Haen kesätyötä/tuurauksia!

Kesäkuski

Terve,

Haen kesälomatuurausta yhdistelmän ratissa. Vuosien kokemus kuljetusalalta on (ABECEDE). Nyt muissa hommissa, mutta olisin valmis tekemään pitkän kesälomani 2-3kk ajohommia, ja niin hassulta kuin kuulostaakin, ihan vaan huvikseni.

Myös lyhemmät tuuraukset mahdollisia.

Asun itä-hämeessä, joten asemapaikka saisi olla jossakin päijät-hämeen alueella, tai sitten mahdollisuus tuoda auto kotiin.

Laita emailia, jos tarvetta luotettavalle tuuraajalle on:

[email protected]

Kiitos!

4

1593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Automes

      Ihanko vain aikasi kuluksi ajelisit?

      Ilmaisiin palveluksiin pätee sama kuin ilmaisiin neuvoihin joita jaetaan Esson baarissa: ne ovat tavallisesti tasan hintansa arvoisia...

      • Kesäkuski

        Ei ole kyse ilmaisesta, vaan siitä etten tarvitse/tee tätä elääkseni. Sorry, kirjoitin vähän epäselvästi homman...

        Aikani kuluksi, kun vaimo on töissä ja mulla luvattoman pitkä kesäloma. Pihatöitäkään ei viitsi koko kesää tehdä, ja mulle tuo ajaminen ei ole myrkkyä.


      • onsepitkä
        Kesäkuski kirjoitti:

        Ei ole kyse ilmaisesta, vaan siitä etten tarvitse/tee tätä elääkseni. Sorry, kirjoitin vähän epäselvästi homman...

        Aikani kuluksi, kun vaimo on töissä ja mulla luvattoman pitkä kesäloma. Pihatöitäkään ei viitsi koko kesää tehdä, ja mulle tuo ajaminen ei ole myrkkyä.

        et ole siis saanut töitä kun et ole niitä tehnyt kunnolla,sillä lailla se lomapitenee.


      • Kesäkuski
        onsepitkä kirjoitti:

        et ole siis saanut töitä kun et ole niitä tehnyt kunnolla,sillä lailla se lomapitenee.

        Saattaa tulla nyt yllätyksenä, mutta sitä on aloja, joita ei kesällä tehdä. Siitäkin se loma pitenee.

        Kun kaikille työnteko ei ole myrkkyä, sitä voi sen ajan tehdä muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe