Onkos kellään tietoa Iron Maiden jäsenien huumeiden käytöstä (muut kuin Paul Di'Anno).
Iron Maiden ja huumeet
8
2667
Vastaukset
- pave danno
Eikö se futisdiggari bassonsoittaja pidä poppoonsa niin herran nuhteessa, ettei huumeita IM:ssä sovita, bisseä lukuunottamatta.
- Tappaa tippa
Muistelen Dave Murrayn maininneen jossain haastattelussa että suuremmat kaljoittelutkin jäävät kiertueilla välipäivien aattoihin ettei live esiintymiset kärsi. Jossain vaiheessa Maiden rundasi niin, että joka jampalla oli perhe mukana. Keikkabusseissa suurinpiirtein enemmän lapsia kuin roudareita...
- sdfsdfsdf
Eiköhän ne kaikki vedelleet kokkelia sun muuta 80-luvun alussa. Jotain sellaista lueskelin joskus jostain.
- Airon Meiden
Mistä tuollaista tietoa oot mahtanut löytää?
- 555+111
veteli jointtia Samsonin aikoina. Bändin muut pojat oli pöllyssä kaiken aikaa ja Bruus huomasi ettei selvänä pystynyt kommunikoimaan niitten kanssa. Ja koska halusi kirjoittaa kappaleita, oli päästävä samalle aallonpituudelle. Jotain tuommoista sanotaan Run To The Hills -kirjassa.
- japezi
mcbrain ainaki veteli pilvee pitkin ironmaidenin kasariaikaa.. kärysi vielä joskus jossain rajalla kun olivat mötleyn kanssa samalla rundilla...
- Anonyymi
Tuossa just lueskelin IS:n (vai IL:n?)juttua,Bruce sanoi nuorena olleensa paha poika ja käyttäneensä huumeita.
En tiedä Iron Maidenin jäsenten huumeiden käytöstä. Kaippa ovat voineet vaikka kokaiinia vedelle tai pileveä pössytellä niin kuin monien bändien jäsenet ja sooloartistit ennen vanhaan, jotkut nykyisinkin. Olen kuitenkin saanut käsityksen, ettei Bruce Dickinson käyttänyt huumeita eikä ryypännyt kauheasti, tosin Bruce on oluen ystävä. Muistelmissan Bruce ei ainakaan puhu mitään huumeiden käytäöstä eikä rankasta ryyppääisestä, eniten lentokoneista ja lentämisestä, miekkailusta ja Iron Maidenin keikkailusta omasta lapsuudestaan ja nuoruudestaan sekä syövästään ja siitä selviämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887