Hei!
Minulla oli kypsymässä clomeilla kaksi follia, joihin sain pregnyl irrotuspiikin niiden ollessa 17mm ja 18mm. Nyt odottelen miten kävi. Menkkoihin aikaa kolme päivää jos ei tärppää :(
Aivan armoton väsymys on iskenyt. Onko kellään ollut vastaavaa jo ennen testailua?
Minkälaisilla folleilla teille tuli kaksosplussaa?? Olisihan se vaan niin ihanaa...
Clomi kaksos kokemuksia ??? :))
3
1032
Vastaukset 3
- ---
Ensimmäisellä clomikierrolla näkyi ultrassa nätisti vierekkäin kaksi aika samankokoista folliikkelia->en tullut raskaaksi. Toisella kierrolla kypsyi vain yksi ja tästä yhden folliikkelin kierrosta sain erimunaiset kaksoset! = )
En ollut väsynyt, mutta rinnat oli jo tuohon aikaan pirun kipeät. - Odottavalla kannalla
Mulla ihan sama toive;) Clomikaksoset;)
Mulla follit oli 17mm ja 23mm irrotuspiikin aikoihin. Kuukautisiin aikaa nyt vajaa viikko ja oon myös ihan hirveän VÄSYNYT!
Miten sun kävi? Tuliko testauksen tarvetta?
Peukut pystyssä;) - fidi
tulossa clomikaksoset raskausviikolla 5-6 mutta vielä ei löytynyt kun yhdet sydänäänet vaikka kaksi sikiöpussia, nyt pitää odotella viikko ja uudestaan ultraan kuuntelemaan ääniä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1681112En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44747Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27713Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l201595Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164592Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580