Mitkä kesäkukkien taimet ovat itse siemenestä kasvatettuina onnistuneet muilla parhaiten ?
Itselläni on hyviä kokemuksia varsinkin tsinniasta , kasvavat tosi hyviksi ja tukeviksi , perhoskukkaa meillä oli viime kesänä aivan valtavasti , osan koulin ja osan löin nipuissa maahan kun niitä tosiaan oli valtavasti , kummatkin kukkivat ihan yhtä hyvin.
Viime vuonna oli myös nolaanaa , se jäi melko vaatimattomaksi samaten kuin ahkeraliisat siemenestä kasvatettuina (voi olla vikaa kyllä kasvattajassakin).
Edellisvuonna oli kanariankrassia ja se kasvoi hyvin ja kukki tosi kauan.
Nyt mulla on joku köynnösvillitys ja tuolla jo odottaakin muutama siemenpussi , tuollaisia persikan ja muita punaisen sävyisiä mustasilmä susannaa , ja tummaa viininpunaista ja tummansinistä hajuhernettä.
Nyt ostin myös huovinkukan siemeniä ja niitä aion kokeilla ekaa kertaa.
Samettiruusua haluaisin kasvattaa , mutta tarviiko se oikeesti laittaa niin aikaisin kuin pussissa lukee , sitten tulee jo ahdasta ikkunalaudoilla.
Keväämmällä kun ilmat hiukan lämpenee pystyn pitämään taimia lasikuistilla.
Kesäkukkia
kukkii
1
468
Vastaukset
- peukalopotti
Samettikukista lajike Panther kylvetty 22.3. ja koulittu 29.3. Ei ole mitään hätää vielä, kylvin vielä uuden erän 3.4. suurin piirtein samanlaista, laji Rasty Red. Tavallisesti olen kylvänyt vasta huhtikuun puolivälissä, mutta nyt oli niin kauniita ilmoja, mikä innoitti aloittamaan näin aikaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1983622Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91258Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 861035
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975