei respaa suostunut uusimaan viidennen viikon kohdalla. Jos ei tää ens viikkoon mennessä helpota niin taidanpa vetää loppuikäni. Muutenkin laittomuutta lukuunottamatta elämänlaatu oli paljon parempi kuin ennen subua. Rahasta vetäminen ei ole koskaan ollut kiinni, koska koko ajan töissä.

        Hyvä sä!kun ekan kerran ns. Raitistuin, niin puolen vuoden jälkeen oli sellainen olo et ei tietoakaan viekkareista.valitettavasti retkahdin kovempiin hitaisiin, ja korvaushoitoa on mennyt nyt 6v, ja edessä vielä ainakin sen saman verran. En oheiskäytä ja otan lääkkeeni ohjeistuksen(lääkärin)mukaan. Sä pystyt siihen!


    • SubutexiSonja

      3 vuotta päivittäin käyttäny nasaalisesti lopussa paria milläkin. Viiden kylmä kalkkuna vieroitus kämpillä ja vaikka oon nyt 37 pv ollu ilman niin silti fyysiset viekkarit ei oo menny ohi. Joka aamu ja ilta on tuskaa ja päivällä ei jaksa mitään. Sanovat viel et psyykkiset viekkarit on pahemmat mutta en oo ikinä päässy ees sinne asti. Vittuku tää joskus loppus.

    • Huumehuuruissa

      Lämpöilyä, vilunväristyksiä, haukottelua, veden juoksemista silmistä ja nenästä, aivastelua, ripulointia ( elimistön kuivumista ), palelua, kuumia aaltoja, kylmähikeä, valon aristusta, voimattomuutta, väsymystä, epätoivoa, toivottomuutta, unettomuutta, itkuherkkyyttä, seksihalujen nousua ( stressi ? ), kiihtynyt sydämensyke sekä rytmihäiriöitä, vatsakipua, pelkoa, ahdistusta, iho herkkä ja poltteleva, levottomat jalat, hermostuneisuus, tuntuu kuin ei saisi hengitettyä kunnolla ja välillä haukattava happea syvempää. Oireet kestävät pitkän käytön jälkeen joitakin kuukausia. Pahimmat oireet lievittyvät n. kuukaudessa, puolessatoista. Liikunta auttaa hyvin oireisiin, kunhan sitä vain kykenee tekemään. Seksi ja suihku auttavat myös. Hyvästä ravitsemuksesta sekä varsinkin nesteytyksestä ( sekä suolatasapainosta! ) on pidettävä huolta. Nukahtamiseen ja unessa pysymiseen on ehdottomasti oltava jotain apua. Muuten psyyke ei kestä. Unettomuus kesti noin kaksi, kolme kuukautta ja ripuli noin viisi kuukautta.
      Helppoa ei tule olemaan, mutta jossain kohtaa kärsimys palkitaan! Tsemppiä kaikille asian kanssa painiville!

    • Backtoblack

      Ite käytin n.vuoden yhtäjaksoisesti ehkä 2millii päivässä nasaalisesti. Tiputin annosta 1kk ajan 1-0,5milliin. Nyt on 8:s päivä ilman eikä oo enää mitään oireita.
      Mä pääsin tosi helpolla. Kipuja ei ollenkaan. Mulla oli ehkä 4 päivää lieviä oireita kuten kylmä/kuuma vaihtelu, 3 päivää ripulia, unettomuutta, levottomat jalat, ahdistus, väsymys, heikko ruokahalu.
      Odotin paljon pahempaa

    • Anonyymi

      Helou .Mul on nyt 5. päivä menossa ilman.kuume, hikoilu, seksihalu kasvanu, unettomuus (aivan kamala), levottomuus, koko ajan röökiä tekee mieli..käytin onneks vaan semmoset 5kk päivittäin, nii luulen että menee parempaam päin . en suosittele koukuttamaan itseään. kettu kuittaa Im out, peace!

    • Anonyymi

      Ei oo edes paha niinku puhutaan, pää siihen modiin et nyt makoillaan 2pariviikoo velttona ja nukutaan vitun huonosti ja vähän hikoillaaN ja on perusvittumainen oli. 2 viikon jälkeen ku pystyy taas nukkuu ni se on jo taputeltu. Siitä 2viikkos ku on jo työkykyinen ja siitä olo vaan paranee. Pakottaa ittesä liikkuu ni paljo miedottat oiree ja jos vielä saa bentsoja muutaman ja lyriikoita -joku 450-600mg päivässä ni viikon ojan siinä vaiheessa ku on kaikki paskin olla ni tuntuu ettei ois kipeenä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Risberdal auttaa useimpiin vieroitusoireisiin. Itsellä toiminut hyvin kun sen avulla on saanut nukuttua hyvin.

    • Anonyymi

      10 vuotta käyttänyt ja yks kaks päätin lopettaa. Tuosta ajasta vain pari vuotta olen ollut korvaushoidossa ja viimeiset puol vuotta tällä bupreinjektiolla. Viikon injektiolla eli viikon välein hakenut piikin mikä vaikuttaa sen viikon. Nyt on mennyt 17pv edellisestä piikistä josta noin 10 pv lukeutuu siihen mitä ns ollut ilman ylimääräistä buprea systeemissä. Aina ennen vuosien varrella olin jo hyvin kipeä/refloissa parissa päivässä edellisestä rännäämisestä mihin lukeutunut jäätävää ripulia, tuskaisuutta, ahdistusta, levottomat jalat ja helvetin raskas olo sekä unettomuus. Nyt ei ole ollut edes ripulia ja kaikista hienointa on se että pystynyt nukkumaan. Varmaan johtunut käyttötavasta ja siitä kuinka paljon aina ajatellut huumeita, eikä tilannetta ole muut päihteet kuten bentsot, lyricat yms helpottaneet koska mitä enemmästä läjästä riippuvuuksia koittaa samanaikaisesti päästä eroonniin olo on vähintäänkin vitun epätoivoinen. Nyt olen ollut ilman mitään bentsoja lyytejä yms yli puoli vuotta niin siksikin on bupreolot varmasti siedättävämmät. Näköjään on mahdollista päästä eroon mut ei nuolasta ennenku tipahtaa. Pari vk ku menee vielä niin alkaa oleen homma päihitetty. En nykyään käytä edes pilveä tai alkoholia. Tarkotus olis ennenku täytän kesällä 30v niin olla ekaa kertaa teini-iän jälkeen täysin putsi. Vaimo ja lapset meinannut kaman takia menettää liian monesti ja nyt on aika elää oikeetakin elämää ilman huumeita. Aika on se avainsana minkä kanssa opit elään ilman bentsoja ja palaa ja pikkuhiljaa ahdistuskin katoaa. ELI TOIVOA ON VELJET JA SISKOT!!! Nm. ollut helvetin syvällä ja uskon menettänyt elämään monta kertaa kaman takia. Ja itse en uskontoa tähän tarvinnut niin ei sekään ole ainoa vaihtoehto mutta niitä keitä se auttaa niin tee se niinku sulle parhaiten sopii.

    • Anonyymi

      Itellä kestäny jo kk ja 2 vk palelu( siis putkeen täysin ilman)maha sekasi ku helvetti, "sähköiskut" ja vitunmoinen masennus. Kipuja ei pahemmin oo ollu muutamaa viikkoo. Alotin joskus kk ennen joulua olee ilman ja retkahellu ehkä 2kertaa täs välissä. Voin sanoo et pahinta et masennus ja mielihalut kestää nii pitkää. Tuntuu et se väsymys kestää ja kestää. Ei tavallaa normalisoidu olo pitkää aikaa aikaa. Todellaki retkahtanu pari kertaa tässä välissä, mut en viittä pvää pitempää oo vetäny ku retkahtanu ni ei alusta oo täysin alkanu mielestäni olot, mut vitun heikko olo koko toi kk ja pari viikkoo. Hikoilua ja muuta enää ollu..

    • Anonyymi

      5 v. käyttäneenä 1-1.5 mg /pv. pillillä nekkuun. Nyt 5 päivä ilman ja nyt alkaa olot helpottaan. Kaapista ei löydy mitään muuta ku triptyliä ja betasalpaajaa. Lihaskrampit oli pahimmat. Unta ei millään. Ja koko aika niin saatanan väsy olo. Tääki koko paska johtu siittä ku kaupunki tyhjä ja rahat loppu. Tsemppiä kaikille jotka yrittää eroon. Ite en yritä. Ei vaan löydy aikaa siihen. Sit ku meet johki päihdepalveluun ni sekoittavat kaikki fucking sossuakat ja lastensuojelut ym. shitit. Sen jälkeen et saa tehä mitään. Tein virheen ja menin toissavuonna. Vittu mitä paskaa oli. Koko fucking vieroitus perustuu vaan niihin fucking kusitesteihin. Nou thx.

    • Anonyymi

      ja nyt ootte sitten ylpeitä kun voitte kehuskella kaikille miten mukavaa on noita oireita kun tulee niin kovin hauskaa hakea uutta ainetta että pääsette taas uudestaan kokemaan nuo kaiken hauskuuden ...

      • Anonyymi

        Pk-seudulla toimii kotiinkuljetus anonyymisti. Nettikaupan takia todella helppo retkahtaa mihin tahansa aineeseen uudestaan jos viittii maksaa kalliimpaa hintaa.


      • Anonyymi

        Haist jotain luuletko tosiaan että tulis uudestaan kokeiltua. Lopetin kylmänä kalkkunana nyt ja en vaivaudu nyt lainkaan kehuskelemaan palstalla oireillani, vaan sanon etten kyllä aio missään nimessä tehdä tätä uudestaan.

        Aiemmin yritin lopettaa täysin ilman apua kotona subun, kestin kolme viikkoa, kunnes en kyennyt viemään roskia ulos enkä hakemaan safkaa kaupasta, sen jälkeen yritin saada apua katkolta ja psykiatriselta; kestin ilman vähän yli kuukauden. Paskat kuukaudessa reflat ainakaan minulla ohi.

        Nyt sitten kaverin mökillä ja täällä huolto pelaa ei tarvitse itse safkoja tehdä mutta subua ei mistään saa ni ei pelkoa ettenkö onnistuisi. Vaan olisipa kiva tietää meneekö tää ettei pysy hetkeäkään paikoillaan vielä pahemmaksi, kenelläkään vastaavia kokemuksia? Nyt sentään kykenen pitämään itseni paikoillani kännykän avulla, tosin kaikki lihakset kireällä.


      • Anonyymi

        Ei kait tässä kukaan ylpeä ole. Pikemminkin nöyrän oloista sakkia. Ja mitä sinuun tulee, niin aina voi pullistella ja elvistellä ja moittia muita. Et varmaan itte ole koskaan tehnyt mitään virheitä elämässäsi? Voin kertoa, että päihteet ei useinkaan katso uhrejaan. Ei ole mitään merkitystä minkälaisesta yhteisluokasta on peräsin. Niin se vaan tapahtuu. Jos itse olet päihteetön ja muutenkin pyyhkii hyvin, niin voidaan kilpaa pullistella. Minä olen päihdeongelmainen, mutta en rahaongelmainen. Löytyy omakotitaloo, venettä, autoo, rolexia, prätkää jne. Oikeestaan kaikkee, mitä ihminen tarttee ja vähän enemmänkin. Mutta olen päihdeongelmainen. Käytännössä se päihdeongelma ei haittaa, koska on varaa kustantaa päihteiden käyttö. Monilla muilla ei ole. Siksi suosittelisin pitämään hieman pienempää meteliä. On vain ja ainoastaan hieno asia, että ihmiset pyrkivät lopettamaan päihteiden käytön. En kykene ymmärtämään mitenkä se ottaa jotakin noin kovasti sielusta, että joku muu pystyy onnistumaan jossakin. Varmaan sinua vituttaa sekin, että minä kirjottelen tässä tätä viestiä sellasilla laitteilla mitkä maksaa enemmän, kun sinun 6kk vuokrasi. Kyllä kateellinen saa olla, mutta ei siitä kannata tehdä numeroa. Parempaa ohjetta en nyt pysty antamaan. Paitsi, että mene vaikka katsomaan netflixiä, syö iltapuuro ja mene nukkumaan, niin jaksat taas aamulla mennä duuniin, jos sulla sellanen on. Ja jätä vieroittuvat ihmiset rauhaan. Ps. Jos alkaa pullisteleen, niin aina löytyy joka, jolla on asiat vielä paremmin. Joten malttia sen elvistelyn kanssa. Kiitän. Hyvää yötä. Terv. Päihdeongelmainen, mutta riittävän rahakas rahoittamaan harrastukseni.

        Ai niin. Ps:n Pss. En ymmärrä mitä huonoa on siinä, että jengi vierottautuu päihteistä? Se auttaa luultavasti sinua itseäsikin. Esim. fillariasi ei välttämättä pöllitä niin suurella todennäköisyydellä. Narkomaanithan tekevät varkauksia rahoittaakseen päihteiden käyttönsä. Joten näkisin sen pelkästään hyvänä asiana, jos joku kykenee lopettamaan päihteiden käytön. Ei häviä autot, tai fillarit yön aikana. Ja nyt sitten kaikki kateelliset sinne nukkumaan, hyvää yötä.


      • Anonyymi

        Itte ainaki koen olevani vitusti parempi ja vapaampi ihminen ku saan nauttia hapost, sienist, mämmist ja kolast silloku tykkään eikä tarvi parkuu "nii mukku 60 luvulla kerrottiin että eka kannabispiikki tappaa. Minä ainaki pysyn viinassa vaa. Sillä saa mukavasti kaikki asiansa päin vittua ja kännissä onkin iha helveti kiva olla"

        Viinapäissäni oon syyllistyny henkeen kohdistuvaan rikokseen ja lusinu vuosia. Huumeista ainoastaan hyvä olo ja kaikki vitu jees. Mtn pahaa ikinä kellekkää. Joten kumpi parempi tuote? Miettikää sitä aivotaikinat


    • Anonyymi

      Kiitos teille kaikille kokemuksestanne kertoneet tyypit:) Itte vetäny kohta 1v. ja 6kk noin 4milliä päivässä ja välillä kännissä ku mikään ei kolise niin koko pska 8m päivässä :( olen kerran jo suur.piir. tietämättömänä kärsinyt viekkarit... voihan vittu.. nyt on tole niin korkealla että pit's kai pikkuhiljaa himmata . En uskalla kerralla kyllä. en vaan tohi

    • Anonyymi

      Subutex on vaikutukseltaan hidas eli heroiinin kaltainen miedompi pienenä annoksena se on suun kautta turvallinen ei kuitenkaan usein älä käytä alkoholia sen kanssa äläkä bentsoja silloin se on tappava

    • Anonyymi

      Kamalat .Nyt kestänyt kolme viikkoa jo.Lopetin 10,stä millistä seinään.
      On kuin helvetissä olisi.Kouristellut onn,särkenyt jalkoja,kylmä,hikoilu, puutumistunteet jaloissa ja käsissä.
      En suosittele kenellekään.Jos lopettaa kannattaa lopettaa asteittain ni ei tuu näin rajuja

      • Anonyymi

        Pääasia että lopetat


    • Anonyymi

      Itse "lopetan" tällä hetkellä toista kertaa. Ensimmäinen kerta oli hyvin ikävä kokemus, koska lopetin seinään ja kävin lisäksi töissä samaan aikaan.

      Nyt takana noin vuoden putki subutexia, noin. 8mg/viikko, vain nokkaan. Eipä näitä oloja kokonaan taida pois saada, mutta benzot ja savut auttaa paljon. Suosittelen siis hoitamaan lääkityksen kuntoon ennen kun lopettaa. Kannattaa olla tarkkana ettei vaihda riippuvuutta toiseen.

      Suomalaisen lainsäädännön ja yleisen leimautumisen pelossa, en voi kääntyä lääkärin puoleen asiassa.

      Lopulta kaikki on kiinni tahdon voimasta. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Täällä toinen lopettamas,toista kertaa xd ja itsekään en duunin takia voi kääntyä terv.huollon puoleen vaan itse se on tehtävä kotona... tänään vasta toka pv eikä juurikaan oloja mutta tiedän että tulos ne on. Mutta tiedän myös että niistä selviää!
        Tsemppiä sulle! Kyl tää hoidetaan!!!


    • Anonyymi

      Ketamiiniöverit hevosennukutuslääkettä vittu leuka meni lattiaan
      lsd trippii vittu sit mä vedin siihe viel ketamiiniöverit päälle sniffasin tommost hevosennukutuslääkettä tiiätsä ketamiinii sniffasin saatana sitä överit vittu k-hole nii äijän vittu kaveri katto tällee et mikä on tänään meininki kysyy mult tällee nii leuka taipuu maahan asti jätkä on tällee nii leuka menee maahan vittu mä tsiigaan vouuu leuka veny maahan ei täs mitää sun leuka veny just äsken tonne lattiaan vittu tajuutsä ihan vitun kilareis sit mä rupesin selittää frendille et mä oon ihan vitun psykoosis äijän leuka veny tohon lattiaan vittu aloin nauraa osotin frendii sormel ähähää äijän leuka venyy lattiaan ihan vitun sairait juttui oikeesti ketamiiniöverit kaveri oli vetäny jollai pipeteil tiiätsä lsd-lappui mun kielen alle sit se toi mulle jotai kemiallisii sienii tiiätsä sniffasin vittu sieraimee kemialliset sienet sit se sen pipetin kans tunki mun vittu saatanan kielen alle jotai lsd-lappuja ja sitte täs on tälläsii hyvii tiedätsä tässä on tällästä ketamiinii nii vittu vedin ketamiiniöverit veti hirveet pulverit siihe ketamiinii sellast hevostennukutus lääkettä saatana katokku hevosennukutuslääkettä sniffasin vittu ketamiinii sieraimee nii vittu äijän leuka levis lattiaa vouuu yhtäkkii leuka menee lattiaan ei täs mitää sä oot ihan hyvä frendi vaik sun leuka on lattias ymmärrätsä sit yrität siin pitää jotain pokkaa et ootsä ihan hyvä jätkä vaik sun leuka äsken turpos tonne lattiaan sit oli pakko hyppää pää edel frendin sohvaa otin hirveet juoksuaskelet hyppäsin pää edellä sinne sen saatanan patjalle dyykkaan ku joku saatanan uimasukeltaja hyppäsin pää edellä patjalle jättäkää mut rauhaan mä oon ihan vitun kujalla vittu hyppäsin pää edellä sinne sen vitun sohvalle jättäkää mut rauhaan mä oon ihan vitun kujalla vittu frendin leuka veny vittu maahan vittu mä katoin et sul on aika taipuva leuka vittu äijän leuka ei täs oo mitään hätää ja sit leuka venyy vittu kaks..puoltoist metrii ei se mene mitään hätää ja sit leuka venyy vittu kaks metrii tonnepäin vittu mä olin niin vittu mä en oo ollu ikinä niin sekasin saatana sit mä hyppäsin pää edellä sen vitun jonnekki sohvan

    • Anonyymi

      Oon käyttänyt bupree 10 vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti, en vieläkään vedä ihan joka päivä, tosin melkein; eli noin 5 kertaa viikossa. Pisin aika mitä oon tässä 4 vuoden aikana ollut ilman on 4 päivää ja siinäkään ajassa ei oo tullut muuta kun haukottelua (johon kuuluu silmien vetistyminen) ja voimakasta venyttelyä, ja olo on vähän paljas, niinkun jotain puuttuis. Ongelma on enemmänin henkinen, dopamiini tasot alhaalla, jonka huomaa levottomista jaloista ja siitä ettei oikein saa iloa mistään mistä muuten sais. Tosiaan omasta mielestä ne henkiset oireet on paljon pahemmat, tuntuu että kuolee tylsyyteen. Onko siis mahdollista että vieroitusoireet on yksilölliset ja kaikki ei niitä fyysisiä saa?

    • Anonyymi

      Noin 5 vuotta päivittäis käyttöä takana, josta noin 4 vuotta IV:nä. Viimeiset parivuotta annos 4-6milliä texiä/pvä. Vasta viimeisellä viikolla pikkasen tiputin annosta ja vikana päivänä 1milli aamulla. Nyt viikko mennyt kokonaan ilman subua ja odotin paljon pahempaa. Tosin omana lääkityksenä ollut nyt 300mg Gabapenttiiniä, 60mg Opamoxia, 400mg panacod, kannabista, sinkkiä, magnesiumia, vitamiinejä sekä maitohappobakteeria tasottamaan mahaa. Sitten niihin oireisiin! Helvetin laiska ja saamaton olo, ei oikeen huvita mikään. Haukotuttaa ja silmät vuotaa. Paha niska/hartia jumi paheni viellä entisestään. Ekana parina päivänä otin mirtazapiiniä, että nukkuisin paremmin, mutta tuli niin sairaan levottomat jalat joten nukkunut paremmin ilman niitä. Hirveesti tekisi mieli edes milli viellä vetää, että olisi edes yksi "normaali" päivä välissä. Osaako kukaan sanoa pidentäisikö se refloja kuinka paljon? Pitää olla vapaana subusta parissa viikossa, kun työt alkaa taas. Olen jo hyväksynyt ajatuksen, että parin päivän benzo reflat joutuu lopuksi kärsimään myös. Mutta se on helppo nakki itselle.

    • Anonyymi

      Mä käytän viikossa kaks ässää.
      Mä en käytä joka päivä ässää. Ässien loppuessa aina viikolla kesken kaiken.
      Mä oon käyttänyt kaks vuotta ässää.
      Mä koen koskaan vieroitusoireita.

      Polta jokainen aamu 0,5g hasaa.
      Syö 600mg CBD.

      Polta kaks kertaa päivässä 0,5g hasaa.
      Syö kaks kertaa päivässä 600mg CBD.

      Taikasienen, LSD:N, meskaliinin, kannabiksen ja ayahuaskan on kerrottu auttavan tuntemaan riippuvuus.

    • Anonyymi

      Hei olen päättänyt lopettaa subun osaako joku kertoa kauanko viekkarit kestää olen 3v käyttänyt nenän kautta joka päivä aika isojakin annoksia. Nyt laskin tänää annoksen ja huomenna lasken lisää ja sitten olisi tarkotus olla ilman. Pystynkö menee töihin? Kauanko olen paskana viekkareista suurilleen?

      • Anonyymi

        Tosi yksilöllistä. Sanoisin 2 viikosta 2 kuukauteen. Eiköhän fyysiset oireet ainakin katoa ekan kk jälkeen viimeistään. En menisi töihin niissä oloissa. Tottakai hyvä lääkitys auttaa esim benzot ja lyrica tai gabapentiini.


    • Anonyymi

      Sen käytön voi korvata nauttimalla enemmän teksmeksiä.

    • Anonyymi

      Kylmä ja kuuma samaan aikaan, hiki valuu, maha on sekaisin ja mieli erittäin huono.

    • Anonyymi

      Mulla itsellä nyt päivä 17 ilman tässä menossa käyttöä takana siis sellaset 5-6 vuotta ja nyt kh;n kautta lopetus buvidal injektio ja tuntuu, ettei olo helpota kivut/säryt/väsyneisyys ollenkaan. Yhdyn siihen, että tosi yksilöllisiä noi vieroitusoireet ottaen huomioon, että ekan kerran kun lopetin mulla oli 3-4 viikossa kaikki fyysiset oireet ohi mutta mieli vitun maassa vielä kuukausia sen jälkeen, mutta ekalla kerralla en ollut näin motivoitunu lopettaan tätä paskaa ja nyt en läheskään niin paljon ahistunu, en oo beneihin koskenu yhtään, kerran hiisasin ja vittu.. elämäni hirvein yö, ei ainakaan itelle sopinu yhtään. Kyllä tähän pystyy kun sitä oikeasti haluaa ja tsemppiä ihan hirveästi kaikille ketkä yrittää. Itse oon tässä huomannut viimeisen vuoden aikana, että streittinä elämä on paljon ihanampaa (tosi vahva entinen bene koukku nyt kuukausia ilman) pystyy nauttimaan asioista ihan eri tavalla ja on niin vitun ylpee itsestään, pitkä matka tässä on vielä edessä ja vaikka on paska olo fyysisesti, niin kaikki näyttää silti paljon valosammalta ja ainut mikä vaivaa on se, että morkkaan itseeni siitä etten tehny tätä aikasemmin! Muistakaa positive set of mind 🙏🏼🙏🏼

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe