Hei!
Minulla oli kypsymässä clomeilla kaksi follia, joihin sain pregnyl irrotuspiikin niiden ollessa 17mm ja 18mm. Nyt odottelen miten kävi. Menkkoihin aikaa kolme päivää jos ei tärppää :(
Aivan armoton väsymys on iskenyt. Onko kellään ollut vastaavaa jo ennen testailua?
Minkälaisilla folleilla teille tuli kaksosplussaa?? Olisihan se vaan niin ihanaa...
Clomi kaksos kokemuksia ??? :))
3
978
Vastaukset
- ---
Ensimmäisellä clomikierrolla näkyi ultrassa nätisti vierekkäin kaksi aika samankokoista folliikkelia->en tullut raskaaksi. Toisella kierrolla kypsyi vain yksi ja tästä yhden folliikkelin kierrosta sain erimunaiset kaksoset! = )
En ollut väsynyt, mutta rinnat oli jo tuohon aikaan pirun kipeät. - Odottavalla kannalla
Mulla ihan sama toive;) Clomikaksoset;)
Mulla follit oli 17mm ja 23mm irrotuspiikin aikoihin. Kuukautisiin aikaa nyt vajaa viikko ja oon myös ihan hirveän VÄSYNYT!
Miten sun kävi? Tuliko testauksen tarvetta?
Peukut pystyssä;) - fidi
tulossa clomikaksoset raskausviikolla 5-6 mutta vielä ei löytynyt kun yhdet sydänäänet vaikka kaksi sikiöpussia, nyt pitää odotella viikko ja uudestaan ultraan kuuntelemaan ääniä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745