Perhon muksut takakontissa

Minä, isä itsekin

Mikä perholaisia vanhempia vaivaa, kun ei tajuta pitää kiinni lasten turvallisuudesta? Olen jo kauan seurannut eräiden vanhempien tapaa kuljettaa omia ja toisten lapsia harrastuksiin ym. farmariautojen tavaratilassa! Se on lain vastaista ja erittäin vaarallista. Vaikka oltais kuinka hyviä kuskeja, voi sattua peräänajotilanne. Tai muu vaaratilanne. Kuljettaja on aina vastuussa auton matkustajista ja myös muista kuin omista lapsistansa. Olen tätä asiaa parilta peräkonttikuskilta kysynyt. Ei kuulu sulle, sanovat. Tai että lapset vaativat päästä sinne takapenkin taakse, jossa koiraakin kuljetetaan. Minä en ainakaan naapurin jälkikasvua kuljettaisi siinä vaikka autoon ei muuten mahtuisi. Vaadin aina omilta lapsilta turvaistuimen tai istuinkorokkeen ja turvavyön käyttöä. Ja istumista takapenkillä koska laki niin sanoo (ovat sen kokoisia ettei etupenkille ole lain mukaan asiaa). Etuistuimella ja ilman vöitä on monen perholaisen lapsen paikka autossa.
Pitäisikö konttikuskit käräyttää poliisille?

4

1637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihainen

      Perholaiset ovatkin aivan oma lajinsa, onneksi heitä ei ole enempää.

      • suuresti

        Perhosta loppuu kohta tyystin henkisesti tasapainoinen väki, jos sisäsiittoisuuteen ei tule loppua. Jo useassa "savussa" pyörii ainakin yksi "pöristelijä". Johtuneekohan tämä pitkälti lestadiolaisuudesta?


      • vetelin heimo
        suuresti kirjoitti:

        Perhosta loppuu kohta tyystin henkisesti tasapainoinen väki, jos sisäsiittoisuuteen ei tule loppua. Jo useassa "savussa" pyörii ainakin yksi "pöristelijä". Johtuneekohan tämä pitkälti lestadiolaisuudesta?

        koko pitäjä on sukurutsattua.hyi.


      • ent. perholainen
        vetelin heimo kirjoitti:

        koko pitäjä on sukurutsattua.hyi.

        perhossa elää ihan normaalia väkeä.. mene itseesi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe