Winx purkkarasiat!!

Winxhullu

Täällä (missä mä asun) on Winx purkkarasioita!! Ihan totta!!! Purkka on Mansikan tai omenan makuinen. En tiedä, onko eri makuja enempää... Se purkka on ympyränmuotoisessa rasiassa ja sitä on 1 metri. Sanokaa, jos teillä on niitä purkkarasioita!!! Ja tämä oli sitten totta!! Totta joka sana!! En tiedä tuleeko purkkkarasioita joka paikkaan...

16

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yogosan

      Tulee mieleen aikoinaan Digimon-purkkarasiat, niiden kannessa tuli mukana hologrammi-tarra jossa oli joku otus. Ei taida Winx-rasioissa olla mitään ekstraa? Hitsi jos pelkkään purkkaan pitää tyytyä. :D

      • icy trix.

        mistäs päin ostit? en oo täällä espoossa nähnyt muuta winx-karkkia kuin ne minitarrapaketit joissa tulee karkki ja sitten karkkipallot joita omaan 4 (bloom, tecna, stella, flora)


      • Yogosan
        icy trix. kirjoitti:

        mistäs päin ostit? en oo täällä espoossa nähnyt muuta winx-karkkia kuin ne minitarrapaketit joissa tulee karkki ja sitten karkkipallot joita omaan 4 (bloom, tecna, stella, flora)

        Joo, eli *mie* en ole nähnyt niitä, toivottavasti Winxhullu pystyisi kertomaan kaupan nimen. :)


      • Winxhullu
        Yogosan kirjoitti:

        Joo, eli *mie* en ole nähnyt niitä, toivottavasti Winxhullu pystyisi kertomaan kaupan nimen. :)

        ... K-Supermarket... En voi kyllä kertoa, mistäpäin ostin... Koska Netissä ei saisi kertoa, misswä asuu... Kun ostaa sellasen Winx purkkarasian, Sen päällä on joku hologammikuva. Esim. Flora keijuna. Toivottavasti löytäisitte semmosii. Ne purkat on hyvän makuisia... Onnea etsintään!!!! Kertokaa, jos löydätte!;)


      • icy trix.
        Winxhullu kirjoitti:

        ... K-Supermarket... En voi kyllä kertoa, mistäpäin ostin... Koska Netissä ei saisi kertoa, misswä asuu... Kun ostaa sellasen Winx purkkarasian, Sen päällä on joku hologammikuva. Esim. Flora keijuna. Toivottavasti löytäisitte semmosii. Ne purkat on hyvän makuisia... Onnea etsintään!!!! Kertokaa, jos löydätte!;)

        ei supermarketteja täältä löydy, minimani, prisma, citymarket... CITYMARKET? Sehän taitaakin olla k-kauppa. Menen sieltä sitten varmaan etsimään.


      • Yogosan
        Winxhullu kirjoitti:

        ... K-Supermarket... En voi kyllä kertoa, mistäpäin ostin... Koska Netissä ei saisi kertoa, misswä asuu... Kun ostaa sellasen Winx purkkarasian, Sen päällä on joku hologammikuva. Esim. Flora keijuna. Toivottavasti löytäisitte semmosii. Ne purkat on hyvän makuisia... Onnea etsintään!!!! Kertokaa, jos löydätte!;)

        Ah, arvasinkin että niissä on hologrammikuvia, niin oli Digimoneissakin. :) Kiitos kaunis.


      • Winxhullu
        Yogosan kirjoitti:

        Ah, arvasinkin että niissä on hologrammikuvia, niin oli Digimoneissakin. :) Kiitos kaunis.

        Se hologrammikuva on kiinni siinä kannessa!!!!!! Mutta kiitos silti...


      • Winxhullu
        Winxhullu kirjoitti:

        Se hologrammikuva on kiinni siinä kannessa!!!!!! Mutta kiitos silti...

        ...Löytänyt niitä Winx purkkarasioita?????????????????????


      • icy trix.
        Winxhullu kirjoitti:

        ...Löytänyt niitä Winx purkkarasioita?????????????????????

        Mä en oo, mut näin yks yö unta et löysin kaks Tecnaa. Karkkipallot kyllä pitää ostaa loppuun, tartteen vielä Laylan ja Musan.


    • ostin Tivolista Winx power stickin (Tikkari). Ovatkos ne miten tavallisia?

      En kyllä keräile harvinaisuuksia

      • Yogosan

        Mutta kuulostaa mielenkiintoiselta! Olikohan ihan 'sutaistun näköinen', epävirallinen tikkari vai ihan virallinen Winx-logolla varustettu tuote?


      • Yogosan

        Power Stick-tikkareita löytyi. Oli aika paljon, mut vain Bloomia, Stellaa ja Floraa (en tiedä onko enemmän). Niissä tulee tarra mukana. Ja näin myös purkkarasian, vain yhden tosin, Tecnan arkivaatteessa, en ostanut..


      • Winxhullu
        Yogosan kirjoitti:

        Power Stick-tikkareita löytyi. Oli aika paljon, mut vain Bloomia, Stellaa ja Floraa (en tiedä onko enemmän). Niissä tulee tarra mukana. Ja näin myös purkkarasian, vain yhden tosin, Tecnan arkivaatteessa, en ostanut..

        Ne purkat on hyviä!!...


    • winx cindy

      moi oon uusi joka kirjoittelee tääl kuka voi jutella vähän mun kaa oon 10v.

      • winx sindy

        voikko icy trix jutella mun kaa tai joku muu juttuseuraa ja kenellä on 7 winx nukkee mulla on entä teillä voi olla enemmän ttai vähemmän.


      • winx cindy
        winx sindy kirjoitti:

        voikko icy trix jutella mun kaa tai joku muu juttuseuraa ja kenellä on 7 winx nukkee mulla on entä teillä voi olla enemmän ttai vähemmän.

        ja kuinka paljon teillä on winx lehtii mul on ainakin yli 10 eli yli vuosi kyl


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe