Minä näin kauppatorilla Ilkka Kanervan!
Asuuko Turussa muitakin julkkiksia?
Kerro keitä Sinä olet nähnyt?
Keitä julkkuja Turussa asuu?
41
8420
Vastaukset
- otus*
Oon nähny Ilkka Kanervan viimeksi koulussa, jota käyn ja jota hän on itekkin käyny :)
- Ansku
Mike Monroe
Jasmin Mäntylä
Heikki Hilander
Kaari Utrio
Ville Virtanen
Fu Tourist - Jori joku??
- Pulla
Malli-mamma Sjöroos!
- Penapena
Jasmin Mäntylä, Lola Odusoga, Ressu Redford, Jussu Pöyhönen, Ville Itälä, Matti & Teppo ym.ym.ym.
- robert
Jos mä sain alapäätä siltä ni se ei voi olla mikään julkkis. no korkeintaan turhajulkkis!!
- aiai
robert kirjoitti:
Jos mä sain alapäätä siltä ni se ei voi olla mikään julkkis. no korkeintaan turhajulkkis!!
Kai nyt julkkikseltakin voi saada! Eiköhän aika moni muukin ole saanut... ;)
- fillari
No se polkupyöräilevä kansanedustaja:
Janina Andersson
(aikas söpö) - Chrisse
Turussa asuu suuressa, hienossaa talossa, puiston laidassa, Christoffer Taxell.
Hän mm. osallistui Sailaksen työryhmään, joka laati raporttia hyvinvointiyhteiskunnalle! - monroe
ou jee
- Kaunis
Minäkin asun Turussa! :-))
- Porkkana
Laatikkoleikki Janne Porkka!
- Teija
Arkadianmäelle päässyt mm-kävelijä
Sari Essayah ! - ON SAMAN KYLÄN FLIKKA
Sari Tamminen.
- Tuppura
No tuli mieleeni tämä areena, kun katselin Kokkisotaa. Siellähän oli tuttu turkulainen julkkis: Aurinkokuningas Juhani Tamminen!
- ivine
Voi olla aurinkokuningas Turuust, mutta se valittiin kyllä äsken Porin Ässien toimitusjohtajaksi. Että tuskin ehtii Turussa pyöriä, kun Ässissä riittää vahtimista...
- kuningatar
ivine kirjoitti:
Voi olla aurinkokuningas Turuust, mutta se valittiin kyllä äsken Porin Ässien toimitusjohtajaksi. Että tuskin ehtii Turussa pyöriä, kun Ässissä riittää vahtimista...
perhe asuu Turussa, ja tytöt käyvät koulua Turussa, joten kyllä Aurinkokuninkaan täällä Turussakin täytyy käydä.
- Jenna
Gina Goldberg :-))
- Nora
Gina Goldberg! Asuuko se nykyisin Turussa?
Sehän lähti joskus ison meren taa.
Onko tuo Gina muuten esiintynyt Playboy-lehdessä?
Ja peräti keskiaukeamalla?
Ja mahdankohan minä olla oikealla palstalla? :-))
- mies savosta
Täytyykö olla julkkis, voisit tarjota peppua mullekin olenhan mä julkkis täällä.
- mies savosta
Mene apina puuhun ja laita banaani suuhun!
Älysi vähyys rasittaa minua!
- Universal Soldier
...joidenkin lähteiden mukaan kaupungin "julkkiksiin" kuuluu myös aikuiselokuvatähti Jenna Jamesonin isoisän veljen vaimon toinen sylikummi eli Mark "The Magig Finger" Jameson. Hän muutti Oklahomasta Turkuun v. 1934 ja piti nakkikioskia Aurakadulla vuoteen 1965 saakka. Jenna itse ei ole tiettävästi Turussa vieraillut toistaiseksi.
- turuntyttö
Todellinen vanha turkulainen julkkis!
Aune Wahlroos, mukava naisihminen! - Anonyymi
turuntyttö kirjoitti:
Todellinen vanha turkulainen julkkis!
Aune Wahlroos, mukava naisihminen!Muistan Aunen 70luvulta Einespalan tomera emäntä Antti
- Åke
näin Pirkko Mannolan kauppatorilla jokin aika sitten. Näppärän näköinen mimmi ikäisekseen.
Osti torilta kimpun tulppaaneja. - Surusilmä
asun Turussa. Olen se surusilmäinen tyttö, joka myy torilla kalaa. Sano moi, kun tunnistat!
- Raffu
Turussahan asuu vanha poliittinen sukukin!
Paasiot. Rafael Paasio, Pertti Paasio ja nyt jo kolmas polvi on eduskunnassa: Heli Paasio.- Anonyymi
Johanna Tukiainen kävi strippaamassa Pansiossa
- Anonyymi
Minä en ole niin kauheen kiinnostunut julkkiksista, en kai kaikkia ees tunnistaisi vaikka näkisin
No viime aikoina olen törmännyt tami tammiseen, eikös se ole joku jääkiekko tyyppi joka oli just jossain laihdutus ohjelmassa. Sitten severi pyysalo, on tuttu näky.
Uudemmat tyrkytetyt julkkikset eivät sitten pätkääkään kiinnosta . Suomi olis täynnä oikeasti kiinnostavia ihmisiä. Ihmisiä joidenka työnlaatu on tiedostettu. Hyviä muusikoitakin ja laulajia on älyttömästi, silti heidän äänensä ei kuulu mediassa. Joka alalla tyrkyt.
Kiva oli kun telkusta tuli kokki ohjelma jossa oli uusi kasvo , en seurannut, mutta positiivisesti rekisteröin.
En halua törmätä temppari ihmisiin tai muihin vastaaviin ja todella luotaantyötävää, että muidenkin maiden vastaavia tyrkkyjä näytetään meillä.
Ja olisin halunnut kuunnella radiosta suomenkielisiä joululauluja ihan alkuperäisesti laulettuna, ilman hienoiluja muutamaa kanavaa kokeilin, niin jotain navidad ja muuta ulkomaalaista renkutusta. Rasistiset suvakit eivät halua niilläkään enää suomalaisille iloa tuottaa. - Anonyymi
Turun kuuluisin julkkis on Mulkukka.
- Anonyymi
Onks Viljoo näkyny?
- Anonyymi
Määki asu Turus.
- Anonyymi
Emmää vaa asu Mati ja Tepo kaupunkis.
- Anonyymi
Turuus asuu hyvä veli kööri. Se on Turun syöpä.
- Anonyymi
Ennenkuin vastata kysymykseen tulee miettiä, millainen ihminen on julkkis. Puhutaanko yleisesti julkkiksesta silloin, jos joku ihminen näkyy TV-ruudussa ja lavoilla ja on jonkin suuremman porukan eli ihmismassan suosiossa. Sellainenko on julkkis? Vaiko jokin poliitikko? Voiko kadunlakasijaa kutsua julkkikseksi, jos hän on koko päivän ajan peräti lakaisemassa katuja ja porttikongeja ja pihoja. Talonmies / siivooja on suurempi julkkis kuin joku muulla tavalla itseään esilletuova. Kaupungissa siivousfirman työntekijä/talonmies on julkkis joka päivä.
Suomessa puhutaan julkkiksesta silloin, kun hän on saanut suuren määrän RAHALLISTA RIKKAUTTA JA TUO ITSEÄÄN ESILLE KOKO SUOMEN KANSALLE . Hän tämä julkkis, joksi kansa ruota ihmistä nimittää vaiko olisiko kyseessä haukkumasana. Julkkishan kuullostaa melko Juipille ja narsistimaiselle tyypille.
Sitten seuraavaksi pitää määrittää narsisti, mitä se on ja millä lailla se näkyy ihmisen käyttäytymisessä.
Nimenomaan narsisti nauttii valokeilasta ja siitä,että häntä palvotaan kunkkuna ja suurena ihmisenä omassa kaupungissaan ja jopa koko Suomessa. Mitä enemmän hän haluaa ihannointia sen enemmän hän laajentaa reviiriään ja matkustelee jopa ulkomaille näyttämään naamaansa. Todellisuudessa narsisti on maailmanvalloittaja, jonka tavoite on nousta jonnekkin hyvin ylös ihan jo rahallisella motiivilla.
Hänellä on suuri koti, hieno auto, merkkivaatteet ja kaikki viimeisen päälle. Näin muuten on kaikilla narsisteilla. Naisnarsisteilla on kynnet viimeisen päälle laitettu, lakattu niin ettei puolta milliäkään lakkaa ole mennyt kynnen sivuun. Kynsien muoto on viilattu hyvin tarkkaan. Meikit ovat tiptop samoin hiukset ja vaatetus. Ulkonäkö on hyvin tärkeä narsistille.
Kun menet häihin, niin siellä huomaat narsistin ja itseään esilletuovat henkilöt. Tai teatteri niinkuin konsertit ovat narsistien lempipaikkoja, joissa he voivat esitellä uusia mokkasiinejaan ja vaatetustaan niikuin kampaustaan.
No joopa, jokainen valitsee oman kuningattarensa ja kuninkaansa. Itse en valitse yhtään ihmistä omaksi esikuvakseni idolikseni, sellaista ei satu olemaan.- Anonyymi
Kateus on mielentila, joka merkitsee toisen paremmuuden, menestyksen tai muun sellaisen aiheuttamaa vihan, alemmuuden, mitättömyyden, huonommuuden, kykenemättömyyden, syyllisyyden tai harminsekaisen pahansuopeuden tunnetta.Nykysuomen sanakirjan mukaan kateus liittyy ihmiseen, joka ei suo toiselle hyvää ja haluaa itselleen hyvän, joka toisella on.Se ei vaadi uhriltaan välttämättä mitään erityistä.
Kateutta esiintyy yksilöiden, ryhmien, yhteisöjen ja jopa kansojen välillä. Yksilöiden väliseen kateuteen liittyvät kohteet, joita toisella koetaan olevan enemmän tai paremmin kuin itsellä.Kateellinen vertaa itseään ja havaitsee huonommuutta, joka häiritsee hänen omaa sosiaalista elämäänsä.
Kateus on epämiellyttäviin ajatuksiin liittyvää oloa, joka voi ilmetä inhona, panetteluna ja vastoinkäymisistä iloitsemisena. Kateellinen ihminen ahdistuu muiden menestyksestä ja saattaa vaipua itsesääliin. Kateellinen kadehtii, vaikkei toisen onni olekaan itseltä pois ja rakastaa sitä, mitä muilla on.
Jopa kaikkein primitiivisimmissä kulttuureissa on ollut tarpeen keksiä määritelmä ihmisille, jotka eivät kestä sitä, että toisella on jotakin, mikä itseltä puuttuu. Kateus on moottori, joka asustelee ihmisen sosiaalisen olemuksen ytimessä ja joka alkaa toimia heti, kun ihminen oppii vertaamaan itseään muihin. Vertailuntarvetta esiintyy myös joillakin eläimillä, mutta ihmisillä se on saanut aivan erityisen aseman. Ilman kateutta sosiaalinen kontrolli ei voisi toimia.
- Anonyymi
Ennen jos halusi päästä face to face isojen kapteeni en kanssa niin kannatti mennä mälikkälään esim eristäjänmutkaan koputtelemaan ovia, nykyään siellä asuu spurgut ja missit. Tänään löytyy ison rahan hemmot kakskerrasta ja satavassa. Piparia ja piriä löytynee surkkarilta eli sudenkorennon no joo.
- Anonyymi
Naantalilainen Vilhelm Junnila liikkuu harvinaisen usein Turussa. Liekö sillä hoito täällä vai äänestäjiäänkö tapaa?
- Anonyymi
Turun taudin levittäjät.
- Anonyymi
Persunatseja jokunen
- AnonyymiUUSI
Li Andersson ja Petteri Orpo.
- AnonyymiUUSI
Lisäksi Turun läpi kulkee moottoritie jota pitkin voi päästä ohi tai kääntyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768323Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692694- 76968
- 12930
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742