Täällä (missä mä asun) on Winx purkkarasioita!! Ihan totta!!! Purkka on Mansikan tai omenan makuinen. En tiedä, onko eri makuja enempää... Se purkka on ympyränmuotoisessa rasiassa ja sitä on 1 metri. Sanokaa, jos teillä on niitä purkkarasioita!!! Ja tämä oli sitten totta!! Totta joka sana!! En tiedä tuleeko purkkkarasioita joka paikkaan...
Winx purkkarasiat!!
16
522
Vastaukset
- Yogosan
Tulee mieleen aikoinaan Digimon-purkkarasiat, niiden kannessa tuli mukana hologrammi-tarra jossa oli joku otus. Ei taida Winx-rasioissa olla mitään ekstraa? Hitsi jos pelkkään purkkaan pitää tyytyä. :D
- icy trix.
mistäs päin ostit? en oo täällä espoossa nähnyt muuta winx-karkkia kuin ne minitarrapaketit joissa tulee karkki ja sitten karkkipallot joita omaan 4 (bloom, tecna, stella, flora)
- Yogosan
icy trix. kirjoitti:
mistäs päin ostit? en oo täällä espoossa nähnyt muuta winx-karkkia kuin ne minitarrapaketit joissa tulee karkki ja sitten karkkipallot joita omaan 4 (bloom, tecna, stella, flora)
Joo, eli *mie* en ole nähnyt niitä, toivottavasti Winxhullu pystyisi kertomaan kaupan nimen. :)
- Winxhullu
Yogosan kirjoitti:
Joo, eli *mie* en ole nähnyt niitä, toivottavasti Winxhullu pystyisi kertomaan kaupan nimen. :)
... K-Supermarket... En voi kyllä kertoa, mistäpäin ostin... Koska Netissä ei saisi kertoa, misswä asuu... Kun ostaa sellasen Winx purkkarasian, Sen päällä on joku hologammikuva. Esim. Flora keijuna. Toivottavasti löytäisitte semmosii. Ne purkat on hyvän makuisia... Onnea etsintään!!!! Kertokaa, jos löydätte!;)
- icy trix.
Winxhullu kirjoitti:
... K-Supermarket... En voi kyllä kertoa, mistäpäin ostin... Koska Netissä ei saisi kertoa, misswä asuu... Kun ostaa sellasen Winx purkkarasian, Sen päällä on joku hologammikuva. Esim. Flora keijuna. Toivottavasti löytäisitte semmosii. Ne purkat on hyvän makuisia... Onnea etsintään!!!! Kertokaa, jos löydätte!;)
ei supermarketteja täältä löydy, minimani, prisma, citymarket... CITYMARKET? Sehän taitaakin olla k-kauppa. Menen sieltä sitten varmaan etsimään.
- Yogosan
Winxhullu kirjoitti:
Ah, arvasinkin että niissä on hologrammikuvia, niin oli Digimoneissakin. :) Kiitos kaunis.
- Winxhullu
Yogosan kirjoitti:
Ah, arvasinkin että niissä on hologrammikuvia, niin oli Digimoneissakin. :) Kiitos kaunis.
Se hologrammikuva on kiinni siinä kannessa!!!!!! Mutta kiitos silti...
- Winxhullu
Winxhullu kirjoitti:
Se hologrammikuva on kiinni siinä kannessa!!!!!! Mutta kiitos silti...
...Löytänyt niitä Winx purkkarasioita?????????????????????
- icy trix.
Winxhullu kirjoitti:
...Löytänyt niitä Winx purkkarasioita?????????????????????
Mä en oo, mut näin yks yö unta et löysin kaks Tecnaa. Karkkipallot kyllä pitää ostaa loppuun, tartteen vielä Laylan ja Musan.
ostin Tivolista Winx power stickin (Tikkari). Ovatkos ne miten tavallisia?
En kyllä keräile harvinaisuuksia- Yogosan
Mutta kuulostaa mielenkiintoiselta! Olikohan ihan 'sutaistun näköinen', epävirallinen tikkari vai ihan virallinen Winx-logolla varustettu tuote?
- Yogosan
Power Stick-tikkareita löytyi. Oli aika paljon, mut vain Bloomia, Stellaa ja Floraa (en tiedä onko enemmän). Niissä tulee tarra mukana. Ja näin myös purkkarasian, vain yhden tosin, Tecnan arkivaatteessa, en ostanut..
- Winxhullu
Yogosan kirjoitti:
Power Stick-tikkareita löytyi. Oli aika paljon, mut vain Bloomia, Stellaa ja Floraa (en tiedä onko enemmän). Niissä tulee tarra mukana. Ja näin myös purkkarasian, vain yhden tosin, Tecnan arkivaatteessa, en ostanut..
Ne purkat on hyviä!!...
- winx cindy
moi oon uusi joka kirjoittelee tääl kuka voi jutella vähän mun kaa oon 10v.
- winx sindy
voikko icy trix jutella mun kaa tai joku muu juttuseuraa ja kenellä on 7 winx nukkee mulla on entä teillä voi olla enemmän ttai vähemmän.
- winx cindy
winx sindy kirjoitti:
voikko icy trix jutella mun kaa tai joku muu juttuseuraa ja kenellä on 7 winx nukkee mulla on entä teillä voi olla enemmän ttai vähemmän.
ja kuinka paljon teillä on winx lehtii mul on ainakin yli 10 eli yli vuosi kyl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284887Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233590Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2702072Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,111996Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411289Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1071015- 32833
- 61777
- 176760