Ainakin vuodelta 1966 peräisin olevan Ylen arkistofilmin mukaan:
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=1&ag=2&t=15&a=67
Nils Gustafsson on kuollut
67
13661
Vastaukset
- youtube song
johon sopii tanssi.
Nosta polvee,
heiluta kättä,
nosta polvee,
kylkee käännä, naamaas väännä
nosta polvee
kätes risti.
vai miten ne liikkeet meni, tajutonta.- ELÄÄ
ON 65-VUOTIAS S 1942. SIIS TOSIN SANOTTUNA...
- brunetteliini91
ei kuule oo delannu. on vielä erittäin hengissä. sorry jos pilasin päiväsi. :DD
- Janus -78
brunetteliini hei.... sä oot tosi söde nainen! :) käytäx hameita näin kesäsin? :)
voisin kuvitella et oot semmonen kesähame päällä toooosi söde! eiks nii?
Mä oon aika cool äijä..... saanko pussata sua hellästi poskelle? - Janus - 78.
Janus -78 kirjoitti:
brunetteliini hei.... sä oot tosi söde nainen! :) käytäx hameita näin kesäsin? :)
voisin kuvitella et oot semmonen kesähame päällä toooosi söde! eiks nii?
Mä oon aika cool äijä..... saanko pussata sua hellästi poskelle?Mää ojennan sulle punaisen, tuoksuvan ruusun ja polvistun eteesi kas näin ------> noin oole hyvä! :)
oot aika mirri. Mä oon tämmönen hauva, hau hau! vuh vuh! :)
- Hessu 52
Ihan totta brunettiliini. Oletpa fiksu, fiksumpi kuin pärstästä päättelisi. olipa se uutine että elävässä arkistossa on virhe.
- B
Voi kiitti, sä se sit osaat imarrella.....
..... haista paska. -.-
- wmt
En tiedä, mutta tätä sietää pohtia:
http://www.youtube.com/watch?v=JibFhpHgMqs&feature=related
"ken tietää onko bodomin murhaaja onnellinen"- junnun uusi teksti
Eipä tuossa mitään pohtimisia ole -onko Saaren tai Valjuksen murhaaja onnellinen-tyypillistä iskelmäfilosofiaa eikä siitä sen kummempaa.
Mutta siinä mielessä ihan mielenkiintoinen pätkä että taisi olla Juha Vainio joka teki tuon sävellyksen pohjalta aikanaan laulun Kuka on viaton?
Sävellys taitaa olla Jukan.
- Hessu 52
Paskat on Junnu Vainion vaan Kari Kuuvan. Idiootti.
- voi tumpelo-hessua
Voi Hessu-parka sinua:)
Kaikessa sinä reppana epäonnistut ja olet alituiseen väärässä.
http://www.aanitearkisto.fi/firs2/kappale.php?Id=Kuka on viaton - Hessu 52
voi tumpelo-hessua kirjoitti:
Voi Hessu-parka sinua:)
Kaikessa sinä reppana epäonnistut ja olet alituiseen väärässä.
http://www.aanitearkisto.fi/firs2/kappale.php?Id=Kuka on viatonVäärä tieto, se on salanimi. Olen keikkaillutkin tekijän kanssa muusikkokaudellani -50 luvulla. Se on fakta.
- vai salanimi:)
Heh:) voi äijäraasua sinua!
Ensinnäkin Juha Harri Vainio ei todellakaan ole "Kari Kuuvan salanimi", vaan Juha Watt Vainion oma nimi. Teosto ei missään nimessä olisi sellaista hyväksynyt "salanimeksi" ja muutenkin täysin absurdi ajatus:)
Toisekseen Kari Kuuva oli vuonna 1956 10 vuotta vanha. Se on fakta.
Mahtaa sinua vituttaa! - Hessu 52
Tarkemmin sanottuna Kari Kuuvalainen teki sävelen ja minä sanat. Konnunsuolla hiottiin tekelettä Olin jo silloin sangen perillä Bodomin tapahtumista. Nyt olen tapauksen jo selvittänyt.
- konnunsuolla just?
no ei muutaku kyttälaitokselle lyöt todisteet pöytään ja perit palkkion itelles ku ratkaset yhen suomen historian arvoituksellisimman henkirikoksen. saispaha uhrie omaiset rauhaan.
taidat olla pelkkä lampaantissi valepukki koko ukko?
siellä on istunu kaks mun kaveria konnunsuolla,toine oli remu aaltosen sellikaverina.. - 12+2
konnunsuolla just? kirjoitti:
no ei muutaku kyttälaitokselle lyöt todisteet pöytään ja perit palkkion itelles ku ratkaset yhen suomen historian arvoituksellisimman henkirikoksen. saispaha uhrie omaiset rauhaan.
taidat olla pelkkä lampaantissi valepukki koko ukko?
siellä on istunu kaks mun kaveria konnunsuolla,toine oli remu aaltosen sellikaverina..Remu ei oo koskaan istunu konnulla ;-)
- ennuste201.
Monta donaa?????
- tsi>n
Kun kuulette hevosen kavioiden kopsetta älkää ajatelko seeproja.
- Hessu 52
Hihihihi olenko mä pikkasen hullu?
- Hessu 52
Khihihihi molen harvahapsinen dna-tonttu :)
- Mikseiköhän
videota tekstitetä, koska ääntä ei kuulu ?
- huhuuuuh
Kuolleen k,uisketta
- Aloiras
CrimeStoryssa Hessu - Crassus taas vapautui pannista ölisemään vanhaan malliin järjettömyyksiään.
Koskas vapautuu Minfossa? Bannista banniin pappa tarpoo. HAHAHAAHA
Se on hyvä, silloin älykkäät asiakirjoittajat saavat rauhan. Hyvä molempien palstojen ylläpidot ! - 70lukua
Oikeesti luulin et on kuollu ja jo huokaasin et ny ne pelkuritkin uskaltaa puhua, mut olikin vitsi.
- olkjmnbvdrtyhjm
Sitten kun kuolee niin kohtaa maallisen elämänsä eikä MITÄÄN voi enää pyytää anteeksi ja sovittaa!
- SYYTÖN !!!!!!!
Mitäs pitäisi anteeks pyydellä? Sitäkö ku ampui luvattomalla haulikolla kapisen ketun vai sitä että ei kaltaistesi paskakasojen hirttosilmukkaan mennyt vaan puolusti itseään ja todettiin SYYTTÖMÄKSI ! Revi siitä köysipaviaani.
- Hessu 52
Olen syyntakeeton sekopää.
- wkt
W.K.T
- edes unissa
Ei taida Nilssii Bodomin murhat yhtää vaivata, näin jälkee päin, kun vielä kehuskellu, että ainakii kolme, raakalaismainen kaveri, ei voi muuta tode...
- raiskaajatar
NG on oikeuden päätöksellä syytön ja sillä sipuli! Ei ole tähän päivään löytynyt niin kovaluontoista tappajaa, joka olisi kyennyt olemaan 50 v. vaiti, viettää nuhteetonta arkista elämää perheensä parissa, ahkerasti töitä paiskien ja perheensä elättäen ja syyllistymättä törkeisiin rikoksiin, ei edes kansallisesti yleiseen rattijuoppouteen. Ajatelkaa nyt hiukan taustoja, siis NG:n, hänen elämäänsä eläkkeelle pääsyyn asti. Bodomin juttu ei ole ainoa, jota joku innokas poliisin hörhö alkaa penkoa saadakseen vauhtia uraputkelleen; siis parempia poliisipäällystön tehtäviä. Tietysti vielä kuuluisuuskin saattaa tuoda lisää mielihyvää yleensäkin niin rutiinipitoisia hommia tekevälle poliisille. Sitä paitsi; eipä ole poliisikunnasta noussut Nobel-palkittuja tms. maailmanlaajuisesti ihmiskunnalle huomattavaa hyvinvointia tekevää poliisia.
Ovat niin siinä oman touhunsa ympyröissä kiinni, osalla tietysti on hyvinkin kehittyneet ammattitaidota, aistit ja todennäköisyysteoriat esim. rikolliisista. - lonnelyridderriii
raiskaajatar kirjoitti:
NG on oikeuden päätöksellä syytön ja sillä sipuli! Ei ole tähän päivään löytynyt niin kovaluontoista tappajaa, joka olisi kyennyt olemaan 50 v. vaiti, viettää nuhteetonta arkista elämää perheensä parissa, ahkerasti töitä paiskien ja perheensä elättäen ja syyllistymättä törkeisiin rikoksiin, ei edes kansallisesti yleiseen rattijuoppouteen. Ajatelkaa nyt hiukan taustoja, siis NG:n, hänen elämäänsä eläkkeelle pääsyyn asti. Bodomin juttu ei ole ainoa, jota joku innokas poliisin hörhö alkaa penkoa saadakseen vauhtia uraputkelleen; siis parempia poliisipäällystön tehtäviä. Tietysti vielä kuuluisuuskin saattaa tuoda lisää mielihyvää yleensäkin niin rutiinipitoisia hommia tekevälle poliisille. Sitä paitsi; eipä ole poliisikunnasta noussut Nobel-palkittuja tms. maailmanlaajuisesti ihmiskunnalle huomattavaa hyvinvointia tekevää poliisia.
Ovat niin siinä oman touhunsa ympyröissä kiinni, osalla tietysti on hyvinkin kehittyneet ammattitaidota, aistit ja todennäköisyysteoriat esim. rikolliisista.Voe voe mikä oljenkorsi.
Muka nuhteeton.
Ooon mä tappanukkin, montakohan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hessu 52
Te ootte kanssa yksiä vitun perseilijöitä!!! Haistakaa paska.
- niksjanaks
Kaivetaan, muistellaa, käännellään kiviä, eikö?
- jäkädyyy
Mihin uskotte Nilsin piilottaneen tappovälineen? Mä uskon et se kiipes puuhun ja löi se runkoon kiinni jonnekin korkealle.puukko voi olla edelleen puussa.
- Miten olisi
puukko löytynyt puukko löytynyt mutapohjasta sen aikaisilla vehkeillä, kun ei ruumis nykyvehkeilläkään.
- lonnellyrridderrii
Mites se meni...sitte on löytyny se surma-ase ja siin mun sormenjäljet ja kaikki kadonnu tavara
hyvin muistaa j TIETÄÄ ettei löydy ei
MUTTA.... - wkt
W.K.T
- jookosta??
mene sinäkin jo elämässäsi eteenpäin ja keskity vaikka tähän ulvilaan joka on paljon mielenkiintoisempi tapaus.
- Anteeks nyt...
...kun erehdyinkin näille palstoille. Suomi on täynnään kuvottavaa lynkkausmeininkiä. Yäk, yäk. Aikuistukaa, tulkaa ihmisiksi! Onko aina pakko saada joku kiusattavaksi, sakilla hivutettavaksi? Hyi, hyeenat! Ei tuomita ketään kevein perustein. Tuomio tulkoon vasta kun ei ole pienintäkään epäilystä jäljellä. Valitettavasti senkin jälkeen on syyttömiä tullut tuomituiksi. Huomatkaamme epätäydellisyytemme.
- Selvä ja syyllinen.
Aivan totta. Huvittaisi tietää, millaiset jauhot on pussissaan noilla kirjoittajilla itsellään. Mikä on viattomuuden aste. Mitä kaikkea he ovat tehneet elon portailla?
- pärinäpoika evp.
Ei oo kai Nilssi sopivaa oksaa löytänyt, eikhän sen jälkee Bodom kirjoittelu hiljallee hiipuisi, ja loppuisi, kuitenkin melko varma tekasija, ei keksitty kaveri.
- wkt
W.K.T
- mievaantässä
sattuuko kukaan tietää mitä hänelle nykysin kuuluu? ihan vaan uteliaisuudesta kysyn.... :>
- Hessu The Real
Nisse muutti eläkevuosinaan Amsterdamiin huoraksi. Hampaathan poistatti jo 60-luvulla kun oli Stokiksessa rattopoikana vanhemmille miehille.
- pyyhkii
Hyvinhän Nilssillä sitte pyyhkii, unelma-ammatteja toistensa perää.
Ei taida Bodomin murhat paljo enää mielee muistuu, ehkä yöllä painajaisissa.? - nisse ota bisse
Espoon Niipperissä viettelee eläkepäivii ihan muina miehinä.
- Kuolema saattaa
murhaajaa pelottaa tavallista enemmän, varsinkin ellei tunnusta tekojaan sitä ennen.
- missä on järkesi?
Bodomin murhaaja on ollut jo pitkään kuollut.Aikas hakoteillä olet kirjoituksissasi...
- silloo otti et...
NIIPPERISSÄHÄN Nilssi makoilee, syleskelee kattoo, välillä ottaa BISSEE,
oottelee noutajaa, ketkä sit lie ? - olet typerys
Itse asut roskakatoksessa ja kohtapuoliin lähdet ostamaan päivän 12-packin.Älä huolehdi turhista,kyllä se noutaja kohta tulee:)
- kohtaselvä
Jokainen kuolee, ja kaik teot on tilillä.
Nilssi on epäilty aina eli kannattais tunnustaa. unohtuis asia seuraaviltaki sukupolvilta nopeemmin.
Se se oli 101% - KRP -kusettaja
Olet kyllä käsittämättömän typerä.On paljon muitakin epäiltyjä kuin Nils.Esimerkiksi Gyllströmiä ja Assmannia ei voi ikinä ottaa pois epäiltyjen listalta.Poliisi on niin tehnyt,ja siitä syystä en luota Keskusrikospoliisiin enää paskan vertaa.KRP valehtelee ja peittelee asioita,olen menettänyt luottamukseni poliisiin lopullisesti.
- tunnustusta vailla
epäillähän voi kaikkii, mut NILSSI se Bodomin tappaja on, kaikki muu höpö, höpö kirjoittelua.
- johan se tunnustiki
Jep
- totta tuokin
Jep jep Assmann tunnusti.
- nikottinikko
Tiedän että Nils Gustafsson teki Bodomin murhat. Hän on myöntänyt ne lähipiirilleen, itse asiassa hän joka minulle tokaisi asiasta luuli Nilssin istuneen jo tuomionsa. Vaan ei, siihen kun vastasin että "Ei tuomittu Nils:siä" vastasi hän että "Mulle se ainakin se myönsi"... Tiedä sitten mitä oikeasti siellä tapahtui mutta tuon keskustelun jälkeen joka siirtyi ihan vahingossa aiheeseen uskon Gustafssonin tehneen murhat.
- tietää ja uskoo...
Lainauksia tuosta omasta sepustuksestasi:
"Tiedän että Nils...."
"...uskon Gustafssonin..."
"Tiedä sitten mitä oikeasti siellä tapahtui."
Niinpä. - Eikö lähteesi
ole kertonut tietoaan poliisille tai sinä?
- nikkottimikkoti
Ei tässä pahemmin voi tietoja poliisille voi kertoa kun ei ole todisteita ja muutaman ihmisen kautta kuullut tuon. Ei tuolla ole mitään arvoa poliisille, valitettavasti.
Se on tieto että hän sanoi tehneensä ne.
Minun mielipiteeni asiasta on usko, tuon keskustelun jälkeen. Tuota ennen en pahemmin ollut edes miettinyt kuka ne teki.
Tosiaan, ei voi kukaan tietää mitä oikeasti tapahtui, paitsi Nils.
Poliisit ottakoon selville minun IP:n ja soitelkoon, jos haluavat tietoa. :D- Jos sitä
on jo kuulusteltu, kenelle alunperin kertonut, niin sitten ei välttämättä hyötyä, mutta ei haittaakaan. Kaikki vähäpätöisimmätkin tiedothan aina pyydetään kertomaan.
- sama vika
Sama täällä, minäkin olen muutaman ihmisen kautta kuullut että yksi jos toinenkin on tunnustanut murhanneensa Bodomilla. Tarvittaessa heitä löytyy ties kuinka monta, tarpeen mukaan, montako laitetaan.
Joko "muutaman ihmisen kautta" kuultuja tai sitten voidaan pistää vaikka että "isomman joukkion kautta kuultuja", aivan miten vain. Kaikki käy.
Minunkin IP:ni voi poliisi ottaa selville jos haluaa kuulla jaarituksia sieltä ja täältä, kyllä niitä riittää. Ja keksitään lisää jos meinaavat loppua.- Puliukkeli
Ovathan Gyllström ja Assmannkin epäsuorasti tunnustaneet tehneensä nuo murhat. Taitaa olla taas uusi Marjatta kyseessä...
- LEEVIONKEI
OOKKO HOMO
- Matlockbentso
Hyvä kysymys...ei huano...
- mikämuistojää
Murhaajistakin jäisi parempi muisto kun tunnustaisivat ja kärsisivät rangaistuksensa, jos sen sijaan vaatii korvauksia vankeusajalta...ei paljon halveksittavampaa voisi olla.
- Anonyymi
onko elossa
- Anonyymi
Paljonko Nisse setä sai tapporahaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006484
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283260Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761774- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471023Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879